مقالات

هایفوتراپی ابرو | لیفت ابرو با هایفوتراپی

لیفت ابرو با هایفوتراپی

همانطور که می دانید یک از اجزای صورت که نقش مهمی در زیبایی و  ارتباطات موثر اجتماعی دارد، زیبایی چشم و ابرو ها می باشد. در این میان ابرو ها می توانند زیبایی چشم ها را نیز دو چندان نمایند. از همین رو افراد به دنبال روش‌های مختلفی برای بازسازی و ترمیم ابروهای آسیب دیده یا لیفت و بالا کشیدن ابرو ها در جهت کشیده نشان دادن چشمان خود هستند.

یکی از روشهای پر کاربرد در حالت دادن و فرم دهی به ابروها استفاده لیفت ابرو با هایفوتراپی میباشد. هایفوی ابرو یکی از قسمت های هایفوتراپی صورت است، برای آنکه بدانید هایفو ابرو چیست و با مزایا و موارد مختلف آن آشنا شوید، می توانید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

لیفت ابرو با هایفوتراپی

از کم عارضه ترین و موثرترین روش ها برای حالت دادن و فرم دهی به ابروها، استفاده از لیفت ابرو با هایفوتراپی می باشد. در این روش پزشک با توجه به میزان بروز چین و چروک ها در اطراف ابرو که منجر به افتادگی ابرو و همچنین د فرمه شدن حالت ابرو و با توجه به فرم صورت با تنظیم کردن امواج التراسوند به تاباندن این امواج در زیر پوست اقدام می نماید.

این امواج منجر به تخریب جزئی سلولی در زیر پوست می گردد. با این تخریب بدن به مبارزه با آن پرداخته و با تولید کلاژن و الاستین بیشتر، علاوه بر ترمیم سلول ها منجر به از بین رفتن چین و چروک ها، لیفت پوست و همچنین روشن شدن و جذابیت بیشتر پوست در منطقه‌ مورد درمان می گردد.

پس خوب است بدانید که استفاده از این روش به علت دوره نقاهت کوتاه مدتی که دارد، افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. افراد بلافاصله بعد از انجام این روش می‌توانند به انجام کارهای روتین و روزمره خود بپردازند و بدون هیچگونه درد و خونریزی می باشد. البته خوب است بدانید که تاثیرات اصلی روش هایفوتراپی بعد از گذشت ۴ الی ۶ هفته با توجه به نوع پوست مشخص می‌شود و نمی‌توان از آن نتایج فوری مانند ژل و بوتاکس را توقع داشت.

هایفو برای لیفت ابرو

همانطور که گفته شد؛ یکی از روش های موثر و کم عارضه برای زیبایی و فرم دهی به ابروها استفاده از روش هایفوتراپی می باشد. در این روش که معمولاً در جهت لیفت و بالا کشیدن ابرو ها استفاده میشود، با نام لیفت ابرو با هایفوتراپی نیز شناخته می‌شود.

تمامی افراد به خصوص در رنج سنی ۳۰ تا ۵۰ سالگی می توانند برای لیفت ابرو با هایفو اقدام نمایند و با بالا کشیدن ابرو های خود و از بین بردن چین و چروک ها و افتادگی در ناحیه اطراف ابرو منجر به حالت دهی و فرم دهی ابروها شده و در نتیجه تاثیر شگفتی در زیبایی و کشیده تر نشان دادن چشمان ایفا خواهد کرد‌. به این ترتیب موجب جوان تر به نظر رسیدن صورت شما خواهد شد.

از طرف دیگر معمولاً ماندگاری هایفوتراپی نسبت به روش های دیگر زیبایی ابرو بالاتر می باشد و عواملی از جمله جنس، سن، نوع مراقبت از پوست، تغذیه، لایف استایل، میزان چین و چروک ها، میزان افتادگی پوست و همچنین تجربه و مهارت پزشک متخصص می تواند تاثیر زیادی در میزان ماندگاری هایفوتراپی ابرو داشته باشد.

به یاد داشته باشید که استفاده از این روش معمولاً بیشتر از دوبار در سال توصیه نمی گردد، زیرا باید به پوست فرصت ریکاوری و ترمیم مجدد را بدهید و سپس مجددا برای انجام هایفوتراپی اقدام نمایید. مگر در موارد خاصی که با توجه به تشخیص پزشک متخصص می توانید از این روش تا سه بار در سال نیز استفاده نمایید.

هایفوتراپی برای ابرو

هایفوتراپی برای ابرو

هایفو برای بالا کشیدن ابرو 

 افراد به علل مختلف از جمله ژنتیک،  تغذیه نامناسب یا افزایش سن دچار افتادگی ابرو و در نتیجه افتادگی پلک های خود هستند و به دنبال راه حلی مناسب و کم خطر و بدون عارضه برای از بین بردن این افتادگی ها و چین و چروک ها بر روی پوست صورت خود هستند که تاثیر زیادی در میزان زیبایی آنها خواهد داشت. استفاده از روش هایفوتراپی ابرو به علت استفاده از امواج کم خطر و کم عارضه که همانند امواج سونوگرافی می باشد، بعد از گذشت چهار یا شش هفته می توانند تاثیرات فوق العاده ای را بر روی پوست خود مشاهده کنند.

این روش کاملا بدون درد و بدون خونریزی می باشد و تنها با تحریک کلاژن و الاستین سازی بیشتر توسط سیستم ایمنی بدن منجر به از بین رفتن چین و چروک ها در قسمت پوست صورت می گردد. از طرف دیگر با تقویت عضلات این قسمت موجب رفع افتادگی و بالا بردن ابرو با هایفوتراپی می گردد. بنابراین دقت داشته باشید که در روش هایف بیشتر به جنبه لیفت ابرو با هایفوتراپی پرداخته می‌شود و در جنبه‌های زیبایی ابرو و یا ریزش آن تاثیر چندانی نخواهد داشت.

 قیمت هایفو ابرو

از جمله نکات مهمی که افراد برای انتخاب مرکز مناسب برای انجام هایفوتراپی برای ابرو می پردازند، مسئله قیمت و هزینه هایفو ابرو می باشد. دقت داشته باشید که موارد مختلفی می تواند در نتیجه و خروجی کار هایفو ابروی شما تاثیرگذار باشد که از آن جمله می توان انتخاب مرکز مناسب و کاملا بهداشتی و رعایت تمامی اصول و قوانین طبق استانداردها و متدهای جهانی و همچنین دارا بودن پزشکان و متخصصین به روز و حرفه ای در این زمینه می توان نام برد.

هرچه کیفیت و ارائه خدمات از این دو منظر بالاتر باشد، مسلماً بر قیمت و هزینه هایفوتراپی نیز تأثیرگذار خواهد بود و قیمت آن بالاتر خواهد رفت. انتخاب درجه مناسب امواج التراسوند که در این روش بر روی پوست تابانده می‌شود، می‌تواند تضمین کننده میزان ماندگاری این روش باشد. پس سعی کنید با وسواس و دقت فراوانی مراکز و پزشکان متخصص در این زمینه را انتخاب نمایید.

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی شد نکات مهم در مورد مسائلی که در جهت لیفت ابرو با هایفوتراپی میباشد، اشاره گردد. چرا که معمولاً در روش هایفوتراپی ابرو بیشتر در جهت لیفت و بالا بردن ابرو توجه می‌شود و مسائل زیبایی شناختی تارهای موی ابرو و یا ریزش های مختلف ابرو تاثیر چندانی نخواهد داشت. اگر جز افرادی هستید که در اثر گذشت زمان و افزایش سن یا موارد ژنتیکی و یا سایر موارد دچار چین و چروک و افتادگی پوست در ناحیه ابرو و پلک چشمان خود شده اید، بهترین روش استفاده از هایفو ابرو می باشد.

فیلم هایفوتراپی ابرو

عکس هایفو ابرو

4.5/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *