مقالات

تاثیرات اندولیفت صورت چیست؟

تاثیرات اندولیفت صورت

اگر جز افرادی هستید که دارای پوستی شل و افتاده و همچنین دارای چین و چروک در نواحی مختلف صورت،گردن و حتی بخش هایی از بدن خود هستید! و از انجام جراحی های تهاجمی هراس دارید، دیگر نگران نباشید. استفاده از روش انقلابی لیزر اندولیفت می تواند به شما پوستی بدون چین و چروک و افتادگی را بدون عمل جراحی یا درد و خونریزی هدیه دهد. برای آشنایی بیشتر با تاثیرات اندولیفت صورت ، زیر چشم، گردن و حتی بدن، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تاثیرات اندولیفت صورت چیست؟

اندولیفت صورت که در واقع به کمک نوعی لیزر با فیبرهایی در ضخامت کم انجام می شود، باعث لیفت صورت و از بین رفتن چین و چروک ها و در نتیجه جوانسازی و از بین رفتن بسیاری از مشکلات پوستی نیز میگردد. از جمله تاثیرات مهم اندو بر روی پوست صورت می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که شامل:

  • از بین بردن افتادگی و شلی پوست
  • از بین بردن چین و چروک های سطحی تا عمیق پوستی
  • از بین بردن چربی های اضافه صورت
  • کانتورینگ و زاویه سازی فک و صورت
  • کمک به درمان آکنه، جوش و اسکار و یا جای آن ها بر روی پوست
  • از بین بردن پف و تیرگی زیر چشم

تاثیرات اندولیفت صورت بر روی پوست

از اندولیفت علاوه بر استفاده در صورت، میتوان بر روی پوست بدن نیز مورد استفاده قرار داد. در واقع اندو جز معدود روش های زیبایی است که بر روی تمام قسمت های پوست بدن قابل اعمال و نتیجه دهی است. از مهمترین تاثیر لیزر اندولیفت بر روی پوست میتوان به رفع افتادگی پوست صورت و بدن، به خصوص در افرادی که به علت افزایش سن و کاهش قدرت سلول های پوستی درکلاژن سازی می باشد، اشاره کرد.

مقاله علمی در خصوص چگونگی تاثیرات اندولیفت صورت در سایت اصلی را مطالعه کنید. ” HOW ENDOLIFT® WORKS

از دیگر تاثیرات مهم این روش بر روی پوست میتوان لاغری در نقاط مختلف بدن در افرادی دانست که تمایلی به انجام روش های جراحی کاهش سایز و خطرات و پیامدهای منفی پس از آن را ندارند، نام برد. از این روش در لاغری و کانتورینگ و زاویه سازی صورت و فک و همچنین گونه ها نیز مور استفاده قرار میگیرد و در عین حال که موجب رفع افتادگی و سغت شدن پوست میگردد، زیبایی را به صورت افراد نیز هدیه می دهد.

آیا از اندولیفت در لاغری صورت استفاده می شود؟

خوب است بدانید که در روش اندولیفت پزشک متخصص به کمک فیبرهای بسیار نازک و ظریف نور لیزر را به لایه های عمیق و هیپودرم پوست(جایی که سلول های پوستی و سلول های چربی وجود دارند) می تاباند و در نتیجه با تولید حرارت بالاتر منجر به از بین رفتن سلول های چربی غیر مفید و همچنین تخریب جزیی سلولی در جهت تولید کلاژن بیشتر در زیر پوست میگردد.

بنابراین با از بین رفتن سول های چربی، به مرور منجر به کاهش سایز و وزن شده و کاهش وزن را در فرد به وجود می آورد. از آنجا که از این روش هم در صورت و هم در بدن استفاده می شود، میتوان برای لاغری اندام نیز بهره برد.

تاثیر اندو روی غبغب چیست؟

غبغب در اثر افزایش سن، بیماری های پوستی، چاقی و لاغری مداوم در ناحیه گردن به وجود می‌آید و تاثیر مخربی در میزان زیبایی افراد دارد. با اندولیفت غبغب میتوان زیبایی گذشته را به صورت خود بازگرداند و از طرف دیگر موجب کم نشان دادن سن افراد نیز میگردد.

تاثیر لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت و از بین بردن غبغب بسیار بالاست و می توان بدون درد، خونریزی، بخیه و… پوست شل و افتاده غبغب را درمان کرده و علاوه بر لیفت پوست در این منطقه با  افزایش کلاژن سازی، موجب از بین رفتن چین و چروک و تیرگی های زیر گردن گردد.

از اندولیفت در چه مناطقی از بدن استفاده می شود؟

همانطور که ارائه شد؛ اندو از جمله روش های زیبایی و درمانی است که علاوه بر لیفت پوست، یکی از تاثیرات اندولیفت صورت برای لاغری در صورت است که در قسمت های مختلف بدن نیز کاربرد دارد. از این روش در سینه ها، شکم، پهلو، زیر بقل، اضافه پشت، باسن، ران ها و ساق پا مورد استفاده قرار میگیرد.

در اثر استفاده از لیزر اندولیفت برای پوست صورت که لیفت و روشنی پوست را در بردارد، در بدن نیز میتوان برای لاغری موضعی و همچنین لیفت پوست آویزان و شل استفاده کرد. این روش به خصوص برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و دارای پوست شل و افتاده ای هستند یا افرادی که در اثر کاهش وزن پوست آنها شل و افتاده شده است، بسیار پرکاربرد می باشد.

تاثیر اندولیفت در لاغری

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چربی های اضافه بدن و به خصوص لاغری موضعی وجود دارد، اما اکثر این روش ها با استفاده از روش های جراحی و تکنیک های تهاجمی صورت میپذیرد که علاوه بر استفاده از بیهوشی، دارای عوارض و مضرات زیادی است و فرد نیاز به طی کردن دوران نقاهت بالایی خواهد داشت.

در حالی است که به کمک روش اندولیفت میتوان با حذف و از بین بردن چربی های اضافه به صورت دائمی، بدون هیچگونه برش، درد و خونریزی میتوان موجب کاهش وزن، لاغری و یا حتی لاغری موضعی در نقاط مختلف بدن و صورت گردند.

تاثیرات اندولیفت صورت در لاغری صورت چیست؟

داشتن صورتی با تناسب بالا و به خصوص دارای زاویه مناسب در قسمت های فک و گونه به صورت استاندارد، جز ترندهای زیبایی در سال های اخیر محسوب می‌گردد. یکی از تاثیرات اندولیفت صورت همین موضوع است. با توجه به این مورد؛ معمولا افراد زیادی به انجام زاویه سازی فک و گونه به کمک لیزر اندولیفت برای پوست صورت پرداخته اند تا به این طریق بتوانند بدون بستری شدن و طی کردن دوران نقاهت طولانی، صورتی جذاب و متناسب با استانداردهای زیبایی روز دنیا داشته باشند.

در روش اندولیفت علاوه بر لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک ها، با از بین بردن سلول های چربی اضافه، می توان صورتی خوش فرم و لاغر و بدن چربی اضافه داشته باشید. از طرف دیگر در این روش لاغر شدن صورت همگام با لیفت و سفت شدن پوست رخ می دهد که خود میتواند در ماندگاری و اثربخشی این روش تاثیر گذار باشد.

عملکرد اندولیفت صورت

اندولیفت به کمک نفوذ اشعه لیزر در بافت و لایه های عمیق پوستی صورت میگیرد که این کار با کمک حفر میکروکانال هایی توسط فیبرها انجام شده که نفوذ لیزر را چند برابر خواهد کرد. به این شکل بدون خونریزی و یا درد شدید می توان نتایج شگرف این روش را مشاهده نمود.

تاثیرات اندولیفت صورت در لایه های عمیق پوستی انجام می شود و باعث تحریک این لایه ها به دوباره سازی می شود، با نفوذ اشعه های لیزر موجب تخریب محدود سلولی و در نتیجه ایجاد کلاژن های بیشتر جهت نوسازی پوستی می باشد.

در نتیجه این عملکرد، میتوان پوستی بدون چین و چروک و روشن تر داشت و از طرف دیگر آکنه های پوستی را نیز درمان خواهد کرد.

از جمله مهمترین مزایای اندو بر روی پوست میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بدون نیاز به بستری
  • بدون خونریزی و ایجاد زخم های عمیق
  • بدون برش
  • بدون نیاز به انجام مراقبت های خاص پس از اندو
  • درد مختصر و کم
  • قابلیت استفاده از بیحسی
  • ماندگاری بالا

خلاصه مطلب

تاثیرات اندولیفت صورت بر روی پوست صورت از جمله تکنیک های مدرن زیبایی است که موجب لیفت صورت و حتی کانتورینگ و تقارن سازی در نواحی فک و گونه نیز میگردد. از این روش در لاغری صورت و بدن و حتی رفع غبغب بهره گرفته می شود.

4.9/5 - (7 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *