مقالات

ماندگاری لیزر اندولیفت صورت چه مدت است؟

ماندگاری لیزر اندولیفت صورت چه مدت است؟

ماندگاری لیزر اندولیفت صورت پرسش مهمی است که شاید ذهن شما را هم به خود مشغول کرده باشد. لیزر اندولیفت یکی از موثرترین راه‌های جوان‌سازی پوست است و برتری‌های بسیاری نسبت به روش‌های دیگر زیباسازی پوست دارد. از مزایای اندولیفت صورت، باید به غیرتهاجمی بودن آن اشاره کنیم. صورت شما با مدد از این روش زیباسازی، جوان‌تر و شاداب‌تر می‌شود و چین‌وچروک‌ها و افتادگی‌های پوستی آن نیز برطرف می‌شود‌.

با ما در کلینیک دکتر رفیعی همراه باشید تا به بررسی ماندگاری لیزر اندولیفت صورت بپردازیم و مزایای آن را نیز بررسی کنیم.

هدف از انجام اندولیفت چیست و ماندگاری لیزر اندولیفت صورت چقدر است؟

  • از نمونه هدف‌های انجام لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت شما، باید به چند مورد مهم اشاره کنیم:
  • با افزایش سن، ساخت کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند و همین نکته باعث می‌شود تا توان بازسازی پوست کم شود. در نتیجۀ کمبود کلاژن در پوست شما، کم‌کم چین‌وچروک‌ها و افتادگی‌های پوستی بر روی آن پدیدار می‌شود. تحریک پوست برای کلاژن‌سازی دوباره، یکی از مهم‌ترین هدف‌های این روش زیبایی و جوان‌سازی پوست است. پس از انجام اندولیفت بر روی پوست صورت شما، لایه‌های سطحی و عمیق پوستتان به کلاژن‌سازی دوباره و در نتیجه، به بازسازی خود می‌پردازد.
  • یکی دیگر از اهداف و مزایای اندولیفت صورت، لیفت و سفت شدن پوست صورت شما است. پوستی که در اثر بالا رفتن سن یا مراقبت نادرست دچار افتادگی و شل‌شدگی شده است، با مدد از این روش جوان‌سازی، دوباره سفت و کشیده می‌شود.
  • پف زیر چشم و کیسه‌های چربی زیر چشم هم با کمک لیزر اندولیفت بهبود می‌یابد.
  • از دیگر اهداف و مزایای اندولیفت صورت، کاستن از مقدار چربی‌های جمع‌شده و غیرضروری در زیر پوست صورت شما است.

زمان انجام اندولیفت و ماندگاری لیزر اندولیفت صورت چقدر است؟

یکی از برترین مزایای اندولیفت صورت، زمان کوتاه آن است. در روش درمانی لیزر اندولیفت، 10 تا 30 دقیقه زمان کافی است تا چین‌وچروک‌ها و افتادگی‌های پوست صورت شما برطرف شود. نکته جالب درباره ماندگاری لیزر اندولیفت آن است که نتیجه این عمل زیبایی پس از برطرف شدن التهاب پوست صورت شما آشکار می‌شود. درباره ماندگاری لیزر اندولیفت هم باید موارد مختلفی را در نظر بگیریم.

عوامل موثر در ماندگاری لیزر اندولیفت صورت کدام است؟

نکته‌ای که پس از انجام هر عمل زیبایی باید به آن توجه داشته باشید، این است که روند بالا رفتن سن و پیری پوست در صورت شما متوقف نشده است. به این ترتیب، مراقبت شما از پوستتان، همان‌طور که پیش از انجام این عمل در سلامت پوست شما تاثیرگذار بود، اکنون هم موثر است. گزینه‌های مختلفی در ماندگاری لیزر اندولیفت صورت دخالت دارند که بهتر است پیش از اقدام به این عمل زیبایی، آنها را بشناسید:

  لیزر بانوان + عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

1- ویژگی‌های پوست شما:

برخی پوست‌ها به‌صورت ژنتیک سالم‌ترند و دیرتر آسیب می‌بینند. چنین پوست‌هایی به مراقبت کمتری نیاز دارند. برای مثال پوست‌هایی که دارای چربی لازم هستند، کمتر دچار چین‌وچروکی می‌شوند که نتیجه خشکی پوست است. طبیعی است ماندگاری لیزر اندولیفت صورت در پوست‌های مقاوم‌تر، بیشتر است.

2- سبک زندگی شما:

سبک زندگی سالم یکی دیگر از عوامل ماندگاری لیزر اندولیفت صورت است. تغذیه سالم، ورزش کردن و دور ماندن از تابش پرتوهای مستقیم آفتاب از مهم‌ترین عوامل برای داشتن پوستی سالم است. توجه به این سه نکته ماندگاری هر روش جوان‌سازی پوست را در چهره و اندام شما بیشتر می‌کند.

3- روش خوابیدن شما:

روش خوابیدن شما هم بخشی از سبک زندگی شما و از گزینه‌های موثر در ماندگاری لیزر اندولیفت صورت است. خوابیدن روی صورت چین‌وچروک پوستی را زیاد می‌کند و آسیب به پوست را بیشتر می‌سازد. طبیعی است خوابیدنی که به پوست صورت شما فشار وارد نکند، کمک می‌کند تا ماندگاری هر روش جوان‌سازی بر روی پوست شما بیشتر شود.

4- سن و وضعیت سلامتی شما:

یکی دیگر از عوامل موثر در ماندگاری لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت، سن شما است. سن پائین‌تر می‌تواند نتیجه این عمل زیبایی را ماندگارتر کند. وضعیت سلامتی و استفاده شما از دارو و درمان‌های مختلف نیز یکی از گزینه‌های موثر در پایداری کم یا زیاد این عمل جوان‌سازی پوست است.

5- مهارت پزشک شما:

یک شخص غیرمتخصص می‌تواند ساده‌ترین عمل زیبایی را هم به یک فاجعه تبدیل کند. به این ترتیب، مهارت پزشک را می‌توانیم به‌عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت و ماندگاری لیزر اندولیفت صورت مطرح کنیم. جوان‌سازی پوست خود با این روش موثر در جوان‌سازی را به بهترین دکتر اندولیفت در تهران در کلینیک دکتر رفیعی بسپارید و از اثرات درمانی آن بهره‌مند شوید.

در کلینیک دکتر رفیعی، شما می‌توانید از روش‌های دیگر زیبایی مانند تزریق ژل، بوتاکس، هایفوتراپی، لیفت با نخ و روش‌های دیگر جوان‌سازی پوست هم بهره‌مند شوید.

بهترین نتیجه لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت

بهترین نتیجه لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت

بهترین نتیجه لیزر اندولیفت بر روی پوست صورت، چه زمانی آشکار می‌شود؟

نخستین نتیجه اندولیفت صورت، پس از انجام این عمل بر روی پوست شما نمایان می‌شود. اما نکته جالبی درباره لیزر اندولیفت مطرح است. بهترین نتیجه این روش جوان‌سازی پوست، شش ماه پس از اقدام به این عمل زیبایی در چهره شما پدیدار می‌شود. نتیجه این عمل هم دستِ‌کم تا دو سال، و در برخی موارد، تا سال‌ها بر روی پوست صورت شما باقی می‌ماند.

  روش کار اندولیفت صورت چگونه است؟

مزایای اندولیفت صورت:

  1. لیزر اندولیفت روشی برای لیفت یا کشیدگی و سفت کردن پوست و از بین بردن چین‌وچروک‌های پوستی است. برتری‌های اندولیفت صورت بسیار است:
  2.  از مزایای اندولیفت صورت باید به غیرتهاجمی بودن آن اشاره کنیم. این روش جوان‌سازی پوست نیازی به برش پوست، بخیه زدن، و در نتیجه، خون‌ریزی حاصل از جراحی ندارد.
  3. نتیجه جوان‌سازی اندولیفت تنها با یک جلسه درمان بر روی پوست صورت شما نمودار خواهد شد.
  4. یکی دیگر از مزایای این روش زیباسازی پوست، ماندگاری لیزر اندولیفت صورت است. ماندگاری این روش نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر جوان‌سازی پوست، مانند تزریق بوتاکس، بیشتر است.
  5. کوتاه بودن دوره بهبودی از مزایای اندولیفت صورت است. شما یکی دو ساعت پس از انجام این درمان زیبایی به زندگی عادی خود بازمی‌گردید.
  6. برتری دیگر اندولیفت پوست، بی‌خطر بودن آن است. این درمان بر روی پوست شما آلرژی، و برای شما خطری ایجاد نمی‌کند.
  7. خون‌رسانی به بافت‌های درمان‌شده با آندولیفت از دیگر نتایج و هدف‌های لیزر اندولیفت است. نتیجه خون‌رسانی به بافت‌های پوستی، شادابی بیشتر آنها است.
  8. هزینه مناسب اندولیفت از دیگر مزایای آن است. هزینه این عمل بازسازی پوست صورت در مقایسه با جراحی‌های زیبایی بسیار کمتر است.
  9. مقاله مزایای اندولیفت صورت شما را با برتری‌های این روش جوان‌سازی پوست بیشتر آشنا می‌کند.

کاربردهای اندولیفت صورت:

  • کاربردهای اندولیفت صورت بسیار زیاد است:
  • تحریک پوست برای کلاژن‌سازی.
  • درمان افتادگی پوست صورت.
  • برطرف ساختن یا کاهش چین‌وچروک‌های روی پوست صورت و چروک‌های دوروبر چشم‌ها.
  • کوچک کردن بینی.
  • از بین بردن خط خنده.
  • کاستن از مقدار چربی‌های زیرپوستی بخش‌های مختلف صورت.
  • کمک به تغذیه بافت‌های چهره، از راه افزایش گردش خون در آنها.
  • بالاتر رفتن اکسیژن‌رسانی به بافت‌های تحت درمان صورت.
  • از بین بردن غبغب.
  • درمان افتادگی پلک.
  • لیفت و سفت کردن پوست صورت.
کاربردهای اندولیفت صورت

کاربردهای اندولیفت صورت

پرسش‌های متداول:

1- آیا لیزر اندولیفت روشی همیشگی برای جوان ماندن پوست صورت است؟

همان‌طور که پوست طبیعی انسان برای همیشه جوان نمی‌ماند، هیچ‌یک از روش‌های جوان‌سازی پوست هم برای همیشه ماندگار نیستند. اما سبک زندگی شما و مراقبت‌های شما از پوستتان می‌تواند زمان ماندگاری لیزر اندولیفت صورت را برایتان کمتر یا بیشتر کند.

  حقایق پنهانی در مورد اندولیفت صورت

2- روش لیزر اندولیفت صورت چگونه است؟

در این روش جوان‌سازی، پزشک شما ابتدا روزنه‌ای چند میکرونی بر روی پوست شما پدید می‌آورد. پس از آن، از راه این روزنه، فیبری بسیار نازک به زیر پوست شما می‌فرستد. انرژی پرتوهای لیزر از راه فیبر دیگری به این فیبر وصل می‌شود و با حرکت دادن آن به دست پزشک، انرژی لیزر در زیر پوست شما جابه‌جا می‌شود. تحریک پوست برای کلاژن‌سازی و بازسازی خود از این راه صورت می‌گیرد.

3- آیا چربی سوزی هم از نتیجه‌های عمل اندولیفت صورت است؟

بله، یکی از تاثیرات اندولیفت پوست، چربی‌سوزی و کاهش چربی‌های موجود در بافت تحت درمان است. در نتیجه کاستن از مقدار چربی‌ها، افتادگی بافت آن بخش از بدن برطرف می‌شود و بافت آن سفت‌تر و کشیده‌تر می‌شود.

4- چگونه بهترین دکتر اندولیفت در تهران را پیدا کنم؟

برای پیدا کردن بهترین دکتر اندولیفت در تهران چند راه پیش روی شما است. جست‌وجو در اینترنت، توصیه دوستانی که پیش از این، اقدام به این عمل زیبایی کرده‌اند، تحقیق درباره پزشک مورد نظر و پرسش از بیماران پیشین پزشک از نمونه این راه‌ها است. تنها در صورت اطمینان از مهارت و تجربه پزشک، عمل جوان‌سازی پوست خود را به او بسپارید.

سخن پایانی:

در شرایطی که مردم دنیا اهمیت زیادی به ظاهر و زیبایی پوست خود می‌دهند، شاید شما هم به فکر انجام یک عمل زیبایی افتاده باشید. از نکته‌های مهمی که یک روش جوان‌سازی پوست را برتر از روش‌های دیگر نشان می‌دهد، ماندگاری نتیجه آن است. از مهم‌ترین مزایای این روش درمانی، ماندگاری لیزر اندولیفت صورت است.

یک نکته را نیز همواره به خاطر داشته باشید! تنها در صورتی عمل جوان‌سازی بر روی پوست شما موفق و ماندگار خواهد بود که آن را به بهترین دکتر اندولیفت در تهران بسپارید.

4.5/5 - (13 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ نظر در “ماندگاری لیزر اندولیفت صورت چه مدت است؟

  1. لیلی گفت:

    اصلاروش خوبی برای جوانسازی نیست من انجام دادم لیفت نشدک بماندصورتم کج وکوله هم شدکلی هزینه کردم😫

    1. دکتر رفیعی گفت:

      به هر حال روشی هست که در کل دنیا و توسط پزشکان انجام میشه و مورد تایید متخصصان این حرفه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *