لیفت صورت با نخ | مزایا ، معایب ، عوارض ، قیمت و هزینه هر جلسه | مرکز زیبایی دکتر رفیعی

لیفت با نخ چیست؟

این روش کم تهاجمی با تحریک تولید کلاژن در پوست به منظور تولید پوست سالم تر و محکم تر عمل می کند. همچنین می تواند به صورت مکانیکی بافت هایی را که بخیه های خاردار در آن قرار می گیرند بلند کند.موارد زیر را به روش لیفت با نخ می توان درمان کرد:

  • شل شدن زودهنگام ساختارهای صورت
  • جولز
  • افتادگی ابروها
  • شل شدن زودرس پوست گردن

لیفت صورت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

عمل لیفت با نخ می‌تواند برای مردان و زنانی که می‌خواهند چین و چروک‌های اولیه روی صورت را کاهش دهند، مفید باشد. این روش همچنین می تواند ظاهر افتاده پوست را بهبود دهد، زیرا به آرامی پوست را سفت تر می کند.

همچنین نتایج فوری را بدون دوران نقاهت یا ایجاد جای زخم که با عمل جراحی لیفت صورت رخ می دهد، ارائه می دهد. اگر به دنبال نتایج طبیعی برای پوستی سفت تر هستید، لیفت با نخ ممکن است روش مناسبی برای شما باشد.

در طی یک جلسه مشاوره، در مطب، دکتر رفیعی آناتومی شما را ارزیابی می کند و اهداف شما را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که آیا شما کاندید لیفت نخ هستید یا خیر؟

لیفت با نخ چیست؟
لیفت صورت با نخ

برای از بین بردن چین و چروک و شل شدن و افتادگی پوست و لیفت کردن پوست صورت و کموکردن تاثیرات چین و چروک صورت بر سن افراد و همچنین جوانسازی پوست میتوانید از لیفت صورت با نخ استفاده کنید.

در روش لیفت صورت با نخ دکتر رفیعی در ابتدا محل مورد نظر را مورد بی حسی موضعی قرار می‌دهد و پس از آن با قرار دادن سوزن هایی در زیر پوست، نخ های بسیار نازکی که ضخامت آنها در حد تار مو می باشد را در لایه زیر پوست یا در عمق پوست قرار می‌دهد.

انتخاب نوع سوزن و یا ضخامت آن ها تنها با توجه به میزان چین و چروک و یا میزان لیفتی که پزشک برای آن تصمیم گرفته است، متفاوت است و با تشخیص پزشک ضخامت سوزن و نخ آن تعیین می گردد.

بعد از جایگذاری نخ ها در زیر پوست پزشک از طریق دست خود و به صورت فرضی نخ ها را تنظیم می کند و اضافه پوست را در پشت گوشها یا در زیر گوش جمع می‌کند.

با استفاده از روش لیفت صورت با نخ علاوه بر اینکه موجب لیفت شدن پوست های شل و آویزان و از بین بردن چین و چروک ها می شود، به علت موادی که در خود به وجود دارد موجب تولید کلاژن و الاستین بیشتر در زیر پوست می گردد.

علاوه بر این به علت اینکه این نخ ها در زیر پوست قرار گرفته اند، بدن به طور طبیعی برای از بین بردن این  نخ ها واکنش نشان می دهد و منجر به تولید الاستین و کلاژن بیشتر برای مبارزه با جسم خارجی بر روی صورت می گردد.

تولید بیشتر کلاژن و الاستین موجب از بین بردن و باز کردن چین و چروک ها و همچنین لیفت صورت به صورت طبیعی به سمت بالا و از بین بردن شل شدگی و افتادگی صورت می گردد.

هنگام استفاده از روش لیفت صورت با نخ احتیاجی به استفاده از روش جراحی لیفت نمی‌باشد.

با وجود آنکه روش جراحی لیفت تاثیر طولانی مدت طریق بر روی پوست دارد، ولی به علت عوارض زیاد و همچنین استفاده از مواد بیهوشی و دوره نقاهت طولانی آن معمولاً توصیه نمی گردد و بهتر است از روش جایگزین آن یعنی لیفت صورت با استفاده از نخ استفاده کنید.

5df358d5c8ccfc001dac1393

عکس و تصویر قبل و بعد از لیفت صورت با نخ

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیفت صورت با نخ

معمولا با افزایش سن و نوع لایف استایل افراد امکان تغییرات در پوست افراد وجود دارد و با بروز چین و چروک و افتادگی و شل شدن پوست صورت ممکن است زیبایی افراد تحت تاثیر قرار بگیرد و به این ترتیب بسیاری از خانم‌ها و آقایان که از روند پیری خود ناراضی هستند، برای از بین بردن چین و چروک ها و لیفت پوست خود به دنبال روش هایی می باشند.

روش های زیادی از جمله روشهای شیمیایی، استفاده از کرم‌ها و سرم های شیمیایی، روش‌های گوناگون زیبایی و جوانسازی پوست وجود دارد که هیچ کدام جای خود را به جراحی لیفت پوست نمی‌دهد، اما از آنجا که روش جراحی و لیفت پوست نیاز به بیهوشی‌، گدراندن دوره نقاهت طولانی و تحمل درد زیادی برای ارزیابی لیفت پوست دارد، از روش جایگزین به نام لیفت صورت با نخ انجام می‌گیرد.

در روش لیفت صورت با نخ پزشک با وارد کردن سوزن هایی در زیر پوست نخ هایی را در زیر پوست قرار می‌دهد و با کشیدن آنها به سمت بالا چین و چروک و افتادگی پوست را تنظیم می‌کند و از بین می برد. برای آشنایی بیشتر با لیفت صورت با نخ و مزایای آن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیفت صورت با نخ

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه که با نام لیفت تمپورال چشم و ابرو نیز شناخته می‌شود، به علت وجود چین و چروک های موجود روی پیشانی و یا خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و همچنین افرادی که دارای ابروهای افتاده می باشند، صورت می گیرد.

به این ترتیب با قرار دادن نخ های لیفت در کنار شقیقه و پیشانی و با توجه به درخواست مشتری مبنی بر میزان کشیدگی و لیفت ابرو و چشم ها و همچنین حجم و وسعت چین و چروک و افتادگی پوست شقیقه و پیشانی نسبت به کشیدگی و لیفت این نخ ها اقدام می‌کند.

لیفت شقیقه با نخ را می‌توان کم دردسرترین انواع لیفت صورت با نخ محسوب کرد. نعمولا نخ های لیفت شقیقه در جایی قرار می گیرد که اعصاب کمتری عبور کرده است و پزشک به راحتی می تواند با وارد کردن سوزن ها در زیر پوست پیشانی به لیفت پوست و از بین بردن چین و چروک ها اقدام کند.

مزایای آن در این است که افرادی که علاوه بر چین و چروک و افتادگی پیشانی دارای خط اخم افتادگی پلک و ابرو و خطوط پنجه کلاغی کنار چشم هستند، نیز می توانند با استفاده از این روش و هماهنگی با پزشک متخصص این قسمت به از بین بردن آنها اقدام کنند.

لیفت لب با نخ

لیفت لب با نخ به ویژه در افرادی استفاده می‌شود که دارای لب های نازک و کوچک و یا افتادگی قسمتی از لبها و دچار چین و چروک در اطراف پوست لب های خود هستند و مایل به انجام روشهایی از جمله فیلر و یا سایر روش‌های زیبایی و جوانسازی برای حجم دهی به لب های خود نیستند و تمایل دارند که لب های آنها به صورت کاملاً طبیعی به نظر برسد.

یا افراد مسنی که از نازکی و حجم لب های خود رضایت ندارند، پیشنهاد ما برای چنین افرادی استفاده از روش لیفت لب با نخ می باشد به این ترتیب پزشکان با تزریق نخ در پوست اطراف لب موجب کشیدگی و لیفت آنها به سمت بالا می شود و در این روش اندکی حجم نیز خواهد گرفت‌ اما حجم گرفتن آنها کاملا به صورت طبیعی است و هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما بر روی لبهای خود از روش های زیبایی استفاده کرده‌اید.

از طرف دیگر لیفت لب با نخ تاثیر و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های زیبایی و جوانسازی حجم دهی به لبها خواهند داشت و به ویژه برای افرادی که به دنبال داشتن لب هایی کاملاً طبیعی و زیبا هستند روش بسیار مناسب و کم عارضه ای تلقی می گردد.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت گونه با نخ

افرادی دارای صورت متناسبی هستند، اما تنها گونه های آن ها به صورت خوابیده و تخت به نظر می‌رسد و هیچگونه برجستگی در قسمت گونه ندارند و یا ممکن است گونه‌های آنها به صورت نامتقارن باشد و یا در اثر افزایش سن و یا لایف استایل خود در قسمت گونه و کناره های خط رویش مو دچار چین و چروک و افتادگی پوست شده باشند، بهترین روش برای حل این معضل برای این گونه افراد استفاده از روش لیفت گونه با نخ می باشد.

در این روش پزشکان با قرار دادن نخ از طریق سوزن ها در زیر پوست گونه و همچنین استخوان گونه با در نظر گرفتن علایق و سلیقه مشتری نسبت به حجم دهی و گونه گذاری اقدام می‌کنند. از طرف دیگر با انجام این گونه گذاری تا حدودی صورت دارای زاویه مناسب نیز می گردد و لیفت پوست به سمت بالا علاوه بر کشیده شدن پوست و رفع چین و چروک ها، گونه خود را بیشتر نمایش می‌دهد و نیاز به استفاده از روش‌های جراحی دیگر برای انجام گونه گذاری نخواهد بود.

پزشک با قرار دادن نقش و متعادل کردن گونه های سمت راست و چپ اندکی را در قسمت گونه افراد برقرار می‌کند و پس از مدتی با افزایش کلاژن و الاستین که در اثر تحریک پوست به علت وجود این نخ ها در زیر پوست قرار گرفته است و برای حدف آن کلازن بیشتری را تولید می کند که باعث شفافیت و شادابی و رفع چین و چروک ها و همچنین صاف شدن پوست نیز می گردد. در ادامه می توانید مقاله  مزایا، عوارض و خطرات لیفت گونه با نخ را جهت آشنایی بیشتر با این روش جوانسازی مطالعه فرمایید.

لیفت پیشانی با نخ

لیفت پیشانی در واقع می تواند موجب حذف خطوط اخم، چین و چروک های موجود در روی پیشانی، شل بودن و اویزان شدن پوست در روی پیشانی که منجر به بروز چروک های بیشتر می گردد، استفاده می شود.

در روش لیفت پیشانی با نخ که جز کم عارضه ترین انواع لیفت صورت محسوب می گردد و درد کمی را شامل حال بیمار می کند، با استفاده از نخ های مخصوص پوست پیشانی به طرف شقیقه ها کشیده می شود و چین و چروک موجود در این ناحیه را به کلی از بین می برد و به علت کلاژن و الاستین سازی بیشتر پوست پیشانی را صاف تر و شفاف تر نشان خواهد داد که در نیزان زیبایی و جوانی افراد تاثیر بالقوه ای خواهد گذاشت.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت پلک با نخ

به علل مختلف همچون افزایش سن، وراثت و لایف استایل و میزان استرس افراد احتمال بروز چین و چروک و افتادگی پلک بالا و پایین چشم افراد دیده خواهد شد. بهترین و کم عارصه ترین روش برای از بین بردن افتادگی پلک چشم را می توان استفاده از روش لیفت پلک با نخ دانست.

از انجا که چشم نقطه حساسی است، لذا پزشکان می بایست با مراقبت و دقت بیشتری و استفاده از نخ های لیفت نازک تر نسبت به تزریق نخ ها در زیر پلک چشم اقدام کنند و با این روش و لیفت کردن نخ ها به سمت پشت گوش موجب کشیدگی و لیفت پلک چشم به سمت بالا خواهد شد.

میزان کشیدگی چشم با توجه به علاقمندی مشتری تعیین می گردد و در سنین بالا می تواند علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز داشته باشد و با لیفت پلک چشم موجب بهبود زوایای دید افراد مسن نیز گردد. لیفت پلک چشم تا حدود زیادی منجر به تغییر حالت چشم به صورت کشیده تر خواهد گردید.

لیفت ابرو با نخ

روش لیفت ابرو با نخ را می توان جز پر طرفدارترین انواع لیفت اجزای صورت  دانست که اکثر افراد به ویژه خانم ها برای لیفت ابروهای خود با نخ اقدام می کنند، زیرا سایر روش های لیفت پوست و ابرو همچون جراحی دارای عوارض خاص خود می باشد، لذا بهترین و کم دردسرترین روش لیفت ابروها می تواند استفاده از روش لیفت ابروها با نخ باشد.

به ویژه افرادی که دارای دم و ارک ابروهای افتاده هستند و یا در اطراف ابروهای خود دچار چین و چروک پوستی می باشند، گزینه بسیار مناسبی برای انجام لیفت ابروها با نخ می باشند.

لیفت خط اخم با نخ

برخی افراد به صورت ژنتیکی و یا بر حسب عادات غلط بر اثر اخم کردن زیاد موجب ایجاد خطوط زیاد در بین ابروها و بالای ابروها می گردند که به مرور و در صورت عدم رسیدگی به پوست صورت‌ موجب جمع شدن پوست و بروز خط اخم بر روی پیشانی خود می گردند.

بهترین روش برای حذف خط اخم‌ می تواند استفاده از روش کم خطر و کم عارضه لیفت خط اخم می باشد. البته پزشک در این زمینه باید دقت زیادی به خرج دهد و با توجه به عمق خط اخم از نخ هایی با ظرافت مختلف استفاده کند و تا حد امکان موجب کشیدگی پوست به سمت بالا نیز گردند.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیف بینی با نخ

افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند و پوست بینی آنها شل و افتاده است و یا نوک بینی آنها به صورت افتاده قرار گرفته و همچنین پره های بینی آنها به صورت نامتقارن و بسیار بزرگ می باشد و دچار مشکلات عدیده‌ای بینی همچون پلیپ ببینی و یا انحراف استخوان بینی هستند، به راحتی می‌توانند بدون استفاده از روش های دردناک و پر هزینه جراحی بینی با استفاده از لیفت بینی گوشتی و استخوانی با نخ  منجر به لیفت و بالا کشیدن بینی و درواقع سربالا تر شدن نوک بینی اقدام کنند و بدون دردسرهای جراحی بینی، موجب داشتن بینی زیبا و کاملا طبیعی گردند.

در این روش پزشک با قرار دادن نخ های لیفت در درون بینی و کشیدن ان ها موجب بروز تعییرات در بینی می گردد که این روش هیچگونه درد و عوارضی نخواهد داشت، اما ماندگاری ان تا حدود دو سال است و پس از ان نیاز به ترمیم دارد.

زاویه سازی صورت با نخ

در روش جوانسازی زاویه فک با نخ که با سوزن لیفت انجام میشود، نخ هایی توسط سوزن های باریکی در زیر پوست قرار داده می‌شود و پزشک با کشیدن نخ آن را به میزان لازم نسبت به زاویه دار کردن و وی شکل کردن فک اقدام می‌کنند. البته باید این روش به گونه‌ای انجام شود که در نهایت خروجی آن کاملاً نچرال و طبیعی به نظر برسد و پس از آن پزشک با خارج کردن سوزن ها، انتهای نخ را گره زده و در صورت نیاز تغییراتی را بر روی گونه نیز انجام خواهد داد که زاویه فک با گونه هماهنگ و متقارن باشد.

لیفت چانه با نخ

افرادی که دارای چانه افتاده و دارای پوست چانه شل و اویزان هستند و همچنین به علل مختلف همچون افزایش سن و یا وراثت چین و چروک های زیادی را در این ناحیه دارا هستند و یا خط خنده عمیقی دارند، می توانند بدون استفاده از روش های جراحی و دردسرهای ان تنها با استفاده از روش لیفت چانه با نخ و از طریق قرار دادن نخ های مخصوص و عمدتا قابل جذب در قسمت های مختلف چانه و با توجه به صلاحدید پزشک، موجب لیفت و کشیدگی پوست چانه گردد و تا علاده بر دارا شدن زیبایی و لیفت پوست از طریق تولید کلاژن و الاستین بیشتر در پوست، موجب شفافیت و رفع چین و چروک های این ناحیه از صورت نیز گردند.

رفع خط خنده با نخ

وجود خط خنده دقیقا در کنار لب ها و از زیر بینی تا کناره لب ها و با در برخی مواقع تا زیر چانه کشیده می شود. برای از بین بردن خط خنده می توانید از روش لیفت خط خندا برای حذف این خط استفاده کنید و مانع از بروز چین ک چروک بیشتر در این ناحیه از صورت گروبد.

با انجام لیفت خط خنده پزشک نخ ها را در زیر بینی و یا کنار گونه ها قرار می دهد و با کشیدن این نخ ها موجب لیفت پوست و حذف خط خنده از این ناحیه صورت می گردد و موجب جوان تر به نظر رسیدن افراد می گردد.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت غبغب با نخ

غبغب را که چانه دوم نیز می نامند و تاثیر زیادی در میزان زیبایی افراد ایفا می کند، به علت تجمیع چربی اضافه در ناحیه زیر گردن و شل و اویزان شدن این چربی ها در اثر افزایش سن و یا چاقی افراد رخ می دهد و منظره ناخوشایندی را در چهره افراد ایجاد خواهد کرد و بالطبع در زیبایی ان ها تاثیر گذار است.

مناسبترین و کم هزینه ترین روش برای لیفت این چربی ها استفاده از روش لیفت غبعب با نخ می باشد و به این ترتیب موجب لیفت صورت با نخ خواهید گردید. پزشک مربوطه با توجه به حجم غبغب و تزریق نخ متناسب با نوع پوست و کشیدن نخ های اضافه پوست را در ناحیه زیر گوش جمع می کند و علاوه بر از بین بردن چین و چروک و شل شدگی پوست زیر گردن موجب تولید کلاژن بیشتری می گردد که برای زیباسازی پوست بسیار موثر است.

لیفت دور چشم با نخ

انجام لیفت دور چشم نیز همانند روش لیفت زیر چشم می باشد و اهداف این دو تقریبا یکسان است. با این تفاوت که لیفت دور چشم سطح و وسعت بیشتری از پوست دور چشم را شامل می گردد و با انجام لیفت دور چشم با نخ علاوه بر رفع مشکلات دور چشم همچون سیاهی‌ کبودی، شل و اویزان شدن پوست دور چشم و زیر ابرو ها موجب لیفت شدن خود ابروها و تولید کلاژن بیشتر در این ناحیه نیز خواهد گردید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

بهترین مرکز لیفت با نخ

افرادی که دارای چین و چروک های زیادی در سطح پوست خود هستند و همچنین در اثر علل مختلف که مهمترین موارد آن شامل وراثت و ژنتیک، نوع لایف استایل افراد می باشد دچار افتادگی و شل بودن پوست، چین و چروک سطحی یا عمیق، تیره بودن پوست صورت می باشد می توانند برای انجام لیفت و بالا کشیدن پوست صورت خود و رفع چین و چروک ها بدون استفاده از جراحی های پر دردسر و پرهزینه، با استفاده از روش لیفت صورت با نخ می توانند به از بین برون این مشکلات اقدام کنند.

برای از بین بردن این مشکلات بهتر است سراغ بهترین مراکز لیفت صورت با نخ بروید که قبل از انجام ان با تحقیق زیاد در مورد کلینیک و پزشک متخصص مربوطه می توانید به اتجا مراجعه نمایید، زیرا مهارت و تخصص پزشک می تواند تا حد زیادی به انجام صحیح و درست این روش کمک کند.

لیفت صورت با نخ

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

بهترین نوع نخ برای لیفت صورت

انواع نخ ها برای انجام لیفت پوست صورت با نخ وجود دارند که با توحه به نوع کلینیک و تشخیص پزشک از هریک از این نخ ها استفاده می گردد، اما در یک دسته بندی کلی نخ های لیفت مپست صورت به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می گردند:

لیفت صورت با نخ

نخ های جذبی

این نوع نخ ها که بیشترین طرفدار و استفاده را در بین نخ های لیفت پوست دارند، زیرا به مرور مومب جذب نخ توسط سلول های پوستی می گردد و میزان بروز حساسیت و الرژی در افراد نیبت به این نخ تقریبا صفر می باشد، زیرا جنس نخ از نوع ترکیبات کلاژن ساز و الاستین سازی می باشد که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به همین منظور بدن نسبت به وجود ان واکنشی نشان نمی دهد.

این نوع نخ ها تازمانیکه زیر پوست قرار دارند، از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند و پس از تجزیه ان توسط بدن نیاز به ترمیم مجدد خواهند داشت. این نوع نخ ها در ضخامت های متفاوت تولید می گردد و با توجه به نظر پزشک از هر یک از ان ها استفاده می گردد.

نخ غیر جذبی

این نوع نخ ها کمترین استفاده را در روش لیفت پوست با نخ را دارد، زیرا از نوع نخ های جراحی می باشد و به هیچ عنوان جذب پوست نمی گردد. این نخ ها به علت ناشناخته بودن توسط بدن مورد حمله قرار می گیرد و در بیشتر مواقع دچار عفونت نیز می گردد. در مواردی که چین و چروک و افتادگی پوست و به خصوص پوست گردن بسیار شدید است از این نوع نخ ها استفاده می گردد.

نخ ترکیبی

نخ های ترکیبی همانطور که از نام ان ها برمی اید خصوصیات مشترک در نوع نخ جذبی و غیر جذبی را داراست. به این ترتیب که بخش جذبی نخ پس از مدتی از بین می رود، اما قسمت هایی که درون نخ جایگذاری شده اند و حالت مخروطی شکل دادند، از بین نمی رود و زیر پوست باقی خواهند ماند و بیرون اوردن این نخ ها بعدها از زیر پوست دشوارتر است و پزشک برای اینکه روند بازگشت به چین و چروک پوست دیرتر صورت بگیرد از این نخ های ترکیبی استفاده می کند.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

عوارض لیفت صورت با نخ

همانطور که پیشتر ارائه شد، لیفت صورت با نخ جز یکی از ایمن ترین روش های زیباسازی و جوانسازی پوست صورت می باشد و علاوه بر کشیدگی و رفع چین و چروک های پوست با تحریک الاستین و کلاژن سازی سلول های پوستی، موجب جوانسازی، شادابی و شفافیت پوست نیز می گردد، اما این روش با توجه به استفاده از نخ در زیر پوست دارای معایب و عوارض محدودی می باشد. از جمله عوارض لیفت صورت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عفونت

با وجود اینکه روش لیفت صورت با نخ جز روش های غیر تهاجمی محسوب می گردد، اما به علت سوراخ کردن پوست توسط سوزن و عدم رعایت بهداشت توسط پزشک متخصص یا کلینیک و بعد از انجام این روش توسط خود فرد، ممکن است موجب ورود میکروب به پوست و بروز عفونت گردد.

عدم تقارن در صورت

به علت عدم مهارت پزشک متخصص و عدم کشیدن پوست به صورت یکسان به خصوص برای مواردی که دو طرف صورت نیاز به لیفت دارد، ممکن است موجب ایجاد عدم تقارن در دو سمت صورت در اثر لیفت صورت با نخ گردد.

کبودی و جای زخم

کبودی و جای زخم معمولا در اثر قرار دادن سوزن در زیر پوست و اسیب رسیدن به بافت و عروق خونی زیر پوست ایجاد می گردد.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

خونریزی

از آنجا که پوست صورت بسیار حساس است و محل عبور بسیاری از بافت ها و عروق خونی می باشد، در صورت عدم قرار دادن سوزن ها در جای مناسب و اسیب رسیدن به این عروق خونی، ممکن است موجب بروز خونریزی گردد.

بروز حساسیت

برخی افراد ممکن است به نخ های لیفت که در زیر پوست ان ها قرار گرفته است، حساسیت و آلرژی نشان دهند.

جابجایی نخ ها

اگر پزشک مهارت کافی در جایگذاری و لیفت پوست با نخ نداشته باشد، ممکن است به مرور نخ ها از جای خود حرکت کنند و به علاوه با لمس پوست نخ ها کاملا مشخص گردند.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

ماندگاری لیفت با نخ

به طور کلی ماندگاری و دوام لیفت با نخ محدوده بین ۱۲ تا ۱۸ ماه را شامل می‌شود، اما با توجه به مواردی ممکن است این طول مدت کوتاه تر یا بلندمدت تر شود. خوب است در ادامه توضیح کوتاهی در مورد لیفت با نخ داشته باشیم.  پزشک به کمک کانولا سوزن های حاوی نخ ها را به زیر پوست و جایی که قرار است لیفت صورت انجام شود، هدایت می کند. سپس با خارج کردن نخ ها تا جایی که کشیدگی پوست به اندازه مطلوب برسد، اقدام می‌کند و سپس با خارج کردن سوزن ها و گره زدن انتهای نخ ها به کار خود خاتمه می دهد.

پس از آن پزشک با دست اقدام به تنظیم نخ ها در زیر پوست و جابجایی آن می کند و همچنین اگر در دو طرف صورت انجام شود؛ مانند لیفت در گونه یا لیفت چانه یا لیفت ابرو و چشم ها از قرینه بودن اعضا نیز اطمینان حاصل می‌کنند و بعد از انجام این روش، فرد به سرعت می تواند آثار حاصل از لیفت را در صورت خود را به سرعت مشاهده کند.

4/5 - (8 امتیاز)