مقالات

جادوی اندولیفت را همراه عکس قبل و بعد از اندولیفت ببینید

جادوی-اندولیفت-را-همراه-عکس-قبل-و-بعد-از-اندولیفت-ببینید

گذر عمر یک امر گریزناپذیر است که هر کسی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. با وجود اینکه با افزایش سن شادابی جوانی هم رفته‌رفته کمتر می‌شود و جایش را چین و چروک‌های صورت می‌گیرند، اما خوشبختانه در دنیای مدرن امروز می‌توان روند پیری را کندتر کرد. یعنی علم پزشکی به کمک افراد آمده که با یک جادو جوانی‌شان را حفظ کند. اندولیفت صورت همان جادوی علم پزشکی است که ما در این مطلب در موردش صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این شما شاهد عکس قبل و بعد از اندولیفت خواهید بود. پس با ما همراه باشید.

اندولیفت صورت چیست؟

اندولیفت جدیدترین روش ضد پیری است که هدفش سفت کردن پوست بدون انجام جراحی است. این روش که بر پایه لیزر بنا شده است، در زیر پوست انجام می‌شود. در واقع اندولیفت هم لایه‌های عمیق و هم لایه‌های سطحی پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن تولید کنند. این درمان نوآورانه با افزایش کلاژن و کاهش چربی اضافی به درمان افتادگی پوست کمک می‌کند. این تغییرات در عکس قبل و بعد از اندولیفت مشخص است.

روش کار اندولیفت صورت چگونه است؟

در درمان اندولیفت صورت پزشک از یک لیزر ۱۴۷۰ نانومتری استفاده می‌کند و از طریق فیبر میکرو نوری یکبار مصرف به نازکی مو که به‌راحتی در زیر پوست به هیپودرم سطحی وارد می‌شود، کار می‌کند. انرژی لیزر به طور انتخابی آب و چربی را هدف قرار می‌دهد و به طور مؤثر چربی را ذوب می‌کند، درحالی‌که تولید کلاژن را هم‌زمان تحریک می‌کند. این اتفاق باعث جمع‌شدن فوری پوست و کاهش شلی پوست می‌شود. تأثیرگذاری این درمان در عکس قبل و بعد از اندولیفت مشخص است.

به طور کلی، این فناوری جدید یک عمل سه‌گانه را انجام می‌دهد:

  • بهبود رنگ پوست و لیفت: این اثر را می‌توان پس از درمان در عکس قبل و بعد از اندولیفت مشاهده کرد.
  • ضخیم‌شدن و سفت‌شدن پوست: این پیشرفت در طول زمان در ۳-۶ ماه آینده مشخص می‌شود.
  • کاهش عارضه در ناحیه انتخاب شده: ارزیابی اثر لیپولیز بعد از حدود ۱ تا ۳ ماه امکان‌پذیر خواهد بود، چون طول می‌کشد تا فرایندهای متابولیک سلول‌های طبیعی آسیب‌دیده، از بین بروند.

اندولیفت صورت چه تفاوتی با سایر روش‌های جوان‌سازی صورت دارد؟

مزایای لیفت صورت قابل قیاس با جراحی نیست. جراحی به دلیل عوارض جدی که ممکن است بعد از آن رخ دهد، از جمله فلج صورت، فلج عصب لب، خونریزی، ازدست‌دادن پوست، افتادگی پلک و مشکل در روند پس از عمل، قابل‌ مقایسه با اندولیفت صورت نیست. علاوه بر این، در مورد برتری اندولیفت نمی‌توان بحث کرد؛ چون این تنها تکنیک و روشی است که در بین تکنیک‌های لیفت صورت غیرجراحی می‌تواند زیر پوست عمل کند و مستقیماً کلاژن درم و بافت چربی زیر پوست را هدف قرار دهد. در عکس قبل و بعد از اندولیفت، تغییرات را مشاهده کنید.

مراحل انجام اندولیفت صورت

این درمان نیاز به مراحلی دارد که باید آنها را طی کنید و بعد از عمل است که در عکس قبل و بعد از اندولیفت می‌توانید تغییر را ببینید. در زیر به این مراحل اشاره می‌کنیم.

1.مشاوره

با بررسی سابقه پزشکی شما، یک ارزیابی کامل از ناحیه درمان انجام می‌شود. پزشک در مورد فعالیت لیزر، نحوه ارائه نتایج مورد نظر شما، عوارض جانبی احتمالی این روش و یک برنامه سفارشی، با جزئیات به شما توضیح می‌دهد که به چه تعداد جلسات درمانی نیاز دارید.

2.آماده‌سازی

قبل از درمان، پزشک از ناحیه مورد درمان عکس می‌گیرد و یک خط پایه برای مقایسه در ویزیت بعدی شما ارائه می‌دهد. پوست استریل می‌شود، سپس علامت‌گذاری می‌شود تا اطمینان حاصل شود که درمان در مناطق امن انجام می‌شود و از مناطق آناتومیکی حاوی ساختارهای ظریف اجتناب می‌شود.

3.بیهوشی

در این مرحله مقدار کمی بی‌حس‌کننده موضعی به پوست تزریق می‌شود تا در طول درمان درد احساس نکنید. یک سیستم خنک‌کننده نیز به طور مستقیم بر روی پوست در طول درمان استفاده می‌شود که باعث راحتی بیشتر است.

4. محافظت

عینک محافظ برای محافظت از چشمان شما در برابر نور لیزر استفاده می‌شود. این روش با وارد کردن فیبر میکرو نوری به داخل پوست، بدون هیچ برشی آغاز می‌شود. فیبر به روشی بادبزن مانند از زیر پوست به عقب منتقل می‌شود. صدای ترق یا ترکیدن شنیده می‌شود که نشان‌دهنده ذوب‌شدن سلول‌های چربی است.

5. نتایج

ممکن است بلافاصله پس از درمان نتایج فوری را مشاهده کنید، البته مقداری تورم خفیف ناشی از بی‌حسی و دست‌زدن به بافت پوست، بعد از اندولیفت طبیعی است. پس از ۳ ماه شما شاهد سفت‌شدن بیشتر پوست و کاهش چربی در صورت خواهید بود؛ چون فرایند تحریک کلاژن آغاز شده است. بعد از ۹ تا ۱۲ ماه می‌توانید نتیجه نهایی خود را با بلوغ کلاژن و بهبود ساختار پوست ببینید.

جمع‌بندی

اندولیفت صورت یکی از روش‌های درمان زیبایی به شمار می‌رود. این درمان به علت درد کمی که دارد و علاوه بر این به‌خاطر تأثیرگذاری بالا در از بین ‌بردن چین‌وچروک و سفت کردن پوست، یکی از محبوب‌ترین درمان‌های ممکن است. ناگفته نماند که تغییر پوست و چهره افراد را بعد از انجام این عمل غیرتهاجمی می‌توانید در عکس قبل و بعد از اندولیفت مشاهده کنید.

علاوه بر این، برای انجام اندولیفت صورت باید به مراکزی مراجعه کنید که پزشکان متخصص و حرفه‌ای داشته باشند. کلینیک پوست و لیزر دکتر رفیعی یکی از مراکز قابل‌اطمینان است که سالیانه افراد زیادی را درمان می‌کند. برای مشاوره در زمینه اندولیفت و دیگر درمان‌های پوستی و زیبایی می‌توانید با مشاورین این مرکز در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا اندولیفت برای تمام‌صورت‌ها و در تمام گروه‌های سنی مناسب است؟

بله، این درمان برای انواع پوست و سنین قابل ‌استفاده است. در برخی موارد ممکن است جلسات بیشتری برای بیماران مبتلا به افتادگی شدید پوست مورد نیاز باشد.

اثر اندولیف صورت را چه زمانی می‌توان مشاهده کرد؟

اندولیفت یکی از روش‌های بسیار نادری است که می‌توانید بلافاصله اثر آن را مشاهده کنید. ماندگاری آن بسته به ساختار پوست و سطح مشکلات، تقریباً ۲-۵ سال طول می‌کشد. اثرات این روش را در عکس قبل و بعد از اندولیفت می‌توانید مشاهده کنید.

آیا اندولیفت صورت تأییدیه پزشکی دارد؟

این روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم که در پزشکی زیبایی استفاده می‌شود، مورد تأیید سازمان نظام‌پزشکی قرار گرفته است.

آیا یک جلسه برای انجام اندولیفت کافی است؟

بر اساس ساختار پوست و شدت مشکلات افراد، پزشکان قبل از اندولیفت صورت، تعداد جلسات لازم را به بیماران خود اطلاع می‌دهند. ممکن است لازم باشد هر ۶ ماه یکبار اندولیفت را برای پوست‌هایی که افتادگی شدید دارند، تکرار کنید. اما برای بیشتر بیماران، یک جلسه کافی است.

هزینه اندولیفت صورت چقدر است؟

هزینه اندولیفت صورت بسته به نوع ناحیه و تعداد جلسات متفاوت است.

4.8/5 - (64 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *