مقالات

چاقی صورت با هایفو | آیا هایفو باعث چاقی صورت میشود؟

آیا هایفو باعث چاقی صورت میشود؟

برای شما هم سوال شده که ایا هایفو باعث چاقی صورت میشود؟ یا آیا هایفو صورت را لاغر میکند؟ مسلما داشتن صورتی بسیار لاغر و نمایان شدن استخوان های مختلف فک و صورت نمی‌تواند چهره چندان جذابی را از طرف فرد دردیدگاه اطرافیان القا کند، همانطور که صورت بسیار چاق و فربه زیبایی خاصی درون خود مستتر ندارد. بنابراین داشتن اعتدال در میزان چربی پوست میتواند تا حد زیادی موجب زیباتر نشان دادن چهره افراد گردد.

امروزه روش های مختلفی برای چاقی صورت وجود دارد که افراد با توجه به نیاز و بودجه شخصی خود میتوانند از هر یک بهره ببرند. همانطور که میدانید یکی از برترین و ایمن ترین روش های زیبایی درمانی پوست صورت هایقو تراپی است. در این روش که معمولا منجر به از بین بردن سلول های چربی زیر پوست شده؛ لذا کمتر مشاهده کرده ایم که از این تکنیک برای چاقی صورت استفاده گردد.

خوب است بدانید که در سال های اخیر از این روش برای چاقی و برجسته تر نشان دادن برخی قسمت های صورت نیز بهره گرفته می شود. در این مقاله به ویژگی ها و مزیت های روش هایفوتراپی صورت خواهیم پرداخت.

مزایای روش هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی به علت استفاده از امواج کم خطر و ایمنی که مشابه با اشعه سونوگرافی است، توانسته است افراد زیادی را به خود جلب نماید. از طرف دیگر به علت اینکه در این روش هیچگونه جای زخم، برش و خونریزی وجود ندارد، لذا متقاضیان میتوانند بلافاصله بعد از انجام این روش به انجام کارهای روتین خود بپردازند و در واقع نیاز به دوره نقاهت پس از این روش وجود ندارد.

می توان گفت انجام این روش؛ به خصوص برای کارمندان و شاغلین میتواند روش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت آنها محسوب گردد. با استفاده از این روش میتوان علاوه بر زیبایی و جوانسازی پوست، به زاویه سازی صورت، لاغری و چاقی آن پرداخت. در هایفوتراپی که معمولا کلاژن سازی با روند طبیعی بدن شکل میگیرد، موجب لیفت پوست و سفت تر به نظر رسیدن آن نیز میگردد و همین امر دلیلی بر چاق شدن صورت با هایفو است.

آیا هایفوتراپی صورت را چاق میکند؟

روند انجام تکنیک هایفوتراپی به این ترتیب است که پزشک با توجه به نوع مشکل پوستی و سن فرد، به تنظیم درجه اشعه اولتراسوند پرداخته و به کمک دستگاه مخصوص آن که با نام اولترافورمر شناخته میشود، امواج مربوطه را به محل مورد نظر می‌تاباند. در این بخش میزان و عمق اشعه تابانده شده در نوع درمان پوستی تاثیر بسزایی دارد.

پس از آن امواج تابانده شده، در محل درم پوست تجمع یافته و با ایجاد گرمایی در حدود 60 درجه سانتیگراد به تخریب جزیی سلولی پرداخته و این تخریب موجب تحریک کلاژن سازی بیشتر توسط سلول های پوستی و سیستم ایمنی بدن شده و به مرور زمان موجب رفع چین و چروک و لیفت پوست میگردد.

 خوب است بدانید که گرمای ایجاد شده در زیر پوست می تواند منجر به نابودی دائمی سلول های چربی در ان ناحیه نیز گردد. بنابراین این روش میتواند باعث لاغری صورت نیز گردد. همچنین به کمک این روش پزشک میتواند به طراحی زاویه سازی صورت و برجسته سازی برخی قسمت های صورت همچون گونه ها بپردازد.

به این شکل که با تابندن اشعه این دستگاه به استخوان زیر گونه منجر به از بین رفتن چربی آن شده و چربی ناحیه گونه را به مرور برجسته تر نشان خواهد داد .پس م توان اینگونه بیان کرد که هایفوتراپی جز معدود روش های زیبایی است که علاوه بر لاغری صورت، موجب چاقی صورت نیز می گردد.

 

 

چاقی صورت با هایفو یا تزریق چربی؟

چاقی صورت با هایفو یا تزریق چربی؟

 

چاقی صورت با هایفو یا تزریق چربی؟

برای اینکه بدانید چاقی صورت با هایفو بهتر است یا با تزریق چربی در زیر پوست صورت، خوب است بدانید که هر دوی این تکنیک ها از جمله روش های موثر و ایمنی هستند که معمولا افراد در پرتر نشان دادن صورت خود به کار می گیرند، اما هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود میباشند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد:

  • تزریق چربی

تزریق چربی برای پرتر نشان دادن صورت و یا زاویه سازی فک و گونه مورد استفاده قرار می گیرد که در این روش با کات کردن قسمتهایی از چربی بدن و آماده سازی و خالص سازی آنها و قرار دادن در زیر پوست صورت، علاوه بر اینکه از چربی طبیعی بدن افراد استفاده می شود، احتمال بروز الرژی و حساسیت به مواد شیمیایی از بین خواهد رفت.

از طرف دیگر به کمک این روش می توان برای تمامی قسمت های صورت و بدن روش تزریق چربی را انجام داد و محدودیت خاصی در آن نخواهد بود. با اینحال در این روش به علت ایجاد سوراخی موضعی برای وارد کردن دستگاه لیپوساکشن در جذب چربی و همچنین تزریق ان به کمک سرنگ در اطراف صورت، بروز خونریزی، درد، کبودی و تورم غیر قابل اجتناب خواهد بود و افرادی که به ایجاد کبودی حساس هستند، بهتر است از این روش استفاده نکنند.

علاوه بر آن این روش دارای دوره نقاهت پنج تا هفت روزه خواهد بود که پس از ان می توانند به انجام کارهای روتین خود اقدام نمایند. علاوه بر این تا حدود یکماه پس از تزریق چربی فرد مجاز به استفاده از ماساژ صورت، اصلاح، وکس، انجام فیشیال پوستی نخواهد بود، زیرا امکان د فرمه شدن توده چربی در زیر پوست وجود دارد.

  • هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی با تاباندن امواج ایمن و کم خطر اولتراسوند در استخوان زیر گونه و یا زیر فک می توان منجر به ایجاد زاویه سازی در این مناطق و برجسته تر نشان دادن گونه شد. در واقع خوب است بدانید آنچنان که این روش در لاغری و حذف سلول های چربی نقش پررنگی دارد، در لاغری صورت چندان کاربرد خاصی ندارد و تنها در زاویه سازی صورت و برجسته تر نشان دادن برخی قسمت های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

با اینحال به علت اینکه این روش کاملا ایمن و کم خطر است و نیاز به هیچ دوره نقاهتی ندارد، افراد بسیاری تمایل دارند برای برجسته تر نشان دادن فک و گونه خود، از هایفو بهره گیرند. این روش کاملا بدون درد، خونریزی، کبودی، جای زخم و جای بخیه بوده و تنها با از بین رفتن سلول های چربی غیر مفید و تحریک کلاژن یسزی بیشتر علاوه بر برجسته نشان دادن صورت، منجر به از بین رفتن چین و چروک و لیفت پوست نیز می گردد.

چاقی صورت با هایفو

چاقی صورت با هایفو

هایفو لاغری صورت

افرادی که به دنبال داشتن صورت توپر تری هستند و تمایل به انجام روش های جراحی و یا روش هایی که دارای دوره نقاهت طولانی تری هستند، از جمله تزریق ژل، تزریق فیلر، تزریق چربی، بوتاکس و… بهتر است از روش هایفوتراپی برای چاقی صورت خویش بهره گیرند.

به هین شکل علاوه بر اینکه عوارض و معایب روش های دیگر را دور میزنند، هیچ آسیب و نقصی بر روی پوست ان ها وارد نخواهد شد و در خلل چاق تر شدن و زاویه سازی صورت آنها، پوست صورت لیفت سده و چین و چروک های احتمالی را به علت تحریک کلاژن و الاستین سازی در زیر پوست از بین خواهد برد. پس می توان ادعا کرد استفاده از این روش در واقع نوعی تکنیک برد- برد در چاق تر نشان دادن صورت خواهد بود.

خلاصه مطلب

هایفوتراپی از جمله روش های ایمن و کم عارضه ای است که معمولا پزشکان زیبایی برای از بین بردن مشکلات سطحی تا متوسط پوستی پیشنهاد می دهند. از این روش همچنین برای لاغری صورت و رفع افتادگی آن بهره گرفته میشود. چاقی صورت با هایفو نیز از جمله جدیدترین متدهایی است که با کمک این روش به برجسته سازی و زاویه سازی صورت و در نتیجه چاق تر نشان دادن صورت انجام میشود.

4.8/5 - (9 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *