مقالات

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1401 چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی صورت

یکی از مواردی که تا حد زیادی می تواند در انتخاب روش موثر در درمان و زیبایی پوست در افراد مختلف تاثیرگذار باشد، هزینه این روش ها است. از آنجا که تکنیک هایفوتراپی صورت را می توان یکی از برترین و کم عارضه ترین روش ها در درمان و زیبایی مشکلات پوستی دانست،

لذا اگاهی از قیمت هایفوتراپی صورت نیز می تواند در انتخاب این روش توسط افراد مختلف موثر باشد و به این ترتیب بیماران بتوانند در بین این روش ها، بهترین راه حل را متناسب با بودجه و نوع مشکلات پوستی خود انتخاب نمایند. ممکن است برای شما نیز سوال شده باشد که هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1401 چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل به این مسئله بپردازیم.

هزینه هایفوتراپی صورت به چه عواملی بستگی دارد؟

برای اینکه بتوانید هزینه هایفو صورت را تخمین بزنید، خوب است با عوامل تاثیرگذار در قیمت این روش آشنا باشید. ا زجمله عوامل مهم در قیمت گذاری هایفوتراپی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تاثیر ناحیه محل درمان در هزینه هایفو

از مهمترین مواردی که می‌تواند در تعین هزینه هایفوتراپی صورت موثر باشد، ناحیه مورد نظر برای درمان و وسعت آن است. معمولا انجام هایفوتراپی برای صورت و گردن تجویز شده و کمتر برای سایر اعضای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما با توجه به نیاز افراد و میزان مشکلات پوشتی و زمانی که از پزشک متخصص برای انجام آن دریافت میگردد، همگی می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد.

به طور کلی انجام این روش حداکثر سه بار در طول یکسال توصیه می‌گردد و فاصله جلسات آن به صورت نیم ساعته می‌باشد که با توجه به نوع کلینیک و تخصص پزشک مربوطه هزینه ها متغیر خواهند بود.

  • میزان تخصص پزشک در تایین قیمت هایفوتراپی

پزشکان متخصص و فوق تخصص پوست و مو می‌توانند برای انجام هایفوتراپی در محل مطب یا کلینیک های خود اقدام نمایند. البته در بسیاری از سالن های زیبایی نیز انجام این روش شایع است که توصیه می‌کنیم انجام آن را به دست متخصصین درکلینیک های معتبر بسپارند تا پوست آنها دچار عوارض هایفو بعدی نگردد.

میزان تخصص و مهارت پزشک مربوطه و همچنین تجربه وی در این امر تا حد زیادی بر هزینه هایفو صورت دخیل بوده و هر چه پزشک شهرت بیشتری در این زمینه داشته باشد، به علت کاهش ریسک این روش بر روی پوست های مختلف، افراد بیشتری به وی مراجعه کرده و در نتیجه هزینه انجام آن توسط این فرد بالاتر خواهد بود.

  • تعداد جلسات هایفو

چند بار میتوان هایفو انجام داد ؟ همانطور که اشاره شد؛ معمولا تعداد جلسات هایفوتراپی حداکثر دو بار در سال توصیه میگردد و بیشتر از آن مجاز نیست، مگر طبق تشخیص پزشک متخصص مربوطه و در شرایط حاد پوستی فرد مجبور به انجام هایفو در طول یکسال در جلسات بالاتر از سه مرتبه گردد. بنابراین برای مشکلات جزیی و خفیف تر پوستی انجام یک جلسه هایفو کفایت می‌کند. با توجه به این موارد تعداد جلساته ایفو و میزان مشکلات پوستی نیز جز تاثیرگذارترین موارد درت عیین هزینه هایفوتراپی صورت خواهد بود.

 

قیمت هایفوتراپی صورت

قیمت هایفوتراپی صورت

 

  • محل کلینیک

معمولا کلینیک های پوستی که در شهرستان ها قرار دارند، هزینه درمان پایین تری نسبت به کلینیک های تهران دارند و علت آن معمولا به دلیل شهرت کمتر پزشکان و مراجعه کمتر بییماران به این مراکز می‌باشد. لذا کلینیک هایی که در سطح شهر تهران قرار دارند نیز با توجه به منطقه قرار گیری کلینیک و همچنین امکانات و خدماتی که در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهد، نیز می‌تواند در تعیین قیمت هایفو صورت اثرگذار باشد.

  • سایر نکات

نکات دیگری در تعیین قسمت و هزینه این روش موثر است که از آن جمله می‌توان به وسعت مشکل یا بیماری پوستی، قدیمی بودن مشتری، نوع درمان، تعداد شات های انجام شده، تخفیفات پزشکان یا کلینیک ها در طول دوره های مختلف درمانی، نوع دستگاه هایفوتراپی و برند آن و هزینه هایی که برای تعمیرات آن وجود دارد نیز از جمله مواردی است که در مراحل بعدی می‌تواند در میزان هزینه ها موثر باشند.

هزینه هایفوتراپی صورت در سایر کشورها

همانطور که می‌دانید آمار انجام درمان های زیبایی برای پوست در کشور ایران نسبت به سایر کشورها و حتی کشورهای پر جمعیت جهان بسیار بالاتر می‌باشد و دلیل آن را نیز می‌توان در زیبایی طلبی افراد درکشور ایران تلقی کرد. البته به علت ارزان قیمت تر بودن انجام این روش ها در ایران نسبت به سایر کشورهای همسایه و حتی اروپایی و آمریکایی، شهروندان سایر کشورها نیز ترجیح میدهند انجام اعمال زیبایی خود را به دست متخصصین ایرانی بسپارند.

لذا باید توجه داشته باشید که ارزان قیمت بودن این اعمال در ایران به معنای پایین بودن تجربه و مهارت پزشکان نمی باشد و تنها به دلایل سیاسی و پایین بودن نرخ ارز رایج درکشور ما از جمله دلایل مهم در پایین بودن قیمت ها خواهد بود. در سایر کشورها به غیر از کشوهای آسیای جنوبی؛ مانند کره جنوبی و یا چین انجام این اعمال کمتر صرت گرفته و افراد پوست طبیعی خود را به انجام مواردی همچون هایفوتراپی ترجیح  میدهند.

در نتیجه؛ به علت مراجعه کم بیماران و همچنین کم بودن متخصصین در این زمینه هزینه های بالاتری در این خصوص باید پرداخت نمایند.

قیمت هایفوتراپی صورت

غالبا هایفوتراپی صورت قیمت متعادل تری نسبت به هایفوی بدن دارد و علت آن به دلیل وسعت کم ناحیه صورت و همچنین مشکلات مربوط به آن، نسبت به ناحیه صورت م یباشد. معمولا قیمت هایفوتراپی پوست صورت با توجه به عوامل متعددی تعیین م یگردد که ا زمهمترین آن ها م یتوان به میزان مشکلات پوستی و تعداد شات هایی دانست که پزشک متخصص توسط دستگاه اولترافورمر بر روی پوست فرئ م یتاباند.

از طرف دیگر تایمی که د ره رجلسه هایفو برای تاباندن امواج به صورت د رنظر گرفته م یشود، نیز موجب تغییر در قیمت گذاری این روش برای افراد مختلف می باشد. برای کسب اطلاعات کامل د رمورد هزینخ نهایی هایفوتراپی برای پوست خود م یتوانید به صورت حضوری و یا با ویزیت آنلاین با پزشکان متخصص و همچنین مشاورین مجرب کلینیک دکتر رفیعی درتماس باشید.

 

هزینه هایفوتراپی در سال 1401

هزینه هایفوتراپی در سال 1401

 

قیمت هایفوتراپی غبغب

غبغب به علت افزایش سن و یا چاقی مفرط درن احیه زیر گردن به علت تجمع چربی و یا شل شدن و آویزان بودن پوست صورت ایجاد می‌گردد که صحنه ناخوشایندی را در میزان زیبایی افراد ایجاد میکند. بنابراین افراد زیادی تمایل به از بین بردن غبغب دارند و از روش های مختلف برای کاهش آن اقدام می‌نمایند.

یکی از بهترین و کم عارضه ترین روش های در از بین بردن غبغب هایفو می باشد که هایفوتراپی غبغب قیمتی متفاوت با هایفوی صورت دارد و علت آن در وسعت بیشتر ناحیه زیر گردن در قسمت غبغب خواهد بود. قیمت هایفوی غبغب با توجه به میزان افتادگی پوست، سن افراد، وسعت، میزان مشکلات پوستی و همچنین  تیرگی پوست تعیین می‌گردد که هرکدام از عوامل ذکر شده در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر در زمینه قیمت هایفوی غبغب و همچنین برخورداری از مشاوره رایگان و تخصصی در این زمینه می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین با مشاورین و متخصصین کلینیک دکتر رفیعی در تماس باشید.

قیمت هایفوتراپی گردن

معمولا افراد تمایل دارند به پوست صورت و گردن خود رسیدگی کنند تا زیبایی بیشتری را به خود هدیه کنند. قیمت هایفوتراپی پوست صورت با توجه به عوامل متعددی تعیین میگردد که این عوامل با قیمت هایفوی گردن تقریبا مشترک می باشد.

از جمله این موارد میتوان به وسعت ناحیه درمان، تخصص و مهارت پزشک، میزان شات‌های به کار برده شده، نوع دستگاه و برند آن، موقعیت مکانی کلینیک، میزان مشکلات پوستی اشاره کرد. معمولا افرادی که دچار غبغب هستند، برای هایفوی گردن نیز مراجعه می‌کنند و به درمان آن با استفاده از این تکنیک کم عارضه می‌پردازند.

هزینه هایفوتراپی صورت در مطب پوست و لیزر دکتر رفیعی

مطب تخصصی دکتر رفیعی با بیش از یک دهه تجربه مفید در ااین زمینه به ارائه جدیدترین متد و تکنیک های زیبایی- درمانی پوستی پرداخته و با قیمتی مناسب در ضمن ارائه خدماتی بی نظیر و با کیفیت تحت نظر پزشکان با تجربه و ماهر زیر نظر جناب آقای دکتر رفیعی به ارائه خدمات پوستی می‌پردازد.

هایفوی پوست صورت و گردن به عنوان کم عارضه ترین روش از بین بردن چین و چروک های پوستی و همچنین لیفت و بالا بردن افتادگی پوست در این مطب صورت می‌گیرد که هزینه انجام این روش در مطب دکتر رفیعی به موارد مختلفی بستگی دارد که پیشتر به آن اشاره شد.

برای آگاهی از هزینه هایفوتراپی در سال 1401 در مطب تخصصی دکتر رفیعی میتوانید به صورت حضوری یا آنلاین با مشاوران و متخصصین در تماس بوده و ضمن برخورداری از مشاوره تخصصی رایگان به دریافت راهنمایی کامل درخصوص هزینه این تکنیک بپردازید.

خلاصه مطلب

هایفوی صورت با توجه به اینکه یکی ازکم عارضه ترین روش ها در از بین بردن چین و چروک ها و تیرگی پوست می‌باشد، دارای هزینه متفاوتی در افراد مختلف میباشد که این تفاوت دارای عوامل متعددی است که در این مقاله بدان ها اشاره شد.

4.8/5 - (15 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *