مقالات

سن مناسب برای هایفو چند سالگیست ؟ اطلاعات کامل و علمی

سن مناسب برای هایفو چند سالگیست

خیلی از کاربران از دکتر رفیعی سوال میکنند هایفو برای چه سنی مناسب است؟ در ادامه با این مقاله از مطب  پوست و لیزر دکتر رفیعی همراه باشید تا در باره این موضوع بیشتر اگاه شوید. که یکی از مناسب ترین روش ها برای زیبایی و جوانسازی پوست، استفاده از روش هایفوتراپی میباشد. در این روش که از امواج ایمن و کم عارضه بر روی پوست استفاده می شود، منجر به رفع شل بودن پوست و همچنین از بین بردن مشکلات سطحی تا متوسط پوست می گردد.

برخی افراد ترجیح می دهند به واسطه افزایش سن خود از روش های تهاجمی؛ مانند عمل های جراحی و کشیدن پوست استفاده کنند. در این مطلب سعی شده است مهمترین نکات در مورد سن مناسب برای هایفو و در واقع توضیح اینکه هایفوتراپی صورت برای چه سنی مناسب است؟ پرداخته شود. 

هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است؟

خوب است بدانید که از هایفوتراپی صورت برای زیبایی و جوانسازی پوست و همچنین در کاهش وزن و لاغر کردن و از بین بردن چربی های زیر پوستی استفاده می شود. متخصصین انجام هایفوتراپی، معمولاً سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی را توصیه میکنند و در واقع این سن را بهترین زمان برای انجام روش های زیبایی در ترمیم پوست و از بین بردن چین و چروک ها و حتی پیشگیری از بروز چین و چروک ها و روی پوست می دانند.

از طرف دیگر از آنجایی که در این زمان ممکن است به علل مختلف به ویژه در خانم ها همچون زایمان و موارد دیگر منجر به بروز چربی ها و موارد این چنینی در ناحیه زیر پوست گردد، می توانند با استفاده از روش هایفوتراپی به از بین بردن این چربی ها بپردازند.

بنابراین می‌توان گفت سن استاندارد برای هایفو بین ۳۰ تا ۵۰ سال می باشد و در برخی شرایط تا ۷۵ سال هم میتوانند از این روش زیبایی و غیر تهاجمی در زیبایی پوست خود استفاده کنند. باید دقت داشته باشید افرادی که در سنین بالای ۵۰ تا ۷۵ سال می باشند، با استفاده از شرایطی همچون چک کردن پوست توسط پزشکان متخصص و میزان مشکلات پوستی خفیف و متوسط می توانند در انجام این روش تعجیل کنند.

در غیر این صورت هایفوتراپی برای افتادگی های وسیع و چین و چروک های پیشرفته نمی‌تواند روش درمانی موثر و مناسبی محسوب گردد.

چه کسانی می توانند هایفوتراپی کنند؟

از آنجایی که هایفوتراپی روشی ایمن و کم عارضه در بین روش های زیبایی و جوانسازی پوست محسوب می گردد، لذا می توان مدعی بود که از این روش تمامی افراد می توانند استفاده کنند. برای آگاهی از سن مناسب برای هایفوتراپی، میتوانید به پزشک متخصص مراجعه کرده و برای آن اقدام نمایید. به غیر از افرادی که در گروه های زیر قرار دارند، در سایر افراد می توانند به راحتی برای انجام روش هایفوتراپی مراجعه نمایند.

  • افرادی که درگیر بیماری های سرطان هستند و در حال حاضر به شیمی درمانی مشغول می باشند.
  • افرادی که دارای پوست بسیار خشک و اگزما مانند می باشند.
  • افرادی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن یا داروهای کورتیکواستروئید استفاده می کنند.
  • افرادی که دارای دیابت می باشند.
  • افرادی که دارای تیروئید کم کار می باشند.
  • افرادی که در ناحیه های مختلف صورت خود دارای تزریق بوتاکس یا ژل می باشند.
  • خانم های باردار یا شیرده
  • افرادی که دارای ایمپلنت های دائمی در دهان خود می باشند.
  • افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند.
  • افرادی که دارای زخم های پوستی یا زخم های بهبود نیافته می باشند.
  • افرادی که دارای آکنه های شدید کیستیک بر روی پوست می باشند.
  هایفو لاغری | آیا هایفو صورت را لاغر میکند؟

ابن افراد، از جمله افرادی می باشند که مجاز به انجام هایفوتراپی نیستند و بهتر است قبل از انجام هایفوتراپی نشانه های بیماری و خود را کنترل و درمان نمایند و سپس برای انجام هایفوتراپی مراجعه نمایند.

هایفو صورت برای چه سنی مناسب است

هایفو صورت برای چه سنی مناسب است

محدوده سن مناسب هایفوتراپی چه زمانی است؟

برای اینکه بدانیم هایفوتراپی از چه سنی مناسب است و درواقع هایفو برای چه سنی مناسبه، خوب است در مورد رنج سنی انجام این روش که توسط ماخصصین توصیه گردیده است، اطلاعاتی بدست آوریم:

۱-هایفو برای سنین زیر ۳۰ سالگی

انجام هایفوتراپی در سنین زیر ۳۰ سال توصیه نمی گردد، چرا که در افراد از بدو تولد تا سن ۲۰ سالگی به دلیل آنکه به دارای اوج حرکات و نشانه های ترمیم پوستی و تولید کلاژن و الاستین در این زمینه میباشند، لذا نیاز به انجام هایفوتراپی برای تحریک کلاژن سازی نیاز نخواهد بود.

از طرف دیگر از آنجا که از سنین ۱۵ تا ۲۰ الی ۲۳ سالگی را دوره اوج بلوغ افراد و همچنین بروز برخی آکنه ها و بیماری های پوستی می دانند و از آنجا که مشخص نیست بعد از این دوران چه اتفاقی برای پوست خواهد افتاد، لذا انجام روش های زیبایی را بر روی پوست توصیه نمی گردد.

همچنین استفاده از این روش در سنین زیر ۳۰ سال برای از بین بردن چربی های پوستی توصیه نمی‌گردد و تنها می توان با تغییر لایف استایل و اصلاح سبک زندگی به حفظ و بهبود پوست و اندام خود بپردازید. بهتر است در سنین زیر ۳۰ سال از روش هایفو برای از بین بردن مشکلات پوستی و چربی های اضافه پوست استفاده نکنند.

  هایفوتراپی گردن | رفع چین و چروک های گردن با هایفو

۲-هایفوتراپی  برای سنین بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی

اگر جز افرادی هستید که به مختلفی از جمله سبک زندگی، وراثت و ژنتیک، بارداری، برخی بیماری‌های پوستی و … دچار بروز چین و چروک ها در روی پوست صورت، گردن، غبغب و یا بدن خود می باشید و یا به علل مختلف دچار چاقی در اندام خود هستید، می توانید برای زیبایی و جوانسازی پوست و از بین بردن چربی های زیر پوستی به انجام هایفوتراپی بپردازید.

بنابراین می توان سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی را بهترین و استاندارد ترین سن برای انجام هایفوتراپی دانست. در واقع می توان سن مناسب هایفوتراپی را در این رده سنی قرار داد و با کمک اشعه های ایمن و کم خطر اولتراسوند بر روی پوست به تحریک کلاژن‌سازی پرداخت. به این ترتیب علاوه بر از بین بردن مشکلات خفیف تا متوسط پوست، به پیشگیری از بروز بیماری های پوستی یا چاقی مفرط نیز پرداخته می گردد.

۳-هایفو برای جوانسازی بعد از ۵۰ سالگی

معمولا بعد از ۵۰ سالگی به علت اینکه چین و چروک های عمیقی در چهره افراد ایجاد می‌شود یا دچار افتادگی پوست و تحلیل قوای جسمانی میگردند، بسیاری از افراد برای لاغری موضعی یا زیبایی پوست سراغ انجام روش هایی همچون هایفوتراپی می روند.

هرچه میزان افتادگی و چین و چروک های پوستی بیشتر باشد، احتمال موفقیت این روش کمتر خواهد بود. البته این بدان معنا نیست که بعد از ۵۰ سالگی نمیتواند هایفوتراپی استفاده کرد، بلکه تاثیر کمتری خواهد داشت. بنابراین می توان با دانستن این سه گروه سنی با قاطعیت دانست که هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است و چه افرادی می‌توانند از آن بهترین نتیجه را دریافت نمایند.

هایفو برای چه سنی مناسبه

هایفو برای چه سنی مناسبه

استفاده از هایفوتراپی در چه سنی عوارض دارد؟

همانطور که پیشتر ارائه شد، از هایفوتراپی می توان برای از بین بردن چربی های موضعی بدن، برای لاغری و همچنین در زیبایی و جوانسازی پوست صورت و گردن استفاده کرد. سن مناسب برای هایفو را میتوان بین سنین ۳۰ تا ۵۰ سالگی در از بین بردن چین و چروک و رفع افتادگی پوست دانست.

  لیفت بینی با نخ بهتر است یا تزریق فیلر

در افراد زیر سی سال معمولا نیاز به اعمال روش های زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها نمی باشد؛ مگر در موارد خاصی که فرد به صورت ژنتیک یا بیماری های پوستی نیاز به انجام روش های زیبایی داشته باشد.

در افراد بالاتر از سن ۵۰ سالگی، نیز به علت اینکه چین و چروک های شدیدتری را دارا هستند و پوست آنها عملا شل و افتاده میباشد، نیز معمولا انجام روش های زیبایی همچون هایفو با وجود کم عارضه بودن تاثیر پذیری چندانی ندارند.

بهترین سن برای انجام هایفوتراپی

بسیاری از افراد تمایل دارند، مطلع باشند که آیا هایفوتراپی سن مشخص و استانداردی دارد یا خیر! باید بدانید که طبق نظر متخصصین بهترین سن بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی افراد می باشد و بین خانم‌ها و آقایان تفاوتی ندارد. برای اینکه بدانید هایفو برای چه سنی مناسب است.

خوب است بدانید که معمولا در سنین پایین تر از ۳۰ سالگی و یا بالاتر از ۵۰ یا ۶۰ سالگی بهتر است از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست استفاده نکنید، چرا که در این سنین هایفو تاثیر چندانی بر روی پوست نخواهد داشت. سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی به علت شروع بروز چین و چروک و افتادگی پوست می توان با استفاده از این روش ها علاوه بر درمان ریشه ها و پایه چین و چروک ها و مشکلات سطحی پوست منجر به پیشگیری از بروز چین و چروک های عمیق تر در سنین بالاتر گردد

خلاصه مطلب هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

یکی از نکات مهمی که معمولاً افرادی که به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست و صورت خود هستند، دنبال می‌کنند؛ سن مناسب هایفوتراپی برای انجام این روش میباشد. یکی از بهترین و کم عارضه ترین روش های زیبایی در از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست، هایفوتراپی می‌باشد. طبق نظر متخصصین در جواب سوال هایفو برای چه سنی مناسب است؟ میگویند بهترین سن برای هایفوتراپی بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی می باشد و کمتر یا بیشتر از این سن را توصیه نمی‌کنند. با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی پزشک متخصص می تواند در مورد استفاده از روش‌های نوین زیبایی در سنین مختلف نظر خود را اعمال نماید.

4.7/5 - (15 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *