مقالات

لیزر موهای زائد مردان | هزینه، مزایا و عوارض لیزر موهای آقایان 

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان | لیزر موهای خط ریش، گونه و بدن آقایان

در طول سالیان اخیر نیز آقایان همانند خانم ها به دنبال راهکارهایی برای از بین بردن موهای زائد خود هستند و از انجام روش هایی همچون شیو با تیغ یا ژیلت و کرم های موبر که علاوه بر ایجاد حساسیت های شدید پوستی، موجب تیره شدن پوست بدن می گردد، به ستوه آمده اند. بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین موارد و مشکلاتی آقایان ترجیح می دهد که از لیزر موهای زائد آقایان برای حذف تقریباً دائمی موهای زائد بدن خود استفاده کنند‌ برای آشنایی بیشتر با انواع لیزر موهای زائد برای مردان میتوانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

لیزر خط ریش

انجام روزانه شیو صورت با استفاده از خمیر ریش، تیغ یا ژیلت می‌تواند به مرور موجب ضخیم شدن پوست، تیرگی پوست و همچنین ضخیم شدن ریش آقایان گردد. از آنجا که معمولا آقایان به صورت روزانه اقدام به اصلاح موهای صورت خود می‌کنند و همچنین ممکن است نتوانند به درستی خط ریش دقیقی را به دست بیاورند، این موضوع تبدیل معضل دائمی و همیشگی برای آنها شده است.

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن مشکلات هر روز و دائمی برای شیو موهای صورت آقایان استفاده از لیزر خط ریش می باشد. از این طریق می‌توان حتی خط موهای خود را نیز به صورت دائمی اصلاح کرد و همواره مو و ریش شما دارای خط دقیق و مناسبی باشد و نیاز به استفاده از شیو به صورت روزانه نباش.د با از انجام لیزر خط ریش برای آقایانی که دارای موهای رنگ مشکی یا قهوه ای تیره هستند، مناسب تر است و سریع تر عمل می‌کند نسبت به آقایانی که دارای موهای بور یا روشن دارند‌.

لیزر ناحیه تناسلی مردان

از آنجا که آقایان معمولاً در محیط هایی مانند استخر یا لب ساحل به استفاده از مایو می پردازند، بنابراین برای ان ها کاملا اهمیت دارد که بدن آنها به خصوص قسمت خط مایو و ناحیه تناسلی عاری از هرگونه موی‌ زائد باشد.  یکی از بهترین روش ها برای حذف تقریباً دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان استفاده از روش لیزر موهای زائد مردان می باشد.

با استفاده از این روش آقایان می توانند هم به حذف موهای زائد ناحیه تناسلی و هم حذف موهای زائد ناحیه بیکینی خود بپردازند و برخلاف شایعات موجود لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در آقایان هیچ گونه خطر و ریسکی برای باروری آنها به همراه نخواهد داشت، زیرا اشعه لیزر به گونه‌ای تنظیم می‌شود که تنها به فولیکول‌های مو آسیب می رساند و به ارگان‌های داخلی بدن نخواهد رسید و از طرف دیگر با انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در آقایان علاوه بر بهبود کیفیت روابط جنسی نیاز به نگرانی در مورد شیو کردن موهای زائد به صورت دائمی و تیره شدن ناحیه تناسلی آنها نخواهد بود و اعتماد به نفس آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

لیزر ناحیه تناسلی مردان

مراکز لیزر موهای زائد مردان در تهران

لیزر موهای زائد مردان فواید زیادی برای آقایان خواهد داشت و علاوه بر کاهش حجم مو های زائد بدن و تغییر الگوی رشد موهای زائد و همچنین نازک تر شدن موهای زائد و عدم نیاز به شیو دائمی و همیشگی به صورت روزانه با استفاده از تیغ یا ژیلت که علاوه بر امکان ایجاد برش یا خراش بر روی بدن، موجب بروز عفونت یا تیرگی و سیاهی بدن می گردد، باعث می شود که همیشه بدنی عاری از موهای زائد داشته باشند و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

بنابراین می‌توان گفت که لیزر موهای زائد تنها برای خانم ها کاربرد ندارد و آقایان می‌توانند با استفاده از لیزر موهای زائد مردانه نسبت به حذف موهای خود به صورت تقریباً دائمی اقدام کنند. به این منظور آقایان می توانند به مراکز لیزر موهای زائد مردان در تهران مراجعه کنند و با انجام جلسات مشاوره پیش از لیزر علاوه بر تعیین قیمت و هزینه لیزر نسبت به حجم و قسمتهایی از بدن که تمایل به حذف موهای زائد آن دارد، از دستگاه لیزر کلینیک مربوطه اطمینان حاصل کنند و هم اینکه دستگاه کاملاً با رنگ پوست آنها تطابق داشته باشد.

لیزر کل بدن آقایان

بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهد که به لیزر کل بدن بپردازند و با یکبار مراجعه به کلینیک موهای زائد، بدن خود را به صورت تقریباً دائمی از وجود موهای زائد خلاص کنند و از بین ببرند. علاوه بر این به علت تخفیفات بالایی که معمولاً کلینیک ها برای لیزر موهای کل بدن آقایان و درواقع لیزر فول بادی ارائه می‌کنند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با پرداخت هزینه کمتر، کل بدن خود را به شیو لیزر درمان کنند و از طرف دیگر با انجام این کار کل بدن آنها به صورت هماهنگ و بدون موی زائد میشود و این مهم به ویژه برای آقایانی که ورزشکار هستند و نیاز به از بین بردن موهای زائد بدن خود به صورت دائمی دارند، می تواند راه حل بسیار مناسب و گزینه خوبی تلقی گردد با انجام لیزر موهای زائد کل بدن آقایان می توانند علاوه بر لیزر ناحیه خصوصی و زیر بغل سایر قسمت‌ها و حتی صورت را نیز شامل گردد.

لیزر موهای زائد بدن برای کل بدن در آقایان معمولاً شامل دستها، سینه، شکم، کمر و گردن باسن، خط مایو، خط بیکینی، ناحیه تناسلی، پاها و زیر بغل می باشد. در بیشتر کلینیک‌ها انجام لیزر صورت و خط ریش نیز جز لیزر کل بدن و فول بادی محسوب می‌گردد، اما در برخی کلینیک‌ها انجام لیزر صورت به عنوان کاری تخصصی و پکیج جداگانه محسوب می‌گردد و هزینه آن با لیزر فول بادی متفاوت می باشد.

لیزر فول بادی آقایان

محبوب ترین نواحی لیزر برای موهای زائد بدن آقایان معمولاً شامل شکم، سینه، نوک پستان، کمر، باسن ساق پا و پنجه ها می شود، اما بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند که با لیزر موهای زائد خود بدون هیچ گونه استرسی از موهای زائد بدن خود، لباس های آستین کوتاه و یا شلوارک بپوشند، به سالن های  ورزشی و استخر بروند و نیاز به نگرانی برای حذف موهای زائد خود نخواهند داشت و می‌توانند هر زمان که قصد داشتند برای شرکت در این مکان‌ها برنامه‌ریزی کنند. از طرف دیگر نیاز به هزینه کردن برای ژیلت یا تیغ با جنس و کیفیت بهتر نخواهند داشت و همواره بدنی تمیز و بدون موهای های زائد را خواهند داشت.

لیزر فول بادی آقایان

لیزر بیکینی اقایان

لیزر بیکینی آقایان برای حذف موهای زائد مردانه به کار می‌رود که مانند لیزر بیکینی خانم ها می باشد و از خط مایو و یا خط شورت آقایان تا حدود سه سانت روی باسن را دربر می‌گیرد. لیزر بیکینی اقایان برای مردانی که تمایل ندارند برای انجام لیزر ناحیه تناسلی و خصوصی آنها توسط اپراتور لیزر به نمایش گذاشته شود، می توانند لیزر ناحیه بیکینی را انجام دهند. به این ترتیب علاوه بر اینکه نیاز به اصلاح موهای زائد خود با تیغ یا ژیلت نخواهند داشت، هنگام انجام فعالیت های روزانه به خصوص بعد از ژیلت موجب بروز جوش و حساسیت‌های زیادی در این منطقه می‌شود، خلاص خواهند شد و نیاز به استفاده از راه‌های درمانی بعد از آن نیز نخواهد بود.

لیزر مایو آقایان

بسیاری از افراد لیزر موهای زائد مردانه در ناحیه تناسلی را با لیزر مایو آقایان یکسان می‌دانند، اما خوب است بدانید که این دو نوع لیزر یکسان نیستند و لیزر دستگاه تناسلی با لیزر تمامی قسمت های بدن شامل ناحیه خصوصی باسن و خط باسن را شامل می‌شود، اما لیزر مایو آقایان شامل خط مایو یا شورت تا سه سانت باسن را در بر می‌گیرد و شامل ناحیه خصوصی افراد نمی گردد که انتخاب هر کدام از این موارد کاملا سلیقه ای می باشد و با توجه به علاقه مندی خود فرد تعیین می‌گردد، اما برخلاف شایعات موجود استفاده از لیزر ناحیه بیکینی آقایان  و لیزر ناحیه تناسلی هیچ تأثیری بر قدرت باروری مردان نخواهد داشت.

لیزر مایو آقایان

لیزر موهای زائد روی گونه

ممکن است انجام لیزر موهای زائد روی گونه برای افراد زیادی ناشناخته باشد. انجام این گونه لیزر به خصوص برای آقایانی که بسیار پر مو هستند و حتی موهای زائد روی صورت آنها تا زیر چشم و تمام گونه آنها را می پوشاند، می‌تواند امر مهمی تلقی گردد. این افراد معمولاً برای حذف موهای زائد خود از روی صورت و روی گونه نیاز به انجام شیو روزانه دارند که معمولا دچار مشکلات زیادی می شوند و از آنجا که معمولا باید هر روز این کار را انجام دهند، موجب تیره شدن پوست صورت و از بین رفتن لطافت پوست روی گونه ها و ضخیم شدن موهای زائد در این منطقه خواهد شد.

بهترین پیشنهاد برای حذف موهای روی گونه برای آقایان بسیار پر مو استفاده از لیزر موهای زائد روی گونه می باشد. از طرف دیگر با انجام لیزر موهای زائد روی گونه معمولاً خط ریش آقایان نیز اصلاح می گردد و نیاز به استفاده از دستگاه های ریش تراش و خط زن نخواهد بود و همواره خط ریش مرتب و آراسته را دارند و می‌توانند حتی به صورت چند روز در میان به اصلاح ریش های خود بپردازند، زیرا روی گونه یا خط ریش آنها موی زائد وجود ندارد و همواره مرتب به نظر می رسند. بنابراین با انجام لیزر موهای زائد روی گونه برای آقایان تا حد زیادی از اتلاف وقت روزانه آنها و صرف وقت برای شیو موهای روی صورت به خصوص برای آقایان که بسیار پر مو جلوگیری می شود.

عوارض لیزر موهای زائد مردان

معمولا لیزر موهای زائد مردان را می‌توان بهترین و ایمن ترین روش برای حذف موهای زائد برای آقایان دانست، اما به طور کلی با توجه به انواع پوست و حساسیت های مختلف که می‌تواند افراد مختلف برای استفاده از روش لیزر بر روی پوست خود داشته باشند، ممکن است برخی عوارض جزئی را شامل گردد. از جمله عوارض و خطرات مهم لیزر موهای زائد برای مردان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بروز عفونت پس از لیزر به خصوص هنگام مراجعه به کلینیک های غیر بهداشتی
  • ایجاد زخم و تاول های پوستی
  • پوست پوست شدن محل لیزر
  • تیره شدن پوست اطراف محل لیزر که بر اثر استفاده از دستگاه نا مناسب برای افراد به وجود می‌آید.
  • احتمال ایجاد التهابات پوستی

قیمت و هزینه لیزر موهای زائد اقایان

معمولاً قیمت و هزینه لیزر موهای زائد آقایان دارای نرخ های متفاوتی می باشد و با توجه به هزینه‌های عمومی که هر ساله توسط اتحادیه ها به مراکز لیزر ارائه می‌شود، متفاوت است. با توجه به محل قرارگیری کلینیک و دستگاه‌های به‌روز و آپدیتی که برای انجام لیزر استفاده می‌شود، می‌تواند تا حد زیادی بر قیمت و هزینه لیزر تاثیرگذار باشد. از طرف دیگر مهمترین عاملی که در تعرفه لیزر آقایان تاثیرگذار می‌باشد، تعیین نوع منطقه از بدن و ضخامت موها و فولیکول مو که با توجه به تشخیص متخصص اپراتور تعیین می گردد، نیز بستگی دارد.

با توجه به اینکه فرد برای انجام لیزر در نیم تنه بالا که شامل ساعد، بازو، سرشانه، شکم سینه یا کل کمر شود یا اینکه برای انجام لیزر برای دست ها که شامل ساعد و بازو ها میگردد و یل انجام لیزر در ناحیه تناسلی و زیر بغل و یا نیم تنه پایین که شامل باسن، ران و ساق ها می گردد، می تواند در تعیین هزینه لیزر موهای زائد آقایان تاثیرگذار باشد.

از طرف دیگر معمولا برخی از افراد بع انجام لیزر موهای زائد به صورت تک جلسه ای و بعضی افراد به صورت فول جلسات شرکت می‌کنند که همه این موارد می‌تواند در تعیین نوع هزینه آن تاثیر گذار باشد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند از پکیج های فول بادی استفاده کنند که معمولا اکثر کلینیک‌ها در پکیج های فول بادی دارای تخفیفات ویژه برای افراد هستند و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. بنابراین با تعیین تمام موارد ذکر شده می توان هزینه و قیمت لیزر موهای زائد آقایان را تخمین زد.

حکم شرعی لیزر برای مردان

بسیاری از آقایان با توجه به اینکه دارای اعتقادات بسیار محکم و پایبندی به دین خود هستند، در مورد حکم شرعی لیزر برای مردان دچار سوالات زیادی هستند. خوب است بدانید انجام لیزر برای آقایان همانند استفاده از تیغ یا ژیلت هیچگونه مشکلی از نظر شریعت و دین اسلام وجود ندارد به شرط آنکه برای پوست خطری نداشته باشد و مسلما اگر در کلینیک ها از دستگاه متناسب با پوست هر فرد استفاده شود، هیچ گونه آسیبی برای پوست وجود نخواهد داشت، اما به طور کلی از نظر شریعت و دین اسلام اصلاح و لیزر کردن موهای قسمت های شرمگاهی و زیربغل جز سنت اسلامی باشد و هیچگونه مشکلی برای آن وجود ندارد، لیزر ریش مردان را جایز نمی‌دانند و لیزر پوست سایر قسمت‌های بدن را تاکنون شخصی در مورد آن صحبت نکرده است و جایز و غیر جایز بودن آن را با توجه به نظر خود فرد واگذار کردند و مشکلی را در آن اعلام نکردند.

بنابراین می‌توان اینگونه برداشت کرد که تنها لیزر قسمت ریش صورت مردان از نظر شریعت و اسلام غیر مجاز می باشد و سایر قسمت های بدن هیچ مشکلی از نظر دین اسلام وجود نخواهد داشت.

حکم شرعی لیزر برای مردان

لیزر موهای زائد مردان توسط خانم

به علت محدودیت های عرفی و شرعی در کشور ما معمولا برای انجام لیزر موهای زائد و خصوصا در کلینیک های معتبر و مشهور انجام لیزر موهای زائد مردان توسط اپراتور و متخصص آقا انجام می‌پذیرد و انجام آن توسط اپراتور خانم غیرشرعی و غیرقانونی محسوب می‌گردد. بنابراین کلینیک‌ها اجازه استفاده از اپراتور خانم برای لیزر موهای مردان را ندارند. البته در کشورهای دیگر که این ممنوعیت قانونی برای کلینیک های لیزر وجود ندارد، اپراتورها در هر جنسیت می‌توانند کار مراجعه کنندگان خود را از لحاظ درمانی لیزر انجام دهد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

لیزر موهای زائد کمر مردان

 به علت این که دسترسی به کمر خود برای شیو موهای زائد کمی دشوار به نظر می رسد، به خصوص در میان آقایان ورزشکار لزوم انجام لیزر موهای زائد کمر برای مردان دو چندان اهمیت پیدا می‌کند. آقایان می‌توانند با مراجعه به کلینیک های لیزر و درخواست لیزر موهای کمر به از بین بردن موهای زائد ناحیه کمر و پشت خود بپردازند و به این ترتیب با انجام لیزر موهای زائد کمر تقریباً تا مدت ها موهای زائد در قسمت کمر و پشت آقایان به وجود نخواهد آمد و اگر بعد از مدت ها نیز دوباره موها به چرخه رشد خود بازگردد، فولیکول مو بسیار ضعیف و نازک خواهند بود که معمولاً طی جلساتی بین ۶ تا ۱۲ جلسه برای انجام لیزر موهای زائد کمر کفایت میکند.

لیزر موهای زائد سینه مردان

انجام لیزر موهای زائد سینه مردان به ویژه در بین آقایان ورزشکار و افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت دارند، بیشتر دیده می‌شود، زیرا آنها برای نمایش عضلات خود نیاز دارند که روی سینه آنها از مو پوشیده نشده باشد تا عضلات خود را بتوانند به خوبی در معرض نمایش بگذارند.

برای این دسته از آقایان و همچنین آقایانی که بسیار پر مو هستند و موهای زائد آنها پرپشت و ضخیم می باشد،  هنگام پوشیدن لباس ناراحتی و مشکل می‌شوند، می‌توانند به جای استفاده از تیغ یا ژیلت و روش های این چنینی که موجب ضخیم شدن و تیره شدن پوست آنها می گردد با استفاده از روش لیزر موهای زائد مردان و از بین بردن موهای زائد بر قسمت روی سینه خود بپردازند و به این ترتیب علاوه بر اینکه بتوانند لباس های مختلفی را به راحتی بپوشند و به خصوص هنگام پوشیدن تی شرت های یقه باز موی سینه آنها از یقه مشخص نشود، موجب می گردد که هنگام فصل تابستان و عرق کردن بیش از حد دچار ناراحتی و خارش پوستی نگردند.

لیزر موهای زائد سینه مردان

لیزر موهای زائد شکم مردان

معمولا آقایانی که دارای موهای زائد بسیاری در قسمت سینه خود هستند، در قسمت شکم نیز همان موهای زائد امتداد پیدا می‌کند و رشد یکسانی را دارند. افرادی که برای لیزر موهای زائد در قسمت سینه خود مراجعه می‌کنند، تقاضا برای انجام لیزر در قسمت شکم را نیز دارند و به این ترتیب به انجام لیزر موهای زائد مردانه می پردازند. این موضوع به ویژه برای آقایانی که روی قفسه سینه خود به دارای موهای زیاد ضخیم و پر حجمی هستند، کاملا منطقی به نظر می‌رسد و آنها می‌توانند برای داشتن استایلی زیباتر و همچنین بعضا خوش فرم تر و جذاب تر به ویژه آقایانی که ورزشکار هستند، به حذف دائمی موهای روی شکم و سینه خود با استفاده از لیزر موهای زائد مردان بپردازند.

به این ترتیب با تاباندن اشعه لیزر به پوست موجب تضعیف شدن فولیکول مو شده و بعد از گذراندن جلسات کامل لیزر که معمولاً بین ۶ تا ۱۲ جلسه می باشد ریشه مو کاملاً از بین می رود و چرخه رشد مو نیز متوقف می گردد.

لیزر موهای زائد پا

انجام لیزر موهای زائد پا معمولاً توسط کلینیک های مختلف انجام می پذیرد و دارای پکیج های متفاوتی می باشد. برخی از کلینیکها پکیج های لیزر موهای زائد پا را به این ترتیب برنامه‌ریزی می‌کنند:

  • انجام لیزر ساق پا
  • انجام لیزر ران پا

انجام لیزر باسن

 انجام تمام این مورد تحت پکیج لیزر موهای زائد پا و در برخی کلینیک ها لیزر باسن را نیز جز لیزر پا محسوب می‌کنند. با توجه به کلینیکی که شما برای انجام لیزر به آن مراجعه می کنید، ممکن است قسمت های مختلفی از پا را جز پکیج لیزر موهای زائد مردان در قسمت پا محاسبه کنند و به طور کلی معمولاً برای انجام لیزر موهای پا با توجه به ضخامت موهای زائد و حجم آنها بین ۶ تا ۸ جلسه نیاز می باشد.

همچنین نوع دستگاه مورد نظر برای انجام لیزر موهای زائد پا با توجه به رنگ پوست افراد و همچنین ضخامت و تراکم مو تعیین می گردد و از طرف دیگر که معمولا اگر فرد تمام جلسات مورد نیاز که در جلسه مشاوره تعیین شده است را به خوبی و در زمان موعد مقرر خود انجام دهد، معمولاً چرخه رشد موها را متوقف می‌کند و تا سالیان سال نیاز به شیو:موهای زائد پای خود را نخواهند داشت.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

در سالیان گذشته معمولاً انجام لیزر موهای زائد برای مردان طرفداران خاصی نداشت و معمولاً از این روش برای از بین بردن موهای زائد زنان مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما با گذشت زمان و توجه مردان به سلامتی خود و همچنین اهمیت دادن آنها به ظواهر نیز تا حد زیادی مردان برای استفاده از لیزر موهای زائد خود به کلینیک مراجعه می کنند.

به این ترتیب معنولا آقایان با مراجعه به بهترین مرکز لیزر موهای زائد می تواند با جلسات مشاوره با اپراتور نوع دستگاه و پوست خود را تشخیص دهد و با دستگاه لیزر  مخصوص این امر و تعیین اینکه چه قسمتی از بدن آنها نیاز به لیزر دارد و آنها نیاز به انجام لیزر موهای زائد به صورت فول بادی دارد، آشنا خواهد شد‌ بنابراین فرد می‌تواند به انجام لیزر موهای زائد خود با قیمتی مناسب اقدام کند‌.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

معمولاً نوع کلینیک لیزر می تواند تاثیر زیادی در میزان موفقیت و خروج ناشی از بین رفتن موهای زائد در طی جلسات تعیین شده داشته باشد. معمولاً بهترین کلینیک لیزر موهای زائد به علت رفت و آمد بیشتر مشتریان در آن و نیاز به حفظ مشتریان خود سعی در استفاده از دستگاه های لیزر کاملاً به روز و آپدیت و مطابق با رنگ پوست مشتری دارد که به این ترتیب عوارض لیزر را به حداقل می رساند.

با استفاده از دستگاه لیزر و تاباندن اشعه لیزر به ناحیه درم پوست موجب تضعیف فولیکولهای مو شده و به نواحی دیگر پوست و سلولهای دیگر پوست آسیبی وارد نخواهد شد و آنها را تخریب نخواهد کرد و در واقع استفاده از لیزر کاملاً برنامه‌ریزی شده خواهد بود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان

آقایان می‌توانند برای انجام لیزر موهای زائد خود به بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان در شهر یا منطقه خود بروند و با انجام جلسه مشاوره پیش از انجام لیزر علاوه بر آگاهی از قیمت و هزینه جلسات درمانی لیزر نسبت به استفاده از نوع دستگاه طرح کلینیک و مرکز مربوطه و همچنین آگاهی از ضخامت و حجم مو های زائد خود می‌تواند تا حد زیادی کلینیک ها و مراکز مختلف را از نظر قیمت و هزینه مورد مقایسه قرار دهند.

از طرف دیگر معمولاً برخی کلینیک ها و مراکز درمانی لیزر به علت استفاده از دستگاه های قدیمی و منسوخ شده معمولاً همراه با لیزر پوست اطراف ناحیه لیزر را نیز از بین می‌برند و آن را تخریب می‌کند و ممکن است شخص دچار بیماری‌های پوستی زیادی گردد که برای رفع آنها نیاز به هزینه های زیادی خواهد بود. بنابراین دقت در انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان می تواند تا حد زیادی از عوارض بعد از آن بکاهد.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مردان

استفاده از لیزر موهای زائد در واقع نوعی روش مدرن و جدید برای از بین بردن موهای زائد در میان خانم ها و آقایان میباشد و در سال‌های اخیر آقایان نیز تمایل زیادی به از بین بردن موهای زائد خود در تمامی قسمتهای بدن و نه تنها زیر بغل یا ناحیه تناسلی خود دارند. با انجام این روش علاوه بر اعتماد به نفس بیشتر، نیاز خود را به استفاده از روشهای قدیمی و منسوخ شده؛ مانند ژیلت یا تیغ که موجب ضخامت بیشتر موهای زائد و تیره شدن پوست خود می گردیدند، جلوگیری به عمل می آورد.

انجام این روش بهتر است در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مردان و توسط متخصصین مربوطه صورت بگیرد. هر چه تخصص اپراتور لیزر در این زمینه بیشتر باشد، نوع استفاده از دستگاه لیزر با هماهنگ با پوست مشتری و همچنین مشاوره بهتر به مشتری مناسب تر و با کیفیت تر انجام خواهد پذیرفت و بهتر است قبل از تصمیم برای انجام لیزر به سراغ یافتن بهترین مرکز یا کلینیک برای حذف موهای زائد مردان بپردازید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۴ نظر در “لیزر موهای زائد مردان | هزینه، مزایا و عوارض لیزر موهای آقایان 

  1. احمد دوستانی گفت:

    سلام وقت بخیر. بله تمیز کردن موهای زائد شامگاهی سنت اسلامی هست ولی توسط خود فرد یا همسرش ، نه توسط افراد دیگه.
    همه مراجع گفتن نگاه کردن و لمس کردن ناحیه تناسلی هر شخص ، توسط افراد دیگر (بجز همسر) جایز نیست و حرام می باشد.
    بله اپلاسیون سایر نقاط بدن توسط افراد دیگه مشکلی نداره و ناحیه شرمگاهی اشکال داره.
    قبل از گذاشتن مطلب ، خوب تحقیق کنید. لطفا این مطلب رو یا اصلاح کنید یا پاک کنید.
    حتی مراجع گفتن درآمد حاصل از لیزر یا اپیلاسیون ناحیه شامگاهی هم حرامه.
    حالا به نظرم وقتی میشه درآمد تون بی اشکال باشه چه اصراری هست به خاطر یه کم پول برای اون ناحیه ، پول بی برکت حرام وارد زندگی آدم بشه.
    لطفا این مطلب رو یا اصلاح کنید یا پاک کنید وگرنه فریب مردم و تحریف دین برای درآمد بیشتر گناه بزرگتری هست که شاید به ظاهر درآمد بیشتر باشه ولی اگه به برکت اعتقاد دارین برکت نداره و اثرات سوء اون در زندگی پیدا میشه.
    سپاس از توجه شما.

    1. دکتر رفیعی گفت:

      سلام احمد جان
      ممنون از توجه و تذکر تون
      حتمن بررسی و اقدام مناسب انجام میشه

  2. ابوالفضل گفت:

    سلام ببخشید من ۱۷ سالمه ریشم در اومده خیلی اصلاح می کنم به گونه ای که دوست ندارم اصلا تو صورتم مو باشه واقعأ اذیت می شم. امکانش هست کل صورتمو لیزر کنم کل ناحیه ریش و سیبیل آیا اشکالی نداره کل صورتم رو لیزر کنم.

    1. دکتر رفیعی گفت:

      سلام
      با مطب تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *