لیزر موهای زائد | قیمت ،فواید ،مزایا و عوارض در سال 1401 | مطب پوست و لیزر دکتر رفیعی

از کم عارضه ترین و ایمن ترین روش ها برای حذف دائمی موهای زائد در خانم ها و اقایان می توان به لیزر موهای زائد اشاره کرد. در روش لیزر موهای زائد با بهره گیری از دستگاه های لیزر و با تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست موجب تجمیع امواج لیزر در سطح درم پوست جایی که مکان رویش ریشه و فولیکول مو می باشد، انجام می گیرد و با تضعیف فولیکول نو توسط این امواج لیزر موحب ریزش مو می گرددو در نتیجه چرخه رشد موهای زائد متوقف می گردد. حداقل تا چندین سال نیاز افراد برای شیو و حذف موهای زائد مرتفع خواهد گردید. برای آشنایی بیشتر با انواع لیزر و روش انجام ان ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

همانطور که مستحضر هستید برای لیزر موهای زائد خانم ها و اقایان می توانند با مراجعه به کلینیک مورد نظر و برخورداری از جلسات مشاوره و تعیین قیمت و هزینه و نوع دستگاه مناسب برای پوست آن ها به انجام لیزر اقدام کنند.

انجام لیزر موهای زائد علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در افراد به علت عدم استفاده از روش های سنتی حذف موهای زائد همچون تیغ و شیو و یا اپیلاسیون امکان بروز بریدگی، زخم، عفونت و یا زگیل تناسلی در اثر استفاده در سالن های غیر بهداشتی اپیلاسیون را به صفر خواهند رسانید.

علاوه بر آن نیاز به شیو دائمی را برای خود به حداقل خواهند رسانید و به طور میانگین تا چندین سال بدن ان ها عاری از هر گونه موی زائد خواهد بود. در کلینیک های مختلف، پکیج های مختلفی برای انجام لیزر وجود دارد که لیزر بیکینی و لیزر زیر بغل جز پر طرفدارترین انواع لیزر برای خانم ها و آقایان محسوب می گردد.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

علاوه بر این دو مورد سایر قسمت های بدن همچون صورت، خط ریش و خط رویش مو برای آقایان، گردن، سینه، شکم، کمر و پشت، بیکینی یا ناحیه تناسلی و پاها نیز به عنوان سایر اعضای بدن که می تواند تحت درمان لیزر برای حذف موهای زائد قرار بگیرد، می باشد.

در انجام لیزر فرد می بایست با بدن و پوستی تمیز و عاری از هرگونه میکروب و عدم استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی و هرگونه عطر و دئودرانت مراجعه کند و حین انجام لیزر با توجه به رنگ پوست، نوع دستگاه لیزر توسط اپراتور مربوطه تعیین می گردد و با تاباندن اشعه لیزر به سطح پوست موجب تضعیف فولیکول های مو شده و به تدریج پس از گذشت ۸ تا ۱۰ جلسه انجام لیزر، چرخه رشد موها متوقف می گردد. پس از انجام لیزر نیاز است افراد مراقبت های پس از لیزر را به خوبی اجرا کنند تا مانع از بروز عوارض محدود پس از لیزر گردند.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر موهای زائد مردان

بدن اقایان به طور ژنتیکی نسبت به خانم ها دارای حجم بیشتری از موهای زائد با ضخامت بیشتری می باشد، لذا حذف و شیو این حجم از موهای زائد به طور هفتگی و دائمی کاری مشکل و عذاب آور خواهد بود. آقایان می توانند برای حذف موهای زائد خود به انجام لیزر موهای زائد خود بپردازند و با سپری کردن جلسات مورد نیاز موجب توقف چرخه رشد موهای زائد خود گردند.

انجام لیزر موهای زائد در بدن اقایان به ویژه برای مردان ورزشکار که به دنبال نمایش حرکات عضلانی خود هستند، امری مهم تلقی می گردد و لذا بهترین روش برای حذف این موهای زائد استفاده از روش لیزر است که روشی بدون درد و خونریزی یا عفونت می باشد و روشی دائمی تلقی می گردد.

لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر موهای زائد زنان

لیزر موهای زائد

از آنجا که خانم ها دارای پوستی حساس می باشند، لذا شیو و حذف موهای زائد با روش هایی همچون استفاده از تیغ و ژیلت، اپیلاسیون و یا حتی کرم ها و اسپری های موبر بدن، روشی پر ریسک و غیر ایمن خواهد بود، زیرا ممکن است در اثر استفاده از تیغ و شیو کردن موجب بریدگی پوست گردد و در اپیلاسیون در صورت استفاده از مراکز غیر بهداشتی احتمال انتقال و بروز عفونت ها و زگیل های تناسلی و حساسیت های پوستی به وفور دیده می شود.

برای خانم ها انجام لیزر موهای زائد می تواند جز بهترین و امن ترین روش های حذف دائمی موهای زائد محسوب گردد که با استفاده از این روش حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد موهای زائد به طور کلی از بین خواهند رفت و مابقی موها به صورت کرک یا پرز باقی خواهند ماند. با انجام لیزر موهای زائد زنان می توانند به راحتی و در هر مراسمی انواع مدل های لباس را بدون نگرانی از رشد موهای زائد خود استفاده کنند و پوستی نرم و لطیف را به خود هدیه دهند.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

عوارض لیزر موهای زائد

بر خلاف اکثر شایعات مطرح شده در زمینه لیزر موهای زائد، می توان این روش را برترین و امن ترین روش حذف موهای زائد در خانم ها و آقایان دانست و شایعاتی مینی بر مشکلاتی در باروری و مشکلات جنسی و همچنین اسیب رسیدن به جوارح داخلی بدن در صورت استفاده از لیزر کاملا غیر مرتبط بوده و افراد می توانند با اطمینان خاطر نسبت به انجام لیزر موهای زائد خود اقدام کنند. از جمله عوارض محدود لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • -خارش
  • -لک شدن پوست اطراف محل لیزر
  • -درد خفیف و در برخی موارد شدید
  • -خارش، قرمزی و تاول به مدت دو الی سه روز در محل انجام لیزر
  • -تیرگی پوست به علت انتخاب دستگاه نامناسب لیزر توسط کلینیک
لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زاید بیکینی را می توان یکی از پر کاربردترین و پر طرفدارترین انواع لیزر در مراکز لیزر محسوب کرد که خانم ها و اقایان برای رهایی از روش های قدیمی و رنج آور همچون شیو، تیغ، ژیلت و حتی اپیلاسیون به این مراکز می کشاند.

برای انجام لیزر بیکینی می توانید از دو نوع بیکینی ساده و یا بیکینی برزیلی را انتخاب کنید. در لیزر بیکینی ساده از خط شورت تا حدود سه سانت از ران پا مورد درمان لیزر قرار می گیرد و در لیزر بیکینی برزیلی علاوه بر ران پا، باسن، مقعد، ناحیه تناسلی به غیر از قسمتی از ناحیه مثلثی مورد درمان لیزر قرار می گیرد.

بر خلاف شایعات موجود در مورد لیزر بیکینی و ناحیه تناسلی، انجام لیزر در این نواحی هیچ تاثیر نامناسبی بر باروری و فعالیت جنسی افراد نخواهد داشت و تنها به تضعیف فولیکول های موهای زائد می پردازد و با اندام های داخلی افراد ارتباطی نخواهد داشت.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

فواید لیزر موهای زائد

  • -صاف و براق شدن پوست
  • -عدم نیاز به شیو کردن تا چندین سال
  • -عدم عفونت و یا مشکلات بهداشتی دیگر حین انجام لیزر
  • -امکان از بین بردن موهای زائد فول بادی در چندین جلس
  • -عدم نیاز به استفاده از روش های قدیمی در شیو کردن موهای زائد
  • -حذف موهای زائد به صورت دائم یا حداقل نیمه دائم در حدود چندین سال
  • -در صورت انتخاب دستگاه مناسب موجب روشن تر شدن پوست نواحی زیر بقل و بیکینی می گردد.
لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر فول بادی

لیزر موهای زائد

منظور از لیزر فول بادی در واقع همان لیزر موهای زائد کل بدن می باشد و افراد به ویژه آقایان که دارای موهای ضخیم و پرپشتی هستند، می توانند با دریافت پکیج های فول بادی از مراکز لیزر به از بین بردن موهای زائد تمام بدن خود به ویژه قسمت هایی همچون پشت، کمر و باسن که شیو کردن ان ها دور از دسترس می باشد و دشوار است، بپردارند.

معمولا در لیزر فول بادی کلینیک ها تخفیفات بسیار خوبی را ارائه می دهند و شما می توانید با استفاده از این پکیج ها با قیمتی مناسب تر به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازید و در طی چند جلسه از شر این موهای زائد خلاص گردید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر کل بدن با تخفیف

اگر قصد از بین بردن تمام موهای زائد بدن خود را دارید و به دنبال روشی راحت و کم هزینه می باشید، انجام لیزر موهای زائد به صورت فول بادی و کل بدن با تخفیفات پکیج های متنوع در کلینیک های لیزر را به شما پیشنهاد می دهیم.

با انجام لیزر کل بدن معمولا کلینیک ها تحفیفات بسیار خوبی را شامل حال مشتریان خود می کنند تا علاوه بر برخورداری از تمامی مزایا و امکانات لیزر، با صرفه اقتصادی بالاتر به انجام این روش بپردازند و برای لیزر قسمت های مختلف مجبور به مراجعه متعدد به این مراکز را نداشته باشند و تنها در طی یک دوره لیزر موجب حذف موهای زائد خود گردند.

لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر دائمی موهای زائد

لیزر موهای زائد

استفاده از واژه دائمی برای لیزر کار درستی به نظر نمی رسد، زیرا وظیفه و کار دستگاه لیزر این است که با رساندن امواج لیزر به ناحیه میانی پوست موجب تضعیف فولیکول مو و توقف رشد ان گردد، اما تمام فولیکول ها و تارهای مو چرخه رشد یکسانی ندارند و ممکن است حتی با تخریب فولیکول مو، موی جدیدی جایگزین ان گردد و مجددا رشد کند.

معمولا پس از ۸ تا ۱۰ جلسه لیزر چیزی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد موها از بین می روند و چرخه رشد ان ها متوقف می گردد و بهتر است در فواصل دوره ای ۶ تا ۱۲ ماه برای ترمیم مجدد به انجام یک جلسه لیزر بپردازید تا مانع از رشد مجدد موها گردید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر سرد موهای زائد

به طور کلی برای انجام لیزر موهای زائد دو نوع لیزر گرم و سرد موجود است. لیزر سرد که نوع جدیدی از انواع دستگاه لیزر می باشد با دارا بودن سیستم خنک کننده بسیار قوی اضافی گرمای تولید شده توسط لیزر را از بین می برد و به این ترتیب علاوه بر کم کردن درد حین لیزر، از سوختگی‌، سوزش، قرمزی، تاول، بروز لک در پوست اطراف محل لیزر نیز جلوگیری خواهد کرد.

در این نوع لیزر اشعه مورد نیاز برای تخریب فولیکول مو جذب پوست می گردد و با القای سیستم خنک کننده قوی مابقی امواج جذب می گردد و می تواند تاثیر زیادی بر داشتن لیزری خوب و بدون درد را برای مشتری به ارمغان بیاورد.

لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

لیزر موهای نازک بدن

لیزر موهای زائد

همانطور که پیشتر ارائه گردید برای انجام لیزر موهای نازک بدن و به اصطلاح موهای پرزدار و یا کرکی بهتر است به کلینیک های معتبر و استاندارد مراجعه کنید، زیرا در اینگونه کلینیک ها، دستگاه های مختلف متناسب با نوع مو و رنگ پوست شما وجود دارد و با توجه به آن از دستگاه مربوطه استفاده می گردد.

از آنجا که قبل از انجام لیزر نیاز به شیو کردن موهای زائد وجود دارد و در اثر شیو کردن م های نازک و کرکی فرصت را برای رشد و ضخیم شدن آن ها باز می کنید، بهتر است برای لیزر موهای نازک بدن از الکترولیز استفاده کنید.

در روش الکترولیز نیاز به شیو کردن موهای زائد وجود ندارد و شما می توانید با خیالی راحت و عدم ترس نسبت به ضخیم شدن موهای نازک خود به انجام لیزر اقدام نمایید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

ماندگاری لیزر موهای زائد

معمولا ماندگاری لیزر موهای زائد تا حد زیادی به تجربه و مهارت اپراتور لیزر و نوع دستگاه ها و کیفیت لیزر شما بستگی دارد. اگر فرد متخصص نتواند به درستی چرخه رشد طبیعی موهای شما را تشخیص دهد و به درستی فولیکول مو را تخریب نکند، مسلما بعد از گذشت دوره کوتاه مدت خواب مو، مجددا به چرخه رشد باز خواهند گشت و موها رشد خواهند کرد، اما به طور معمول و با فرض رعایت تمام استانداردها و نکات از طرف کلینیک، اپراتور و خود شخص می توانید مطمئن باشید که تا سالیان سال نیاز به شیو کردن موهای زائد خود نخواهید داشت و چیزی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد موهای زائد شما در اثر لیزر از بین خواهد رفت و مابقی موهای زائد به صورت کرک باقی خواهند ماند و شما می توانید در دوره های ۶ یا ۱۲ ماهه ترمیمی برای حذف مابقی موها و از بین رفتن چرخه رشد موهای دچار ریزش شده نیز اقدام کنید.

لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

مزایای لیزر

  • حذف موهای زائد به صورت دائم یا حداقل نیمه دائم در حدود چندین سال
  • -عدم نیاز به استفاده از روش های قدیمی در شیو کردن موهای زائد
  • -عدم عفونت و یا مشکلات بهداشتی دیگر حین انجام لیزر
  • -در صورت انتخاب دستگاه مناسب موجب روشن تر شدن پوست نواحی زیر بقل و بیکینی می گردد.
  • -صاف و براق شدن پوست
  • -امکان از بین بردن موهای زائد فول بادی در چندین جلسه
  • -عدم نیاز به شیو کردن تا چندین سال

معایب لیزر

  • -قرمزی و التهاب پس از انجام لیزر
  • -بروز تاول در صورت حساسیت به لیزر
  • -تیرگی و لک شدن پوست اطراف محل لیزر
  • -درد خفیف حین انجام لیزر و در برخی موارد درد کمی شدیدتر
  • -اسیب رسیدن به بافت ها و سلول های پوستی به علت درجه بالای لیزر
  • -عدم تجربه و اگاهی فرد اپراتور لیزر که منجر به بروز برخی عوارض همچون انتخاب درجه نامناسب لیزر خواهد گردید.
  • -تیرگی پوست به علت انتخاب دستگاه لیزر نامناسب برای فرد توسط کلینیک مربوطه
لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد

تا ۲۴ ساعت در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

عدم استفاده از تیغ و یا شیو بعد از انجام لیزر

استفاده از کمپرس اب سرد و یا یخ در محل لیزر موهای زائد

تا مدت یکماه پس از لیزر از برنزه کردن پوست خود پرهیز کنید.

تا پایان روش درمانی لیزر از کرم های موبر بدن و…استفاده نکنید.

مراقبتهای قبل از لیزر موهای زائد

از روش های تیره کردن و برنزه کردن پوست قبل از لیزر استفاده نکنید.

قبل از انجام لیزر استرس خود را کنترل کنید تا موجب بروز جوش نگردد.

یک هفته قبل از لیزر از روش هایی مانند موم یا وکس و اپیلاسیون استفاده نکنید.

قبل از انجام لیزر از مصرف محصولاتی مانند عطر، اسپری، دئودرانت و… استفاده نکنید.

قبل از مراجعه برای لیزر حتما استحمام کنید و مطمئن باشید پوست شما از هرگونه الودگی زدوده شده است.

تراشیدن موهای زائد ناحیه لیزر یک یا دو روز قبل از انجام لیزر نسبت به حذف موهای زائد محل انجام لیزر بپردازید.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

انواع لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با توجه به ناحیه مورد انجام لیزر و همچنین حجم و ضخامت موهای زائد و یا دستگاه لیزر می تواند انواع مختلفی داشته باشد. یکی از انواع دسته بندی های لیزر تحت عنوان لیزر سرد و گرم مطرح می گردد. در لیزر سرد که نوع جدیدی از لیزر می باشد، عوارض این روش را به حداقل یا صفر کاهش داده است و حین انجام لیزر گرمای مورد نیاز برای تخریب فولیکول مو جذب می گردد و مابقی گرما توسط سیستم خنک کننده بسیار قوی از پوست دفع می گردد و مانع از بروز درد، جوش، قرمزی و یا سوختگی می گردد. در لیزر گرم نسبت به لیزر سرد درد بیشتر را می بایست تحمل کنید و فرد ممکن است در صورت انتخاب دستگاه نامناسب دچار لک پوستی و قرمزی و خارش پوست نیز گردد‌. از نگاهی دیگر و با توجه به قسمت های مختلف انجام لیزر می توان دسته بندی زیر را برای لیزر اعمال کرد:

لیزر موهای ابرو

ابروها را می توان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت در نمایش زیبایی افراد دانست، لذا رسیدگی به ابروها می تواند نقش زیادی در جذب زیبایی شما داشته باشد. با انجام لیزر درمانی برای ابروها شما می توانید به حذف دائمی موهای زائد ابروهای خود در شکل متناسب با فرم صورت و جهره خود بپردازید. قبل از انجام لیزر ابرو متخصص با توجه به نهارت خود نسبت به ایجاد طرحی بر روی ابروان شما اقدام‌ می کند و با توجه به اینکه شما خواستار ابروانی خطی یا طبیعی هستید، نسبت به لیزر و حذف مکهای زاید و اضافه ابروان شما قدم برمیدارد.

لیزر موهای کرکی

لیزر موهای کرکی یا پرزدار و در واقع همان موهای نازک صورت یا بدن می باشد. معمولا متخصصین این امر، انجام لیزر را برای رفع موهای کرکی توصیه نمی کنند، زیرا می بایست قبل از مراجعه برای لیزر موهای خود را به طور کامل شیو کنید و اگر موهای کرکی خود را شیو کنید، به مرور موجب ضخیم شدن این موها می گردد و چرخه رشد ان ها با سایر موهای کرکی متفاوت می گردد. بنابراین بهتر است برای از میان برداشتن موهای کرکی خود از روش الکترولیز که نیاز به شیو قبل از انجام لیزر ندارد، استفاده کنید.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد شکم

موهای زائد شکم از جمله قسمت هایی از بدن خانم ها و اقایان می باشد که دارای موهایی ضخیم نسبت به سینه و کمر می باشد، لذا از بین بردن این موهای زائد با تیغ توصیه نمی گردد، زیرا ممکن است باعث تیرگی و ضخامت موهای زائد گردد. بنابراین بهتر است با استفاده از روش لیزر به حذف موهای زائد شکم و دور ناف خود بپردازید و این مساله به ویژه برای خانم ها حائز اهمیت می باشد، زیرا می توانند تاپ ها و شلوارهای کوتاه را بدون هیچگونه مشکلی بپوشند و استفاده کنند و نیاز به شیو دائمی موهای شکم خود را از بین ببرند.

لیزر موهای زائد سینه

معمولا در خانم ها در قسمت سینه موهای زائد بسیار کمی را شاهد هستیم، اما گاهی اوقات به علل مختلف از جمله وراثت و ژنتیک، نوع لایف استایل و تغییرات هورمونی دارای رویش موهای زائد در قسمت سینه خود می گردند که بهتر است برای از بین بردن ان ها از تیغ و اپیلاسیون استفاده نکنند، زیرا پوست این قسمت از بدن خانم ها کاملا حساس بوده و ممکن است دچار الرژی و حساسیت به اپیلاسیون و یا تیغ گردد. لذا استفاده از روش لیزر موهای زائد سینه می تواند راه حلی ایمن و قطعی در از بین بردن موهای زائد سینه در خانم ها و همچنین اقایان به ویژه مردان ورزشکار که در پی نمایش قدرت عضلانی سینه خود هستند، باشد.

لیزر موهای زائد چانه

داشتن موهای زائد به خصوص موهای زائد ضخیم برای خانم ها عذاب اور خواهد بود و با استفاده بند یا وکس علاوه بر ضخیم شدن موهای این قسمت از صورت موجب داشتن ظاهری نامناسب خواهد شد. بنابراین بهترین راه حل برای خانم هایی می باشد که معمولا به علت مشکلات هورمونی دچار رویش موهای ضخیم در قسمت چانه خود می باشند. برخی از اقایان نیز به دنبال راه حلی سریع برای عدم رویش ریش و موی زائد در قسمت چانه خود می باشند، انجام لیزر موهای زائد چانه می تواند راه حلی بسیار کامل و به صرفه برای اینگونه افراد محسوب گردد که بدون اسیب رسانی به پوست موجب حذف تقریبا دائم موهای زائد خود با لیزر می گردند.

لیزر موهای زائد دست

لیزر موهای زائد دست را نیز می توان جز پر طرفدارترین انواع لیزر توسط افراد هم خانم ها و هم اقایان محسوب کرد، زیرا دستان افراد به خصوص دستان خانم ها نقش مهمی در زیبایی اندام آن ها خواهد داشت و مسلما داشتن موهای زائد برروی دستان افراد می تواند تا حد زیادی مانع زیبایی در دستان افراد گردد.

برخی اقایان نیز به خصوص آقایان ورزشکار تمایل به حذف موهای زائد دستان خود برای نمایش قدرت عضلانی خود هستند، که در هر دوی این نوارد انجام لیزر موهای زائد دست را به این افراد پیشنهاد می کنیم تا در مدت زمان کوتاه موجب حذف تمام موهای زائد روی دستان خود گردند.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای پشت گردن

برای افرادی که دارای موهای زائد بسیاری می باشند و موهای زائد تا روی گردن آنها نیز پیشروی کرده است، به خصوص برای خانم ها، هنگام پوشیدن لباسهای مجلسی و لباس های یقه باز داشتن موهای زائد بر روی گردن می‌تواند بسیار مشکل زا محسوب گردد و از بین بردن آنها با استفاده از روش هایی مانند تیغ و ژیلت علاوه بر بروز حساسیت های پوستی موجب تیرگی پوست ایت مناطق و ضخامت موهای زائد خواهد گشت.

برای آقایان نیز به همین ترتیب از بین بردن موهای زائد گردن علاوه بر خود دور از دسترس بودن و سخت بودن این کار ممکن است باعث تیره شدن پوست گردن و ضخامت موهای این ناحیه از بدن آنها گردد. بنابراین بهتر است آقایان برای از بین بردن موهای زائد گردن خود از روش لیزر استفاده کنند تا با استفاده از این روش ایمن و کم خطر به حذف دائمی موهای گردن خود بپردازند و با تضعیف فولیکول‌های مو موجب توقف چرخه رشد موها در این ناحیه گردند.

لیزر موهای زائد کمر

از آنجا که دسترسی به موهای زائد کمر و پشت برای از بین بردن موهای زائد به روش های سنتی کمی دشوار و سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد و همچنین کمر و پشت افراد ناحیه زیادی و وسعت زیادی از بدن  را تشکیل می‌دهد، لذا حذف موهای زائد در این منطقه نکته حساسی است و افراد می‌توانند با انجام لیزر موهای زائد کمر و از بین بردن دائمی موها در این منطقه بپردازند و انجام دادن شیو دائمی موهای زائد را به طور کلی به فراموشی بسپارند و با انجام یک بار لیزر موهای زائد کمر برای چندین سال از شر موهای زائد این ناحیه خلاص شود.

لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل به عنوان یکی از پرطرفدارترین انواع لیزر در میان خانم ها و آقایان محسوب می گردد و بعد از لیزر ناحیه بیکینی به عنوان دومین و پرطرفدار ترین لیزر نقاط مختلف قسمت های بدن در میان خانم ها آقایان محسوب می گردد.

لیزر موهای زائد زیر بغل می تواند نکته بسیار مهم محسوب گردد و فارع از جنسیت افراد هنگام پوشیدن لباسهای مختلف اگر در زیر بغل خود موهای زائد داشته باشد هنگام تعریق مورد اذیت قرار می گیرند و موجب بو گرفتن و ایجاد حساسیت های مختلف در زیر بغل آنها خواهد شد.

برای از بین بردن موهای زائد با روش های مانند تیغی و یا شیو و همچنین اپیلاسیون ممکن است موجب بروز گوشت ها و چربی های اضافه در این منطقه و همچنین سیاه شدن و تیرگی پوست زیر بغل وضخامت موهای این ناحیه از بدن گردد. بنابراین می‌تواند با انجام لیزر در چند جلسه علاوه بر از بین بردن موهای زائد موجب روشن‌تر شدن پوست این ناحیه از بدن نیز گردد.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پشت لب

برخی قسمت های صورت نیاز به از بین بردن دائمی موهای زائد دارد، زیرا وجود موهای زائد در این نواحی موجب تحت الشعاع قرار دادن زیبایی افراد می گردد.

از جمله این نواحی می توان به موهای زائد پشت لب اشاره کرد که به ویژه برای خانم ها می تواند دردسر ساز باشد، به ویژه خانم هایی که دارای صورتی پرمو هستند و حذف موهای زائد پشت لب به صورت دائمی و همیشگی برای ان ها عذاب اور خواهد بود‌.

البته برخی اقایان نیز به علل مختلف از جمله وراثت ممکن است دچار کم مویی یا ریزش مو در قسمت پشت لب خود باشند که ترجیح می دهند هیچگونه مویی در این قسمت صورت خود نداشته باشند، لذا با انجام لیزر موهای زائد پشت لب به حذف دائمی این موها می پردازند.

لیزر موهای زائد صورت

در برخی کلینیک ها هنگام انتخاب پکیج فول بادی، لیزر موهای صورت نیز به عنوان افر ویژه در این پکیج قرار می گیرد و شما می توانید به جای اصلاح روزانه و دائمی و شیو یا بند انداختن موهای زائد صورت خود، به صورت دائمی از شر موهای صورت خود خلاص گردید.

لیزر موهای صورت هم برای خانم ها و هم اقایان حائز اهمیت می باشد. در اقایان می تواند با لیزر خط ریش، خط رویش مو و موهای روی گونه نیاز به استفاده روزانه از شیو یا تیغ را از میان ببرد و منجر به روشن شدن پوست در این نواحی می گردد و در خانم ها نیز به جای استفاده از مواد شیمیایی همچون وکس و یا روش های عذاب اوری همچون بند انداختن را به فراموشی بسپارد و با انجام لیزر موهای زائد صورت همواره صورتی تمیز و عاری از موهای زائد به همراه داشته باشید.

لیزر موهای زائد

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

خانم ها و اقایان برای انجام لیزر خود بهتر است سراغ بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران بروند. معمولاً در این مراکز بهترین خدمات ارائه می شود و با توجه به پوست افراد از دستگاه لیزر مخصوص آن استفاده می شود، زیرا همانطور که می دانید اگر دستگاه مخصوص با توجه به نوع و تناژ پوست افراد انتخاب نگردد، موجب تیره شدن و لک شدن پوست اطراف محل لیزر می‌گردد و ممکن است برای افراد بسیار ناخوشایند باشد. علاوه بر این در مراکزی که کاملاً استاندارد هستند و تحت نظارت ویژه اقدام به فعالیت می‌کنند، خدمات زیادی را قبل و بعد از انجام لیزر ارائه می‌کند که ممکن است در سایر کلینیک ها وجود نداشته باشد. این مراکز از افراد متخصص و متبحر در انجام لیزر استفاده می‌کنند که اگر در حین و بعد از انجام لیزر مشکلاتی برای فرد به وجود آید، به راحتی بتوانند مشاوره کند و آن را حل کند و از طرف دیگر معمولا در کلینیک های معتبر قبل از انجام لیزر یک جلسه مشاوره با فرد متخصص خواهند داشت و فرد با مراقبت های قبل و بعد از انجام لیزر به درستی اطلاع پیدا می‌کند.

اگه مایل به دریافت مشاوره رایگان هستید اطلاعات خود را وارد کنید

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیز موهای زائد معمولا بین 8 تا 12 جلسه می باشد که تعداد این جلسات برای اقایان و خانم ها متفاوت است و بستگی میزان موهای زائد فرد و تراکم موهای زائد دارد . لیزر موهای زائد معمولا سریع انجام می شود و زمان طولانی ندارد ، ممکن است زمان لیز موهای زائد از ده تا بیست دیقه به طول بی انجامد .لیزر موهای زائد در نواحی مختلف مثل دست ، پا ، صورت ، شکم ، سینه ، بیکینی ، مایو و …. زمان های متفاوتی دارد به عنوان مثال لیزر موهای زائد دست بسیار سر سخت هستند و نیاز به شش الی دوازده جلسه دارد در صورتی که لیزر موهای زائد صورت بسیار سریع انجام می شود . نتیجه لیز در افراد نسبت به تراکم موهایی که دارند متفاوت است . نواحی مثل ناحیه بیکنی خانوم ها و ناحیه مایو آقایان به علت رطوبتی که دارد ممکن است دیر تر نتیجه بدهد .

4.5/5 - (2 امتیاز)