مقالات

هایفوتراپی گردن | رفع چین و چروک های گردن با هایفو

هایفو صورت و گردن چیست؟

هزینه، قیمت مزایا و عوارض هایفوتراپی گردن در مرکز زیبایی دکتر رفیعی

عواملی که با افزایش سن و گذر زمان ممکن است بر زیبایی تاثیرگذار می باشد، شامل عواملی همچون افتادگی و شل شدن پوست گردن می‌باشد که در نتیجه کاهش مقدار و کلاژن سازی سلول های پوستی در ناحیه گردن می باشد، اما ممکن است گاهی اوقات موجب بروز غبغب نیز گردد.بنابراین وجود عوارضی ممکن است در زیبایی افراد تاثیرگذار باشد و افراد برای از بین بردن این موضوع به سراغ راه‌حل‌های جراحی زیبایی می روند که بسیار پر ریسک و غیر ایمن محسوب می‌گردد.

در عین حال یکی از جایگزین های مناسب برای روش های جراحی باز برای از بین بردن شل شدگی و افتادگی و همچنین رفع غبغب در ناحیه گردن وجود دارد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است،  استفاده از روش هایفوتراپی گردن می باشد. این روش مراحل متعددی دارد که برای آشنایی با انواع هایفوتراپی صورت و گردن، کاربردها، عوارض و هزینه آن ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

هایفوتراپی گردن چیست؟

هایفوتراپی به معنای امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا می باشد. با افزایش سن یکی از مهمترین مواردی که برای پوست صورت و گردن به وجود می آید، ایجاد چین و چروک، افتادگی و شل شدن پوست گردن و پوست صورت می باشد که این چین و چروک و افتادگی پوست در زیبایی افراد بسیار تاثیرگذار می‌باشد و ممکن است در قسمت گردن موجب بروز غبغب نیز گردد.

یکی از برترین و ایمن ترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست، استفاده از روش لیفت گردن به روش هایفو می باشد. در این روش که با کمک دستگاه اولترافورمر صورت می‌گیرد، امواج اولتراسوند توسط متخصص مربوطه به پوست گردن و قسمت هایی که دچار شل شدگی و یا چین و چروکی بسیار می باشد تابانده می شود و این امواج علاوه بر درهم شکستن سلول‌ های چربی لایه درم پوست، موجب تحریک کلاژن سازی بیشتر و در نتیجه صاف شدن پوست و لیفت آن می گردد.

  عوارض احتمالی اندولیفت چیست؟

این روش بدون هیچگونه برش، بخیه و خونریزی صورت می‌گیرد و درد بسیار خفیفی دارد و به حتی بسیاری از افراد هنگام انجام HIFU با هیچ دردی مواجه نخواهند شد. عوارض این روش بسیار کوتاه مدت و کم می‌باشد و در مقابل مزایای بسیاری که دارد می‌تواند عوارض آن را کاملا نادیده گرفت.

عوارض هایفوتراپی گردن

از بین بردن شل شدگی پوست صورت و گردن با هایفوتراپی

افرادی که به علت های گوناگون همچون جراحی، تصادف، افزایش سن و … دچار شل شدن و افتادگی پوست گردن و چین و چروک های متعدد در این ناحیه شده اند و یا به علت چاقی یا لاغری مداوم دچار ایجاد غبغب شده اند، می‌توانند بدون استفاده از روش‌های تهاجمی جراحی و بدون هیچ گونه درد و خونریزی، تنها با استفاده از روش هایفو تراپی گردن که روشی بسیار نوین و ایمن می باشد، به حذف، رفع چین و چروک ها و شل شدن و افتادگی پوست گردن خود بپردازند.

در این روش علاوه بر اینکه عوارض بسیار کمی دارد، مزایای بسیاری دارد و علاوه بر از بین بردن سلولدهای چربی های ناحیه مربوطه، موجب تحریک کلاژن و الاستین سازی توسط سلول های مربوطه در این ناحیه از پوست می گردد و به مرور و پس از گذشت ۳۰ الی ۴۵ روز  شاهد لیفت پوست خود و از بین رفتن چین و چروک‌ها در قسمت گردن خواهید شد. البته انتخاب صحیح کلینیک و پزشک متخصص با تجربه و ماهر نیز در میزان رسیدن به این موفقیت بی تاثیر نخواهد بود.

قیمت هایفوتراپی گردن

قیمت از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست گردن با هایفوتراپی به عوامل متعددی بستگی دارد و مهمترین عامل آن محل جغرافیایی کلینیک مربوطه که توسط شخص انتخاب می‌شود، دارد. خوب است بدانید که حتی شهری که کلینیک مربوطه در آنجا قرار دارد، نیز در میزان هزینه و قیمت آن تاثیرگذار است.

  لیفت بینی با نخ بهتر است یا تزریق فیلر

معمولاً شهرهای بزرگ؛ مانند تهران هزینه بالاتری نسبت به شهرستان‌های دیگر برای انجام هایفو دریافت می کنند و علت آن به دلیل مراجعات متعدد و استفاده از دستگاه های به روز و جدید و متخصصین کاملاً ماهر و با تجربه در این زمینه می باشد و از طرف دیگر امکانات و تجهیزاتی که قبل و بعد از انجام هایفو تراپی در اختیار شخص قرار می‌گیرد، نیز در میزان هزینه هایفو تراپی گردن دخیل می باشد.

همچنین میزان مهارت و تجربه فرد متخصص و اپراتور انجام دهنده HIFU گردن، میزان به روز بودن و آپدیت بودن دستگاه های هایفوتراپی، همچنین تعداد جلسات مشاوره قبل و بعد از هایفوتراپی گردن، سطح و عمق مشکلات پوستی فرد و تعداد جلساتی که برای از بین بردن این مشکلات نیاز به هایفوتراپی دارد، به طور کلی قیمت و هزینه رفع چین و چروک های گردن به روش هایفوتراپی موثر می باشد.

هزینه لیفت گردن و صورت با روش هایفو با توجه به عمق و سطح پوست که درگیر عوارض پوستی مانند چین و چروک، افتادگی و شل شدگی، لک و کک و مک پوست بستگی دارد. علاوه بر آن با توجه به محل جغرافیایی کلینیک مورد نظر، شهرت و مهارت تجربه فرد متخصص و اپراتور انجام دهنده هایفو امکانات و تجهیزاتی که کلینیک در اختیار فرد قرار می دهد را می‌توان از جمله عوامل درباره فاکتورهای مهمی دانست که در تعیین هزینه و قیمت هایفوتراپی گردن و صورت تاثیرگذار می‌باشد.

هایفوتراپی صورت و گردن

مزایا لیفت گردن با روش غیر تهاجمی هایفوتراپی

از مزایا لیفت گردن به روش غیر تهاجمی (هایفو) می توان به مواردی مثل : از بین بردن چین و چروک پوست صورت و گردن، از بین بردن افتادگی پوست گردن، از بین رفتن شل شدن و افتادگی و آویزان بودن پوست گردن، از بین بردن پوست اضافه در ناحیه گردن و از بین بردن غبغب با روش هایفو غبغب اشاره کرد. در ناحیه گردن که ممکن است به علت چاقی و یا لاغری افراد در اثر رژیم های نادرست ایجاد شود و یا ممکن است در اثر تجمع پوست و چین و چروک ها ایجاد شود که در هر دو حالت با هایفو تراپی گردن موجب از بین رفتن قدرت خواهد شد.

  هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1401 چقدر است؟

علاوه بر این هایفو گردن موجب تحریک کلاژن سازی سلول های مربوطه می شود و باعث صاف شدن و به تعویق انداختن روند پیری پوست می گردد. همچنین می‌تواند سلول‌های چربی ذخیره شده در این قسمت را درهم بشکند و از بین ببرد و نیاز به انجام عمل های جراحی باز که بسیار پر ریسک می باشند را نیز به حداقل کاهش می‌دهد. با انجام HIFU گردن می توانید جذابیت و زیبایی را به پوست خود و صورت خود بازگردانید.

هایفوتراپی گردن

عوارض روش جوانسازی هایفو گردن

هایفو تراپی گردن جزء محدود روش های زیبایی است که انجام آن عوارض بسیار پایینی دارد و مزایای آن در مقابل با مصرات بسیار بیشتر می باشد، اما باز هم با توجه به افراد مختلف و حساسیت‌های پوستی که افراد دارند ممکن است برخی از مهم ترین عوارض هایفوتراپی  زیر را شامل شود:

  • قرمزی
  • التهاب
  • تورم
  • افزایش رنگدانه های پوستی و تیره شدن پوست
  • درد هنگام انجام هایفوترامی و یا چند روز پس از آن

خلاصه مطلب رفع چین و چروک های گردن با هایفوتراپی

هایفوتراپی گرفتن از جمله روشهای مدرن و کاملا ایمن برای از بین بردن چین و چروک، لک، کک و مک، افتادگی و شل شدن پوست صورت و گردن می باشد که با استفاده از امواج اولتراسوند که بر روی لایه درم پوست تابانده می شود، انجام می پذیرد. این روش بسیار کم عارضه می باشد و افراد می‌توانند برای داشتن زیبایی بیشتر با استفاده از این روش به حذف چین و چروک های خود بپردازند.

4.7/5 - (15 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *