مقالات

اثر هایفو کی مشخص میشود | آیا واقعا هایفو تاثیر دارد

اثر هایفو کی مشخص میشود

خیلی از کاربران از دکتر رفیعی سوال میکنند که اثر هایفو کی مشخص میشود ؟ یا نتایج هایفو کی مشخص میشود؟ آیا واقعا هایفو تاثیر دارد؟ برای اینکه بتوانید جواب سوال های تان را دریافت کنید و با اثر هایفو تراپی بر پوست بیشتر آشنا شوید، مطالعه این مطلب به شما توصیه می گردد.

تا بحال روش های بسیار زیادی برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت افراد طراحی و اجرا شده است که هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب و تاثیرات خاص خود هستند. با توجه به نوع و مشکلات پوستی و نیاز پوست افراد، استفاده از این روش های زیبایی می تواند در جای خود تاثیر گذار باشند.

بیشتر این روش ها دارای معایب و ضررهایی از جمله دارا بودن نقاهت طولانی، خونریزی یا نیاز به استراحت طولانی مدت دارند. لیکن یکی از این روش ها هایفوتراپی صورت می باشد که با توجه به بهره گیری از امواج کاملا ایمن و کم عارضه که مشابه با امواج سونوگرافی می باشد، آسیب رسانی محدودی دارند.

از طرف دیگر به علت استفاده از سیستم ایمنی بدن و عدم استفاده از داروهای شیمیایی و مضر می تواند منجر به از بین رفتن چین و چروک و لیفت پوست یا روشن شدن پوست و سایر مزایای این روش گردد. نمی توان از تاثیر هایفوتراپی بر از بین رفتن چین و چروک ها و لیفت پوست صورت گردن و یا سایر اعضای بدن غافل شد. تاکنون استفاده از این روش توانسته است اثرات مفید زیادی بر روی جوانسازی پوست افراد داشته باشد. 

هایفو چیه؟

قبل از اینکه به تاثیر هایفوتراپی  بر پوست صورت بپردازیم، خوب است تعریف کلی از روش هایفو داشته باشیم. هایفوتراپی در واقع استفاده از امواج اولتراسوند به کمک دستگاه الترافورمر می باشد که این امواج دارای طول موج های تعیین شده و مشخص می باشد. این طول موج‌ها با نظر پزشک متخصص و با توجه به میزان مشکلات پوستی فرد تعیین می گردد.

با تاباندن این امواج بر روی پوست در زیر پوست و در قسمت درم پوست امواج جمع شده و با تولید حرارت منجر به تخریب جزئی سلول های زیر پوستی می گردد. با این تخریب جزئی، سیستم ایمنی بدن در پی ایجاد روش های جایگزین برای ترمیم سلول ها بر می آید و در نتیجه آن منجر به تولید کلاژن و الاستین بیشتر که برای جوانسازی پوست بسیار موثر می باشد، می گردد.

به این ترتیب با استفاده از این روش بدون هیچ گونه درد و خونریزی یا معایب به طور طبیعی کلاژن بیشتری تولید می گردد و منجر به از بین رفتن چین و چروک ها نیز می گردد. در نتیجه ان پوست لیفت شده و موجب روشن تر شدن پوست نیز می گردد. از طرف دیگر برخی از مشکلات سطحی تا متوسط پوست؛ مانند جای جوش، جای بخیه، جای اسکار و … نیز از بین خواهند رفت.

نتایج هایفو کی مشخص میشود؟

نتایج هایفو کی مشخص میشود؟

هایفو چه تاثیری روی پوست دارد؟

هایفوتراپی در عین حال که روش کم عارضه و تقریباً بی خطر برای زیبایی و جوانسازی پوست محسوب می گردد، فواید زیادی نیز برای پوست و افرادی که به دنبال زیبایی پوست و از بین بردن چین و چروک های خود هستند، نیز دارد. در واقع مهمترین تاثیرات هایفو صورت را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • کاهش چین و چروک ها
  • لیفت پوست و بالابردن پوست
  • ایجاد زاویه سازی و برجسته کردن فک و گونه
  • لیفت ابروها و پلک ها
  • از بین بردن شل بودن یا آویزان بودن پوست
  • از بین بردن جای جوش، جای زخم و جای بخیه سطحی و متوسط

چه مدت زمان برای تاثیر گذاری هایفو نیاز است؟

با وجود اینکه بسیاری از افراد تاثیرات و نتایج آن تاثیر هایفوتراپی بر روی پوست را کاملاً می‌دانند و از آن آگاه هستند، اما مشاهده می‌کنیم که بسیاری از افرادی که از این روش استفاده می کنند، بعد از مدت کوتاهی حدود یک هفته بعد از انجام این روش به علت عدم تأثیرگذاری از این روش شاکی هستند.

در نتیجه به دنبال استفاده از روش های دیگر برای کاهش چین و چروک ها و خطای خنده و اخم خود بر روی صورت می باشد. خوب است بدانید که تاثیر هایفو بر روی پوست به مدت ۴ هفته بعد از انجام هایفوتراپی با توجه به نوع پوست و مهارت فردی متخصص آشکار می‌گردد.

در واقع زودتر از ۴ یا ۶ هفته نمی توان از بروز نتایج را در این روش خاص اگاه شد، چرا که می بایست به پوست و سلول های تولید کننده کلاژن و الاستین این فرصت را بدهید که بعد از تحریک توسط امواج التراسوند به تولید کلاژن بپردازند. پس از تولید کلاژن و الاستین لازم موجب از بین بردن چین و چروک ها و رفع افتادگی پوست می گردد.

 

 

تاثیرات هایفو بر غبغب

تاثیرات هایفو بر غبغب

تاثیرات هایفو بر غبغب

یکی از مهمترین تاثیر هایفوتراپی در صورت را می توان اثرات هایفو بر غبغب دانست. در واقع غبغب به علت جمع شدن سلولهای چربی در ناحیه زیر گردن ایجاد می‌شود. از آنجا که از هایفوتراپی هم برای کاهش چین و چروک ها و افتادگی پوست استفاده می‌شود و هم برای لاغری و از بین بردن سلول‌های چربی ایجاد شده در زیر پوست؛ لذا به راحتی می توان از هایفوتراپی غبغب  برای از بین بردن  استفاده کرد.

این روش علاوه بر اینکه به سلول‌های چربی را کاملا از بین خواهد برد و برگشت ناپذیر خواهد بود؛ با افزایش تولید کلاژن و الاستین موجب صاف شدن و از بین رفتن چین و چروک های ناحیه زیر گردن نیز می گردد.

تاثیر هایفوتراپی بر گردن 

همانطور که پیشتر اشاره شد؛ یکی از تاثیرات مهم این روش در از بین بردن غبغب میباشد. برخی افراد دارای عبغب در ناحیه زیر گردن خود نیستند، اما به علل مختلف از جمله ژنتیک یا افزایش سن دچار بروز برخی چین و چروک و افتادگی پوست خود یا شل شدن و آویزان شدن پوست در ناحیه گردن می گردند. این افراد می‌توانند از اثرات هایفو بر روی پوست خود استفاده کنند.

به این ترتیب با تاباندن امواج به زیز پوست با هایفوتراپی گردن و تخریب سلول های چربی، نتایج را مشاهده کنند. در نتیجه آن پوست گردن شروع به سفت شدن و محکم شدن کرده و همچنین با از بین رفتن چین و چروک ها و کشیدگی و لیفت صورت و در نتیجه روشن تر شدن پوست گردن نیز می گردند.

آیا هایفو باعث لاغری شکم می شود؟

از دیگر اثر هایفوتراپی روی پوست، می‌توان به استفاده از این روش در لاغر شدن و از بین بردن چربی های موضعی در صورت، گردن، غبغب و یا بدن افراد اشاره کرد. در واقع امواج هایفو یا امواج اولتراسوند که توسط پزشک متخصص به پوست تابانده می‌شود، در ناحیه درم با گرم شدن در درجه حرارت بین ۶۰ تا ۷۵ درجه علاوه بر تحریک کلاژن سازی در این منطقه باعث از بین رفتن سلولهای چربی و غیرمفید در زیر پوست می گردد.

به مرور تمام سلول های چربی از بین رفته و جایگزین آنها پوستی شفاف و شاداب و بدون چین و چروک که در اثر تولید کلاژن بیشتر رخ داده است، می گردد. از بین بردن چربی های موضعی و ایجاد لاغری در اثر استفاده از روش هایفوتراپی بدون بازگشت می باشد و شما می توانید با هایفوتراپی برای لاغری اطمینان خاطر از این روش استفاده کنید.

آیا هایفوتراپی برای از بین بردن خط خنده موثر است؟

یکی از موارد پر کاربرد و پر استفاده از هایفوتراپی در از بین بردن خط خنده یا خط اخم می باشد. در واقع خط خنده که از انتهای بینی شروع شده و تا کنار لب ها امتداد پیدا می کند، در اثر شل بودن پوست این منطقه اتفاق می‌افتد که منجر به ایجاد خط بین لب و گونه می گردد. با استفاده از هایفوتراپی منجر به لیفت و بالا کشیدن پوست و در نتیجه سفت شدن و محکم شدن پوست و از بین رفتن شل بودن آویزانی این منطقه صورت گردد.

در نهایت منجر به از بین بردن خط لبخند می گردد. استفاده از این روش بدون هیچگونه درد، خونریزی یا دوره نقاهتی می باشد و فرد می تواند بلافاصله بعد از انجام این روش به کارهای روتین خود بازگردد. حدود شش یا هشت هفته بعد از انجام هایفوتراپی، خط خنده شروع  به از بین رفتن میکند.

هایفو تا حدود یک و نیم تا دو سال با توجه به نوع پوست ماندگاری دارد و در صورت رعایت مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی، ماندگاری آن تا دو سال نیز ادامه دار خواهد بود. بعد از دوسال شما می‌توانید مجدداً برای ترمیم هایفوتراپی اقدام نمایید. بهتر است از این روش بیشتر از دو بار در سال استفاده نکنید؛ مگر در موارد خاصی که طبق نظر پزشک متخصص تعیین می گردد.

تاثیر هایفوتراپی بر صورت

تاثیر هایفوتراپی بر صورت

هایفوتراپی صورت چه تاثیری دارد؟

از اثرات هایفو صورت میتوان به از بین بردن خط اخم و خط خنده یا همان خط لبخند، از بین بردن افتادگی، از بین بردن چین و چروک های موجود در کناره های صورت، از بین بردن خطوط پیشانی، از بین بردن سیاهی زیر چشم و گودی زیر چشم نام برد.

از آنجا که استفاده از این روش کاملاً بدون دوره نقاهت می باشد؛ لذا افراد می توانند بلافاصله بعد از انجام این روش به محیط کار خود بازگردند و کارهای روتین و روزمره خود را به راحتی و بدون هیچ گونه فوت وقتی انجام دهند.

باید دقت داشته باشید افرادی که به دنبال نتیجه گیری کاملاً سریع و همزمان هستند، بهتر است از روش هایفوتراپی استفاده نکنند. چرا که نتایج این روش بعد از گذشت چهار یا شش هفته بعد از تحریک کلاژن سازی پوست به وجود می آید.

نتایج و اثرات هایفوتراپی

از جمله نتایج و اثرات هایفو صورت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن چین و چروک های صورت
  • از بین بردن افتادگی و شل و آویزان بودن پوست صورت
  • برای لیفت ابرو، لیفت پلک و لیفت گونه
  • برای از بین بردن خط اخم و خط خنده
  • برای لیفت صورت بدون استفاده از جراحی
  • برای روشن شدن سطح پوست
  • برای از بین بردن مشکلات سطحی پوست؛ مانند جای جوش و یا جای زخم

اثر هایفو روی پوست کی مشخص میشود؟

اثر هایفو کی مشخص میشود؟ استفاده از روش هایفوتراپی در عین حال که کاملاً ایمن و کم عارضه می‌باشد، دارای نتایجی طولانی مدت نسبت به سایر روش ها است. البته خوب است دقت داشته باشید که نتایج قطعی و شروع اثر هایفوتراپی بعد از گذشت چهار یا شش هفته از انجام هایفوتراپی آغاز می گردد. در واقع زودتر از این زمان به علت عدم تولید کلاژن کافی و امکان مشاهده تاثیرات آن وجود نخواهد داشت. 

بعد از تولید کلاژن توسط سلول ها در اثر تحریک توسط امواج هایفو می توان روز به روز مشاهده گر نتایج این روش بود. تا حدود ۶ ماه بعد از انجام این روش به مرور چین و چروک و از بین رفته و پوست سفت و محکم شده و صورت لیفت می گردد. بعد از گذشت ۶ ماه تا حدود یک سال و نیم، نتایج هایفو بر روی پوست باقی مانده و بعد از آن نیاز به دوره ترمیمی هایفوتراپی خواهید داشت.

خلاصه مطلب

 یکی از جدید ترین و تاثیرگذارترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست که تاثیر آن بر روی پوست صورت گردن یا بدن غیر قابل انکار است، هایفوتراپی می باشد. از این روش علاوه بر جوانسازی، شفاف‌سازی و از بین بردن چین و چروک و لیفت پوست، در لاغری و از بین بردن سلول های چربی نیز استفاده می کنند. اگر جز افرادی هستید که به دنبال روشی موثر و ایمن و کم عارضه و بدون نقاهت برای زیبایی پوست و همچنین لاغر شدن موضعی بدن خود هستید، استفاده از روش‌هایفوتوتراپی را به شدت توصیه می کنیم.

4.3/5 - (38 امتیاز)
بازگشت به لیست

۳ نظر در “اثر هایفو کی مشخص میشود | آیا واقعا هایفو تاثیر دارد

  1. ناشناس گفت:

    من هایفو کردم وراضیم بازم میزم

    1. دکتر رفیعی گفت:

      سلام
      عصر بخیر
      در تایید فرمایش شما ، اگر انتخاب مناسب از طرف پزشک با تجربه صورت گرفته باشه قطعا جواب میده

  2. طناز گفت:

    من هایفو غبغب انجام دادم.فقط یک جلسه ‌
    .عالی بود.البته من قبلا رفتم عمل کنم بهم دکتر گفت عمل برای چربی زیاد.مال من پوستم شل شده بود.هایفو بهترین نتیجه رو بهم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *