مقالات

قیمت اندولیفت صورت چقدر است ؟ و چه عواملی بر آن تاثیرگذار است

اندولیفت یک روش درمان زیبایی جدید است که برای بهبود شکل و ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش درمانی را می‌توان در کلینیک‌های زیبایی معتبر انجام داد. یکی از دغدغه‌های افراد برای انجام اندولیفت صورت هزینه و قیمت اندولیفت صورت است. ما در این مطلب در مورد این دغدغه یعنی قیمت اندولیفت صورت صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

 

قیمت اندولیفت صورت چقدر است

چه عواملی بر هزینه اندولیفت صورت اثرگذار است؟

قیمت اندولیفت صورت ممکن است بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد. در زیر، به برخی از عوامل مؤثر در هزینه اندولیفت صورت اشاره می‌کنیم.

  • تجربه و تخصص جراح: تجربه و تخصص جراح، یک عامل مؤثر در هزینه اندولیفت صورت است. طبیعی است که جراحان باسابقه و تضمینی، هزینه بالاتری دریافت می‌کنند.
  • موقعیت کلینیک یا مرکز: هزینه اندولیفت صورت ممکن است بستگی به محل جغرافیایی کلینیک نیز داشته باشد. در شهرهای بزرگ و مناطق پر جمعیت، قیمت اندولیفت صورت بیشتر است.
  • نوع اندولیفت صورت: انجام اندولیفت صورت به روش‌های مختلف انجام می‌گیرد که بر روی قیمت اندولیفت صورت اثر دارد.
  • تعداد جلسات درمان: پزشک معالج تشخیص می‌دهد که هر فردی به چه تعداد جلسات در سال برای انجام اندولیفت صورت نیاز دارد. به همین خاطر، تعداد جلسات در هزینه کلی این روش اثرگذار است.
  • ناحیه درمان: هزینه دقیق درمان اندولیفت به ‌اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد که طی مشاوره با جراح شما مشخص می‌شود.

یک فرد به چه تعداد جلسات درمانی اندولیفت صورت نیاز دارد؟

برای اطلاع از اینکه چه تعداد جلسه نیاز دارید می توانید مقاله تعداد جلسات اندولیفت را مطالع کنید.

به‌طور کلی، یک جلسه درمان اندولیفت برای دستیابی به نتایج قابل ‌توجه کافی است. بااین‌حال، این بسته به نیازهای افراد دارد. در واقع؛ جراح شما ممکن است برای دستیابی به نتایج بهینه، درمان شما را در سال یک‌بار تکرار کند. علاوه بر این، ازآنجایی‌که انتظار می‌رود نتایج درمان زیبایی بین ۲ تا ۳ سال باقی بماند، بیماران برای حفظ نتایج باید درمان را تکرار کنند. درمان اندولیفت را می‌توان بعد از یک سال تکرار کرد.

چه فاکتورهایی در قیمت اندولیفت صورت تاثیر دارد ؟

قیمت‌هایی که پزشکان منتخب دریافت می‌کنند شامل بی‌حسی موضعی، یک‌بار ویزیت پیگیری و سایر هزینه‌های اداری خواهد بود. در ضمن هنگام رزرو از طریق کلینیک انتخابی خود از هرگونه هزینه اضافی مطلع شوید.

آیا بیمه اندولیفت صورت را پوشش می‌دهد؟

از آنجا که اندولیفت به دلایل زیبایی انجام می‌شود، بنابراین توسط ارائه‌دهنده بیمه شما پوشش داده نمی‌شود. بیماران به‌طور معمول، روش اندولیفت را برای جوان‌سازی پوست و بهبود علائم پیری مانند شلی پوست انتخاب می‌کنند.

آیا اندولیفت صورت ارزش هزینه‌ کردن دارد؟

اندولیفت یک فناوری پیشرفته است که به‌طور قابل‌ توجهی رنگ و بافت پوست را بهبود می‌بخشد. اکثر بیماران به دلایل مختلف اندولیفت را یک درمان ارزشمند می‌دانند. در زیر به مزایای اندولیفت صورت اشاره می‌کنیم.

  • اندولیفت یک روش زیبایی کم تهاجمی است که می‌تواند لایه‌های سطحی و عمیق‌تر پوست را بازسازی کند.
  • اندولیفت یک عمل زیبایی بدون درد است که معمولاً نیازی به بیهوشی ندارد.
  • به استراحت خاصی نیاز نیست و اکثر بیماران در عرض چند ساعت پس از عمل زیبایی به روال عادی روزانه خود باز می‌گردند.
  • نتایج بلند مدتی ارائه می‌دهد که بین ۲-۳ سال ماندگاری دارد.

اندولیفت صورت در چه ناحیه‌هایی کاربرد دارد؟

اندولیفت در نواحی زیر به‌کار می‌رود:

  • خط فک
  • گونه‌ها
  • منطقه دهان
  • شلی پوست پلک پایین
  • قسمت پایین صورت، اطراف دهان و چانه
  • ران‌ها
  • باسن

اندولیفت صورت به چه مقدار زمان نیاز دارد؟

زمان صرف شده برای عمل اندولیفت به‌اندازه ناحیه و روش درمان بستگی دارد، اما به‌طور کلی بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد. در صورتی که این شیوه درمانی را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با کلیک روی لینک مراقبت های بعد از اندولیفت، در این مورد بیشتر بدانید.

جمع‌بندی

اندولیفت صورت یکی از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی جدید است که به دلیل نداشتن درد و کم تهاجمی بودن، توسط بیماران انتخاب می‌شود. این درمان بنا بر عوامل و شرایط مختلف، هزینه‌ی متغیری دارد. البته برای انجام چنین درمانی باید به مرکزی حرفه‌ای و باسابقه درخشان مراجعه کنید. کلینیک پوست و لیزر دکتر رفیعی یکی از این مراکز مطمئن و کاربلد است. برای اطلاع از هزینه لیفت صورت کافی است که با این کلینیک تماس بگیرید. علاوه بر این، از مشاوران این کلینیک می‌توانید برای سؤالات خود راهنمایی بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *