مقالات

لیزر بانوان + عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

 

لیزر موهای زائد زنان | قیمت، عوارض و مزایای لیزر بدن خانم ها

 

از بین بردن موهای زائد در خانمها در سال‌های اخیر مانند گذشته سخت و دشوار نمی باشد و با استفاده از روش‌های نوین از بین بردن موهای زائد دیگر نیازی به استفاده از تیغ، ژیلت یا روش‌های قدیمی که علاوه بر ایجاد حساسیت برای پوست خانم ها، موجب خراش یا بریدگی و افزایش سرعت رشد موهای زائد می‌گردید، نمی باشد. خانمها می توانند برای از بین بردن موهای زائد خود با استفاده از روش لیزر موهای زائد زنانه به حذف تقریباً دائمی موهای زائد خود بپردازند و به طور کلی هزینه کمتری نیز برای ازبین بردن موهای زائد با دردسر کمتری پرداخت کند. برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد زنانه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

لیزر ناحیه تناسلی زنان

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن خانم ها به ویژه ناحیه تناسلی آنها استفاده از لیزر ناحیه تناسلی زنان می باشد. با استفاده از روش لیزر موهای زائد زنانه، خانم ها می توانند با استفاده از چند جلسه کوتاه مدت با توجه به حجم و نوع رویش مو های زائد خود و استفاده از روش لیزر به حذف دائمی موهای زائد خود به ویژه در ناحیه تناسلی بپردازند و با از بین بردن موهای خود علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط جنسی و شرکت کردن در استخرهای باشگاه های ورزشی دیگر نیازی به نگرانی در مورد رشد موهای زائد خود نخواهند داشت.

استفاده از روش لیزر موهای زائد زنانه با تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست موجب تضعیف فولیکول های مو شده و میزان تابش این اشعه لیزر به گونه‌ای تنظیم می گردد که در قسمت درم پوست جایی که فولیکول های مو رشد میکند، تابانده شود و به قسمت‌های دیگر پوست آسیبی وارد نخواهد شد. بنابراین با مراجعه به کلینیک و متخصص معتبر و با تجربه می توانید با استفاده هز روش لیزر موجب حذف موهای زائد خو گردید، بدون آنکه پوست شما تیره گردد.

همانطور که پیشتر گفته شد برای از بین بردن موهای زائد خانم ها با استفاده از روش لیزر دیگر نیازی به استفاده از تیغ، ژیلت یا روش‌های قدیمی که علاوه بر زبر کردن پوست موجب خراش و بریدگی در پوست و همچنین ضخامت بیشتر موهای زائد می‌گردید، نخواهد بود و با گذراندن چند جلسه کوتاه مدت و استفاده از روش لیزر که به ناحیه درم پوست تابانده می‌شود و با تضعیف فولیکول های مو و گذراندن چرخه رشد مو، موهای جدید جایگزین مو های قدیمی نخواهد شد و رشد آنها تقریبا متوقف خواهد شد و به خواب خواهند رفت.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

عوارض لیزر موهای زائد زنان

البته نمی‌توان به طور قطع گفت که لیزر موهای زائد روشی دائمی برای حذف موهای زائد خواهد بود، اما به دلیل آنکه این روش طولانی مدت می باشد و می توان آنرا جز روش های از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی محسوب کرد، از طرف دیگر خانمها باید دقت کنند که برای مراجعه برای لیزر موهای زائد زنانه خود به مراکز لیزر معتبر و با تجربه مراجعه کنند که ضمن رعایت بهداشت و ایمنی از دستگاه‌های به‌روز و متناسب با پوست آنها استفاده می کنند.

انجام لیزر موهای زائد زنان معمولاً عوارض خاصی را در پی ندارد، اما با توجه به نوع پوست و یا حساسیت های رایج در میان خانم‌ها ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد. از مهمترین عوارض لیزر موهای زائد زنان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بروز اسکار جوش و زخم و بریدگی
  • سیاه شدن و تیرگی پوست اطراف محل لیزر
  • هایپوپیگمِنتِیشِن
  • هایپرپیگمنتیشن
  • پوسته پوسته شدن پوست -سوختگی
  • تاول
  • درد

لیزر موهای زائد در پریودی

بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند که برای انجام لیزر موهای زائد خود باید مواقع خاصی را به کلینیک مراجعه کنند، اما خوب است بدانید که برای داشتن نتیجه بهتر در انجام لیزر بهتر است در زمان مشخص شده توسط کلینیک و پزشک مربوطه برای انجام لیزر موهای زائد خود مراجعه کنید.

ممکن است خانم‌ها در مواقعی از ماه که در دوران پریودی خود به سر می برند، گمان کنند که انجام لیزر غیرممکن خواهد بود، اما خوب است بدانید که لیزر به خودی خود در دوران پریودی برای خانمها هیچ خطری را نخواهد داشت و می توانند در این زمان برای انجام لیزر موهای زائد خود مراجعه کنند.

اگر محل انجام لیزر موهای زائد در قسمت ناحیه تناسلی بانوان باشد، در این صورت به علت داشتن خونریزی بهتر است در این زمان از انجام لیزر خودداری کنند و انجام جلسه بعدی لیزر خود را به زمان اتمام دوره پریودی خود انتقال دهند. در غیر این صورت برای انجام لیزر موهای زائد در سایر قسمت های بدن در هنگام پریودی هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.

قیمت لیزر موهای زائد زنان

با توجه به اینکه انجام لیزر موهای زائد زنانه هر چند سال یکبار انجام می‌شود و جلسات ترمیم میان سالی یک بار یا نهایتاً سالی دوبار انجام خواهد پذیرفت، لذا قیمت و هزینه آن نسبت به استفاده از روش‌های غیر دائمی مانند شیو، تیغ، اصلاح یا استفاده از اسپری ها و کرم های موبر که هر کدام از اینها ممکن است موجب بروز عوارض زیاد و حساسیت‌های شدید در خانم ها شود، خواهد گردید.

به طور کلی قیمت و هزینه لیزر موهای زائد زنان با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد؛ از جمله این موارد می‌توان به ناحیه جغرافیایی کلینیک مورد نظر و اینکه کلینیک در تهران قرار دارد یا شهرستان می‌تواند در هزینه آن تاثیر گذار باشد، زیرا معمولاً کلینیک هایی که در شهر تهران یا شهرهای بزرگ تر قرار دارد، به واسطه مراجعه بیشتر افراد و همچنین استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته معمولاً هزینه بیشتری را از مراجعه کنندگان دریافت می‌کنند.

از طرف دیگر با توجه به اینکه نوع لیزر از انواع فول بادی باشد یا تنها قسمت های خاصی از بدن را شامل می گردد، دارای هزینه متفاوتی می باشد. جنس موهای زائد و ضخامت آنها نیز در تعیین هزینه لیزر تاثیرگذار می‌باشد. از طرف دیگر امکانات و تجهیزاتی که کلینیک قبل یا بعد از لیزر در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد و میزان به روز بودن و کیفیت بودن دستگاه های لیزر و استفاده از دستگاه لیزر با توجه به رنگ پوست خانم ها، همگی می‌توانند از جمله مواردی باشد که در تعیین هزینه و قیمت لیزر موهای زائد زنان تاثیرگذار باشد.

لیزر بدن زنان

لیزر بدن زنان

لیزر کل بدن خانم ها

اکثر خانم ها علاقه مندند برای حذف موهای زائد خود به طور کلی کل بدن خود را لیزر کنند. برای لیزر موهای زائد زنانه برای کل بدن معمولاً کلینیک‌ها تخفیف بسیار خوبی قائل می‌شوند و فرد می تواند با مراجعه چند جلسه به طور کلی از شر موهای زائد خود خلاص شود و نیاز نباشد که در دفعات مختلف و برای جلسات ترمیمی مختلف به مرکز لیزر مراجعه کند.

معمولاً در پکیج های کل بدن خانم ها قسمت هایی مانند دست، سینه، شکم، کمر، پشت، گردن، بیکینی، ناحیه تناسلی، پاها، زیر بغل را شامل می گردد. در برخی از کلینیکها لیزر صورت نیز جز پکیج کل بدن محسوب می‌گردد و در برخی کلینیک لیزر صورت به صورت جداگانه محاسبه می گردد، ولی با این حال به علت تخفیف های خوبی که معمولاً در پکیج های فول بادی برای خانمها اعمال می‌شود، علاوه بر صرفه اقتصادی، زمان کمتری را نیز در این جلسه ها نیاز دارد و خانمها می توانند برای لیزر موهای زائد زنانه خود برای کل بدن اقدام نمایند.

لیزر فول بادی زنان

منظور از انجام لیزر فول بادی زنانه همان لیزر موهای زائد کل بدن خانم ها می باشد که پیشتر به آن اشاره شد. در لیزر فول بادی به علت وقت و هزینه کمتری که معمولاً در پکیج های فول بادی از طرف کلینیک ها برای مشتری اعمال می گردد، صرفه اقتصادی و زمانی بهتری دارد و خانم‌ها می‌توانند با مراجعه چند جلسه به کلینیک‌ها به حذف تقریباً دائمی موهای زائد خود در کل بدن بپردازند.

معمولاً پکیج های فول بادی تمام قسمتهای بدن به غیر از صورت را شامل می‌شود. البته در برخی کلینیک ها به عنوان تخفیف لیزر، صورت را نیز جزو لیزر فول بادی محسوب می‌کنند.

لیزر موهای زائد بیکینی زنان

بسیاری از افراد لیزر موهای زائد بیکینی زنان را با لیزر موهای زائد تناسلی یکسان می‌دانند و آنها را به جای یکدیگر به کار می برند. دیده شده است که حتی برخی از کلینیکها این دو قسمت را و این دو لیزر تخصصی را به جای یکدیگر به کار می برند. برای انجام لیزر موهای زائد زنانه در قسمت بیکینی در واقع همان‌طور که از نام آن بر می آید از شورت به سمت باسن را شامل می‌شود و قسمت‌های تناسلی و داخلی خانم ها را درگیر نمی‌کند.

برای خانم‌هایی که تمایل ندارند قسمت خصوصی آنها توسط اپراتور لیزر دیده شود، می‌تواند از لیزر بیکینی استفاده کنند. به این ترتیب علاوه بر اینکه می‌تواند به راحتی در استخرها و مکانهای عمومی این چنینی ظاهر شوند، نیازی به انجام لیزر و نمایش ناحیه خصوصی خود به اپراتور لیزر نخواهد بود. لیزر ناحیه بیکینی خانمها از خط شورت تا سه سانت روی باسن را شامل می گردد و اگر افراد علاقه به انجام لیزر برای ناحیه خصوصی خود نیز داشته باشند، می توانند از لیزر تناسلی استفاده کنند.

مو های زائد زن

مو های زائد زن

لیزر موهای زائد در بارداری

تاکنون موردی در خصوص خطر لیزر موهای زائد در دوره بارداری برای خانمها گزارش نشده است، زیرا معمولاً اشعه لیزر به گونه‌ای تنظیم می‌شود که به ارگان های داخلی بدن افراد نمی‌رسد و تنها تا ناحیه درم پوست نفوذ می کند و موجب تضعیف فولیکول های مو و توقف چرخه رشد مو خواهد گردید.

 به دلیل اینکه ممکن است در برخی افراد موجب بروز مشکلاتی شود و همچنین به علل بهداشتی و ایمنی که ممکن است برخی عفونت ها و قارچ ها در کلینیک های غیر ایمن متوجه مادر باردار گردد، لذا انجام لیزر موهای زائد در بارداری توصیه نمی گردد و بهتر است خانم‌ها انجام لیزر را به دوره بعد از بارداری یا بعد از شیردهی خود انتقال دهند و با آرامش کافی بتوانند لیزر موهای زائد خود را انجام دهند.

از طرف دیگر به علت بالا بودن برخی از هورمونها در زمان زمان بارداری ممکن است چرخه رشد موها تغییر کند و همچنین موها ضخیم‌تر یا نازک تر شوند، به همین دلیل بهتر است انجام لیزر را در دوره بارداری انجام ندهند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد زنان

انجام لیزر موهای زائد زنانه علاوه بر اینکه موجب افزایش اعتماد به نفس در خانم ها برای حضور در مهمانی ها و مکانهای مختلف بدون نگرانی از حضور موهای زائد خود می شود، موجب بهبکد روابط جنس آن اا همچنین نیاز به استفاده از لوازم قدیمی از بین بردن موهای زائد همچون تیغ، اسپری موبر یا کرمهای موبر نخواهد بود، زیرا هر کدام از این ابزار علاوه بر ضخیم کردن پوست و موهای زائد، موجب بروز حساسیت به ویژه در خانم‌هایی که پوست حساسی دارند، خواهند گردید و عوارض جبران‌ناپذیری را در درازمدت فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این استفاده از تیغ یا ژیلت موجب تیره شدن پوست افراد به ویژه پوست زیر بغل یا ناحیه تناسلی خواهد گردید. بنابراین با انجام لیزر موهای زائد زنان می توان تا مدت ها از شر موهای زائد خلاص شد. بهتر است سراغ بهترین مراکز لیزر موهای زائد زنان در شهر خود مراجعه کنید و با انجام جلسه مشاوره و طی چند جلسه درمانی به حذف موهای زائد خود بپردازید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد زنان

دقت داشته باشید که برای انجام لیزر موهای زائد زنان می بایست سراغ بهترین کلینیک لیزر موهای زائد زنان یعنی مرکز پوست و لیزر دکتر رفیعی بروید، زیرا معمولاً در این نوع کلینیک‌ها از دستگاه‌های به‌روز و آپدیت که با نوع پوست افراد هماهنگی و سازگاری دارد، استفاده می‌شود و همچنین تجهیزات و امکانات خوبی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد و از همه مهمتر از اپراتورها و پزشکان متخصص و حرفه ای و با تجربه برای انجام لیزر موهای زائد استفاده می‌شود که بتوانند نوع پوستهای مختلف را تشخیص دهند و دستگاه لیزر مناسب و میزان درجه دقیق آن را تشخیص دهند.

 

4.2/5 - (6 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ نظر در “لیزر بانوان + عکس لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان

  1. R گفت:

    سلام خسته نباشید
    آیا لیزر در زن متاهل و دختر مجرد فرق داره؟

    1. دکتر رفیعی گفت:

      سلام عزیز
      خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *