مقالات

هایفو غبغب | هایفوتراپی بهترین روش از بین بردن غبغب 1401

هزینه هایفوتراپی غبغب

اگر شما هم میخواید بدانید که بهترین روش از بین بردن غبغب چیه ؟ قیمت هایفوتراپی غبغب در سال 1401 چقدره؟ این مقاله رو تا اخر دنبال کن!

هایفوتراپی غبغب بهترین روش رفع غبغب در سال 1401 شناخته شده است. از جمله مواردی که موجب تحت تاثیر قرار دادن زیبایی صورت افراد می گردد، غبغب میباشد که به علت افزایش چربی و شل شدن پوست ناحیه زیر گردن رخ می‌دهد. به علت ایجاد لایه چربی اضافه زیر گردن، به ویژه هنگام صحبت کردن، موجب تحت تاثیر قرار دادن زیبایی صورت افراد می گردد.

بنابراین برای از بردن غبغب روش های بسیار زیادی ایجاد شده است که از میان تمامی این روش ها استفاده از روش هایفوتراپی صورت و غبغب قبل دارای تأثیرات ویژه می باشد. با استفاده از روش هایفوتراپی غبغب می توان بدون درد و خونریزی و استفاده از عمل های جراحی پرریسک علاوه بر اینکه سلول‌های چربی ناحیه زیر گردن را تخریب می‌کنید، با افزایش کلاژن سازی موجب صاف شدن و لیفت پوست گردن نیز گردید و از مزایای آن نیز بهره‌مند شوید.

بهترین روش از بین بردن غبغب

هایفوتراپی پوست موارد مختلفی را شامل می‌شود و در گذشته برای از بین بردن تومورهای سرطانی و کوچک کردن آنها با استفاده از امواج اولتراسوند که از دستگاه اولترافورمر استفاده می کردند، اما با گذشت زمان و آشنایی با مزایای این امواج و تاثیر آن بر روی جوانسازی و زیبایی پوست بر آن شدند که از این روش برای زیبایی و جوانسازی پوست که شامل غبغب می شد، بهره بگیرند.

هایفوتراپی بهترین روش رفع غبغب می باشد. همانطور که می دانید وجود غبغب به علل افزایش چربی در ناحیه زیر گردن و یا شل و آویزان شدن پوست گردن اطلاق می گردد و برای از بین بردن آن می‌توان از روش‌های جراحی یا روش های زیبایی دیگر همچون هایفوتراپی استفاده کرد.

روش های تهاجمی و  جراحی که معمولاً با درد بسیاری همراه است و تا مدتها خونریزی دارد و ممکن است تاثیرات نامطلوب حاصل از مواد بیهوشی را به همراه دارد، می توان از روش های جایگزین مناسب آن همچون هایفوتراپی استفاده کنید.

در روش‌های هایفوتراپی با تاباندن اشعه اولتراسوند به کمک دستگاه اولترا فرمر بر روی پوست گردن و با تنظیم کردن طول موج این امواج برای نفوذ به لایه درم پوست موجب تخریب سلول‌های چربی در این لایه از پوست می گردد و به مرور و پس از گذشت تقریبا یک ماه پس از انجام هایفو تراپی شما می‌توانید تاثیرات بالقوه این روش را در از بین بردن غبغب را مشاهده کنید‌.

هایفوتراپی غبغب علاوه بر این که موجب از بین رفتن سلول های چربی می گردد با تحریک سلول‌های کلاژن و الاستین سازی موجب صاف شدن پوست و همچنین لیفت پوست نیز می گردد و از تجمع پوست در زیر گردن جلوگیری به عمل می آورد.

رفع غبغب با هایفو

افرادی که به دنبال از بین بردن غبغب با هایفوتراپی هستند، می توانند با حذف سلول های چربی در ناحیه درم پوست زیر گردن و ناحیه غبغب با کمک دستگاه اولترافورمر و امواج اولتراسوند به حذف غبغب نیز اقدام کنند. شایان ذکر است که جلسات هایفوتراپی در حذف غبغب معمولا بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه به طول می انجامد و بدون هیچ گونه درد و خونریزی می باشد.

البته برخی افراد که دارای پوست های بسیار حساسی هستند، ممکن است در طول دوره انجام هایفوتراپی به علت برخورد امواج با پوست اندکی احساس درد کنند.

در این روش علاوه بر از بین بردن سلول های چربی، با افزایش کلاژن و الاستین سازی در ناحیه مورد درمان، موجب از بین رفتن چین و چروک و لیفت پوست گردن نیز خواهد شد و به اصطلاح با یک تیر، دو نشان خواهید زد.هم غبغب شما برطرف خواهد شد و هم چین و چروک های پوستی خود را از بین خواهید برد.

روش رفع غبغب با هایفوتراپی در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و از انجا که این روش کاملا موثر و بدون عوارض زیادی می باشد، افراد بسیاری تمایل دارند که لیفت پوست خود و همچنین جوانسازی ان را به کمک روش هایفوتراپی انجام دهند.

در روش هایفوترامی غبغب که پزشک می تواند با بی حسی یا بدون آن شروع کند و با استفاده از ژل مخصوص دستگاه اولترافورمر را با توجه به عمق مشکلات پوستی فرد، تنظیم کرده و بر روی صورت بیمار قرار دهد. به این ترتیب با تاباندن امواج اولتراسوند موجب رفع برخی بیماری های پوستی خواهند گردید.

هایفو غبغب

هایفو صورت و غبغب

هایفوتراپی صورت ، گردن و غبغب را می توان یکی از جدیدترین و تاثیرگذارترین انواع روش های درمانی-زیبایی به شمار اورد. در روش هایفوتراپی غبغب و صورت که فرد متخصص با تاباندن امواج اولتراسوند بر روی پوست و قسمتی که نیاز به درمان دارد، بدون هیچگونه خونریزی و با درد بسیار خفیفی به از بین بردن مشکلات پوستی خود بپردازد.

در این روش با تاباندن امواج صوتی به لایه درم پوست، با از بین بردن سلول های چربی و در عین حال تحریک سلول های کلاژن ساز، علاوه بر لاغری یا چاقی موضعی صورت و غبغب باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست و لیفت ان نیز می گردند. این روش بدون هیچگونه خونریزی و اسیب احتمالی به پوست بوده و تنها در مواردی با درد خفیف و قرمزی و تورم همراه است که همین عوارض نیز پس از چند روز کاملا مرتفع خواهند شد.

عوارض هایفوتراپی غبغب

هایفوترامی از جمله روش های حدید و موثر در از بین بردن چین و چروک، لیفت پوست، کک و مک و لکه های صورت می باشد و تا بحال گزارشی از مدت و پایدار بودن زمان عوارض هایفوتراپی غبغب  ارسال نشده است، اما باز هم با توجه به تفاوت مشکلات پوستی افراد و همچنین نوع حساسیت های آن ها ممکن است برخی عوارض زیر برای افراد ایجاد گردد.

  • قرمزی
  • التهاب
  • تورم
  • افزایش رنگدانه های پوستی و تیره شدن پوست
  • درد هنگام انجام هایفوترامی و یا چند روز پس از آن
عوارض هایفوتراپی غبغب

تاثیر روش غیر تهاجمی HIFU بر رفع غبغب

تاثیر روش غیر تهاجمی HIFU بر رفع غبغب نسبت به روش های دیگر جراحی زیبایی را می توان در کوتاه مدت موثر دانست، زیرا با ادامه روند پیری پوست سلول های سازنده کلاژن پوست تحلیل می روند و مجددا نیاز به هایفوتراپی برای لیفت و رفع چین و چروک غبغب نیاز می باشد.

در واقع تاثیر هایفوتراپی در رفع غبغب با دستگاه هایفوتراپی در کوتاه مدت بسیار موثر است، اما در بلند مدت هیچ روشی مانند جراحی تاثیرگذار نخواهد بود، اما معمولا توصیه می گردد در ابتدا از ردش های کم خطر و ایمن همچون هایفوتراپی در لیفت و از بین بردن غبغب استفاده کنید و برای داشتن تاثیرات بلند مدت به سراغ روش های جراحی بروید تا از مضرات ان کمتر آسیب ببینید.

قیمت هایفوتراپی غبغب در سال 1401

یکی از مهمترین فاکتورها در مراجعه به کلینیک ها و متخصصین با تجربه در رفع غبغب مساله هزینه و قیمت این عمل می باشد که معمولا با توجه به محل جغرافیایی کلینیک، میزان پیشرفته بودن و به روز بودن تجهیزات و امکانات کلینیک، میزان تخصص و تجربه فرد متخصص، سطح و عمق و همچنین میزان مشکلات پوستی شما که نیاز به هایفو دارد، ازمایشات و اسکن های قبل و بعد از انجام هایفو از جمله مواردی است که در تعیین هزینه و قیمت هایفوتراپی غبغب دخیل می باشد. معمولا افرادی که سن بالاتری دارند، به علت توانایی کمتر در تولید کلاژن بیشتر، انجام هایفوتراپی به دقت بالاتر و در نتیجه هزینه بیشتری نیاز می باشد.

هزینه رفع غبغب در یک جلسه

برای اگاهی از هزینه رفع غبغب در یک جلسه به کمک روش هایفوتراپی غبغب می توانید با مراجعه به متخصص و کلینیک مربوطه و انجام جلسه مشاوره اطلاع پیدا کنید که با توجه به عمق غبغب شما و میزان جلساتی که نیاز به انجام هایفوتراپی در رفع ان دارد این مشاوره انجام می پذیرد.

در واقع ممکن است افرادی که میزان کمی از شل شدگی و ایجاد غبغب را دارند، تنها با یک جلسه هایفوتراپی نسبت به رفع آن اقدام کنند و نیاز به جلسات بعدی به خودی خود مرتفع خواهد گردید.

هایفوتراپی غبغب در تهران

برای انجام هایفوتراپی غبغب بهتر است سراغ مطب پوست و لیزر دکتر رفیعی و با تجربه ای بروید که علاوه بر استفاده از دستگاه های به روز و کاملا پیشرفته، کادری مجرب و کار بلد و متخصصین دلسوز و اگاه، با روش ها و متد جهانی هایفوتراپی و زیبایی و جوانسازی پوست کاملا آشنا باشند و بتوانند بهترین روش برای از بین بردن غبغب را به افراد مختلف پیشنهاد دهند تا با کمترین هزینه و بدون هیچگونه عوارض جانبی و در کوتاهترین زمان، فرد به زیبایی دلخواه خود برسد.

برای انجام هایفوترامی غبغب در تهران می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمد ابراهیم رفیعی و داشتن جلسه مشاوره در این زمینه به این اطمینان برسید که استفاده از روش هایفوتراپی برای شما کاملا مناسب است و هیچ خطری پوست شما را تهدید نخواهد کرد.

از بین بردن غبغب با هایفو

خلاصه مطلب مزایا و عوارض هایفوتراپی غبغب

داشتن غبغب از جمله مواردی است که می تواند تا حد زیادی بر زیبایی صورت افراد تاثیرگذار باشد و ان را با مشکل مواجه کند. بنابراین یکی از بهترین روش ها که کاملا ایمن و کم خطر می باشد، استفاده از روش هایفوتراپی غبغب می باشد که بدون درد و خونریزی است و برای کوتاه مدت کاملا مناسب می باشد.

3.1/5 - (10 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *